Ohjeita kirjautumiseen

OAJ:n jäsensivuille ja tiettyihin verkkopalveluihin kirjaudutaan jäsennumerolla, sähköpostiosoitteella tai matkapuhelinnumerolla ja salasanalla.
Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi. Jos käytät käyttäjätunnuksena sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa, niiden on oltava tallennettuna jäsentietoihisi ensisijaisiksi yhteystiedoiksi. Kirjoita matkapuhelinnumero muodossa +358 04 123 4567.

Näin tilaat uuden salasanan

Jos et tiedä salasanaasi, voit tilata uuden salasanan kirjautumissivun Unohditko salasanasi? -linkin kautta. Avautuvasta salasanan tilauslomakkeesta voit valita, käytätkö salasanaa tilatessasi tunnistautumiseen jäsennumeroasi, sähköpostiosoitettasi vai matkapuhelinnumeroasi. Jotta voit käyttää sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa, niiden pitää olla jäsenrekisterissä omiksi ensisijaisiksi yhteystiedoiksesi tallennettuna. Lisäksi sinun on annettava henkilötunnuksesi.

Voit valita, toimitetaanko uusi salasanasi tekstiviestillä vai salasanan vaihtolinkin sisältävällä sähköpostiviestillä. Salasana tai tekstiviesti ja/tai salasanan vaihtolinkki tai sähköposti lähetetään jäsenrekisterijärjestelmään tallennettuihin ensisijaisiin yhteystietoihin eli matkapuhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen valintasi mukaan.

Jos yhteystietosi puuttuvat tai ovat vanhentuneet, voit pyytää yhteystietojen päivittämistä puhelimitse OAJ:n jäsenrekisteristä tai lähettää sähköpostia osoitteeseen kirjautuminen(at)oaj.fi.

Tähän sähköpostiviestiin pitää kirjoittaa seuraavat tiedot:

• jäsennumero
  • syntymäaika
  • matkapuhelinnumero
  • sähköpostiosoite
  • postiosoite

Päivitämme yhteystietosi jäsenrekisterijärjestelmään ja kerromme vastausviestissä, milloin salasanan tilaaminen on mahdollista.

Salasanan saatuasi voit päivittää yhteystietojasi jäsensivujen Omat tiedot -toiminnon kautta.

Kirjautumista vaativat verkkopalvelut ovat:

Jäsensivut

Omat tiedot