Jäsen, auta kehittämään OAJ:n verkkopalveluja – ilmoittaudu keskusteluun!

OAJ kehittää verkkopalvelujaan. Kehittämiseen haetaan eväitä ryhmäkeskustelusta, joka pidetään 22. maaliskuuta. Nyt haetaan jäseniä mukaan!
OAJ:n verkkopalveluja uudistetaan tänä vuonna. Nyt halutaan kuulla ihan tavallisilta jäseniltä suoraa puhetta siitä, mitä he toivovat oaj.fi:ltä.

Haussa on viidestä seitsemään jäsentä, jotka pääsisivät torstaina 22. maaliskuuta osallistumaan parin tunnin ryhmäkeskusteluun kello 9–11.

– Olemme uudistusta suunnitellessamme kuulleet laajasti OAJ:n aktiivijäsenten näkemyksiä verkkosivujen nykytilasta ja kehittämistarpeista. He käyttävät verkkopalveluja paljon, ja olemme saaneet heiltä paljon arvokasta tietoa uudistusta varten. Nyt kaipaamme kuitenkin kommentteja myös satunnaisilta OAJ:n verkkosivujen kävijöiltä, OAJ:n verkkoviestintäpäällikkö Heikki Pölönen sanoo.

Hän painottaa, että ryhmäkeskusteluun osallistuvien ei tarvitse olla OAJ:n toiminnan saati verkkopalvelu-uudistusten asiantuntijoita.

– Haluamme, että jokainen jäsen kokee hyötyvänsä OAJ:n verkkosivuista. Mukaan voi siis ilmoittautua, vaikka ei olisi koskaan edes käynyt oaj.fi:ssä. Haluamme tietää, miksi näin on ja että mikä voisi tulevaisuudessa houkutella sivuille. Kannattaa hakea mukaan, jos suinkin tuo aika mahtuu kalenteriin!

Hae mukaan ryhmäkeskusteluun!

• Etsimme OAJ:n jäseniä, jotka voisivat torstaina 22.3.2018 kello 9–11 osallistua ryhmäkeskusteluun Akatavatalossa Helsingissä (Kellosilta 7).

• Kiinnostuitko? Hienoa! Ilmoittaudu ke 21.3. klo 11 mennessä sähköpostilla osoitteeseen heikki.polonen(at)oaj.fi. Kerro sähköpostissa hieman siitä, minkälainen suhde sinulla on OAJ:n verkkopalveluihin – ainakin se, käytätkö niitä viikoittain, kuukausittain, kerran vuodessa vai harvemmin. Mainitse myös, mikäli tarvitset matkakulujen tai ansionmenetyksen korvausta.

• Mukaan ryhmäkeskusteluun mahtuu seitsemän jäsentä. Mikäli halukkaita on sitä enemmän, osallistujat arvotaan.

• Osallistujille korvataan matkakulut julkisilla välineillä. Tarvittaessa heille korvataan myös ansionmenetykset. Ryhmäkeskustelun yhteydessä osallistujille tarjotaan lounas ja kahvit. Lisäksi osallistujat saavat kiitoksena pienen OAJ-muiston.

Uutinen julkaistu 12.3.
Päivitetty 19.3.