OAJ hakee toimistosihteeriä

OAJ hakee järjestöyksikkönsä palvelukseen toimistosihteeriä 1.8. alkaen tai sopimuksen mukaan. Hakuaika päättyy 20.4. kello 16.
Toimistosihteerin tehtävinä ovat Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö – OKKA-säätiön (okka-saatio.com) sihteeritehtävät mm. kokousten, messujen ja koulutusten käytännön järjestelyt, kokousasiakirjojen laadinta, nettisivujen päivitys, apurahahakuprosessiin osallistuminen ja tieteellisen tekstin oikolukeminen sekä lisäksi osittain OAJ:n jäsensihteerin tehtävät.

Työssäsi menestyt, kun sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja hallitset toimisto-ohjelmien ja nykyaikaisten viestintävälineiden käytön hyvin. Kokemus järjestö-, säätiö- ja yhdistystoiminnasta sekä jäsenrekisterin hoidosta on eduksesi. Tehtäväsi vaatii organisointikykyä, oma-aloitteellisuutta ja huolellisuutta sekä erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa. Olet luonteeltasi positiivinen, luotettava ja kykenet työskentelemään sekä itsenäisesti että ryhmän jäsenenä.
Uutista päivitetty 14.4.: Korjattu uutistekstin virheellinen haun päättymispäivä.