Tässä on OAJ:n ohjelma Suomi Areenalla – kiinnostavia keskustelijoita ja hulvaton Ansa Kynttilä

Tietoa, taitoa ja tunnetta. Niitä kaikkia löytyy OAJ:n ja Porin sivistystoimen järjestämästä ohjelmasta heinäkuussa Porin Suomi Areenalla. Luvassa on kuumottavan ajankohtaista asiaa ja vilkasta keskustelua mutta myös nauruhermojen kutkuttelua.
OAJ ja Porin sivistystoimi tuovat Suomi Areenalle keskustelua sivistyksestä ja sen merkityksestä. Suomen suurimman yhteiskunnallisen keskustelutapahtuman teemoina ovat tällä kertaa suvaitsevaisuus, turvallisuus ja vastuullisuus.

Tiistaina 17.7. 14.30–15.30 Puuvillan kauppakeskuksessa järjestettävässä "Tiedolla, taidolla ja tunteella – ollaan immeisiksi" -keskustelutilaisuudessa mukana ovat tutkija Tuukka Tomperi Tampereen yliopistosta, konfliktinratkaisuasiantuntija Hussein al-Taee CMI-järjestöstä, varhaiskasvatuksen professori Nina Sajaniemi Helsingin ja Itä-Suomen yliopistoista sekä keksijä ja säveltäjä Perttu Pölönen.

Keskustelua luotsaa toimittaja Eeva Lehtimäki yhdessä OAJ:n puheenjohtajan Olli Luukkaisen kanssa.

– Luvassa on monipuolista ja värikästä asiaa sisältävä sessio, yllätyksiäkään ei puutu, sanoo järjestöasiamies Riitta Silvonen OAJ:stä.

Ansa Kynttilä vetää vanhempainillan

Keskiviikkona OAJ tuo lavalle viihdeohjelma Putouksesta tutun opettajahahmon Ansa Kynttilän, joka vetää vauhdikkaan vanhempainillan. Ansa esiintyy keskiviikkona 18.7. klo 11.20–11.40 MTV-lavalla.

– Hauska nähdä, kuka on eniten ihmeissään vanhempainillan aikana ja sen jälkeen. Mukana on myös varmasti nauruhermoja kutkuttavaa juttua, Silvonen kertoo.

Lisäksi OAJ pystyttää Kansalaistorille teltan, jossa voi tavata OAJ:läisiä ja osallistua kilpailuihin 16.–18.7. klo 10–17. Pikapalkintojen lisäksi kaikkien kilpailuun vastanneiden kesken arvotaan majoituslahjakortti Scandic-hotelliketjuun. Lahjakortilla majoittuu yhdeksi yöksi missä tahansa Scandicissa. Valittavana on 280 hotellia 6 eri maassa.

Tutustu tarkemmin OAJ:n Suomi Areena -ohjelmaan osoitteessa oaj.fi/suomiareena
Klikkaa myös mukaan Facebook-tapahtumaan!