Undervisningssektorns Fackorganisation

Medlemssidorna

På medlemssidorna finns info som endast är till för medlemmarna.

På medlemssidorna hittar du bland annat nyheter, svar på intressebevakningsfrågor och förmåner som medlemskapet ger dig.

När du är inloggad på medlemssidorna kan du själv uppdatera dina kontaktuppgifter som finns i OAJ:s medlemsregister. De egna uppgifterna hittas under "omat tiedot". Via medlemssidorna anmäler man sig också till kurser.

Logga in

Logga in med ditt medlemsnummer som finns på medlemskortet. Lösenordet har postats till alla medlemmar.

Glömt lösenordet?

Om du har glömt lösenordet kan du beställa ett nytt antingen till din e-post eller mobiltelefon. Det här förutsätter att dina uppgifter är korrekta i vårt medlemsregister. Det nya lösenordet sätter samtidigt det gamla ur spel. Beställ nytt lösenord här genom att först uppe ditt medlemsnummer och din personbeteckning. Tryck sedan på Seuraava och följ anvisningarna.

Lösenordet skickas automatiskt till antingen det mobiltelefonnummer och/eller den e-postadress som finns i vårt medlemsregister. När du har beställt lösenordet, får du meddelande om hur lösenordet skickas. Om dina kontakuppgifter är fel eller saknas i vårt register, kan nytt lösenord inte skickas. Då ska du antingen ringa till medlemsregistret eller skicka e-post till kirjautuminen(at)oaj.fi för att korrigera och komplettera dina uppgifter. Kom ihåg att i e-posten uppge ditt medlemsnummer som alltså finns på medlemskortet, födelsetid, mobiltelefonnummer, e-postadress samt hemadress. Vi uppdaterar uppgifterna och meddelar när du kan beställa nytt lösenord.

Byta lösenord

Du kan byta lösenord exempelvis till ett lättare att komma ihåg. Börja här med att uppge medlemsnummer och nuvarande lösenord. Tryck sedan på "kirjaudu" och följ anvisningarna.