Pankkipalvelut

OAJ:n jäsenenä saat Danske Bankilta asuntolainan nyt edullisemmin kuin sellaiset henkilöt, jotka eivät ole akavalaisen ammattijärjestön jäseniä. Voit hakea uutta lainaa tai kilpailuttaa nykyisen lainasi.
Danske Bank tarjoaa OAJ:n jäsenille automaattisen alennuksen asuntolainan marginaalista. Liiton jäsenenä asuntolainan saa edullisemmin kuin ilman liiton jäsenyyttä. Asuntolainasta ei myöskään peritä toimitusmaksua eikä järjestelypalkkiota.
Tällaisia etuja on tarjolla:
  • Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Porrastettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut
Lue eduista tarkemmin Danske Bankin sivulta danskebank.fi/akava
Pyydä lainatarjous helposti kotisohvalta. Danske Bank siirtää nykyisen lainasi puolestasi Danske Bankiin. Asiakkaana saat myös huomattavan alennuksen Fennian vakuutuksista. Hae lainaa!

Huomaa kuitenkin nämä seikat:
  • Lainaa hinnoiteltaessa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.
  • Lyhennysvapaan saamineen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Lisäetu: Kilpailuta nykyinen lainasopimuksesi Danske Bankissa helmikuun loppuun mennessä. Danske Bank lupaa sinulle aina nykyistä asuntolainan marginaaliasi matalamman tarjouksen. Tarjous koskee Danske Bankiin siirrettäviä asuntolainoja ja edellyttää positiivisen luottopäätöksen saamista. Tarjottu hinta ei voi alittaa voimassaolevia lainamarginaalin minimihintoja.

Danske Bankin etu vastavalmistuneille:
Jos olet vastavalmistunut opettaja ja OAJ:n jäsen, saat merkittävän etupaketin Danske Bankilta viideksi vuodeksi ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Paketin arvo on vuosittain jopa yli 700 euroa.
Lue lisää ja ota sinulle kuuluvat edut käyttöön: www.danskebank.fi/akava.

Danske Bankin edullinen etulaina kaikille jäsenille:
Lainaa haaveiden toteuttamiseen helposti ja nopeasti verkossa kaikkien pankkien asiakkaille maksukyvystä riippuen 10 000 euroon saakka (kahdella lainanottajalla 20.000 euroon saakka). Edun saa käyttöön ilman avausmaksua ja kilpailukykyisellä korolla. Etulaina sopii henkilölle, joka haaveilee lomasta, remontista tai muusta hänelle tärkeästä asiasta eikä voi tai halua pantata omaisuutta, kuten omaa asuntoa, lainan vakuudeksi.
OAJ:n ja Danske Bankin yhteistyösopimus perustuu Akavan tekemään kattosopimukseen.
Lue lisää pankkieduista uudesta akavalaisten liittojen Member+ -palvelusta
Lisätietoa tästä ja muista jäseneduista löydät kirjautumalla Jäsensivuille ja klikkaamalla Jäsenetuihin.

Jäsenedut

Tutustu myös