Hanki OAJ:lle uusi jäsen, teet samalla hyvää!

OAJ ja Turva lahjoittavat yhdessä jokaisesta 26.5.–8.11.2018 liittyneestä uudesta jäsenestä 20 euroa hyväntekeväisyyteen. Summalla kaksi lasta saa lukutaidon.
Opetusalan Ammattijärjestö OAJ haastaa kaikki koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan toimijat ja järjestöön kuuluvat yhdistykset tekemään hyvää Se tekee hyvää -kampanjan myötä.

Liity tai suosittele jäsenyyttä – se tekee hyvää!
Samalla alkoi jäsenhankintakampanja yhteistyössä vakuutusyhtiön Turvan kanssa.Turva ja OAJ lahjoittavat kumpikin 10 euroa jokaista 26.5.–8.11.2018 liittyvää uutta jäsentä kohden (20 euroa/jäsen) Nenäpäiväkeräykseen. OAJ:n jäsenten toivotaan suosittelevan jäsenyyttä vastavalmistuneille ja vähän aikaa opettajana olleille.
Osallistu nenäpäiväkeräykseen nettilippaassa!
Yksittäiset jäsenet ja yhdistykset voivat tehdä lahjoituksia nettilippaan kautta tai lähettämällä tekstiviestin OAJ numeroon 16499 (viestin hinta on 10 euroa).
Tiesitkö muuten, että OAJ on tehnyt kehitysyhteistyötä jo 1980-luvulta lähtien useissa Afrikan maissa? Tänä vuonna haluamme olla mukana Nenäpäivässä ja tukea yhdeksän hyvämaineisen järjestön toimintaa.