Julistekilvan voitto Maikkulan koululle Ouluun

#enkiusaa-julistekilpailu on ratkennut! Voittajaksi selviytyi oululaisen Maikkulan koulun lippu. Jokainen oppilas on painanut lippuun kätensä jäljen samalla kun sitoutui olemaan kiva kaveri.
Oppilaskunta oli haastanut myös opettajat mukaan lippuun ja sitoutumaan siihen, että jokainen puuttuu kiusaamiseen. Voittajatyön ilmoitti kilpailuun Aino Pitkänen.
Maikkulan koulussa huoltajat, oppilaat ja kouluväki on haastettu mukaan kiusaamisen vastaiseen kampanjaan. Heille on tiedotettu muun muassa www.enkiusaa.fi -sivustosta. Koulun kiusaamisen vastaisen työn suojelijana toimii rehtori.

Voittajan valitsi Kiusaamiskoplan Tuija Metso Vanhempainliitosta, Nina Lahtinen OAJ:sta ja Leena Pöntynen Kuntaliitosta sekä vierailevana tuomarina väitöskirjan kiusaamisesta tehnyt Laura Repo.

Kunniamaininnan kilpailussa saivat Kaavin koulun opettajan Pasi Piipposen luokka Kaavilta ja Hannunniitun koulun opettajan Merja Koski-Tuurin luokka Turusta. Voittajaluokka ja kaksi kunniamaininnan saanutta luokkaa palkitaan kunniakirjalla sekä viidellä kilolla  Hammaskeijun ksylitolipastilleja. Onnea kaikille voittajille ja lämpimät kiitokset muille osallistujille!

Voittajajuliste ja kunniamaininnan saaneet julisteet
Maikkulan koulun lippu, jossa on oppilaiden kädenjäljet. Suurempi kuva uutisen alussa.
Kunniamaininnan sai Hannunniitun koulu Turusta. Koulun 3K–3L-luokkien oppilaat ovat tehneet nämä #enkiusaa-julisteet.
Kaavin koulun 4A-luokan julisteet saivat myös kunniamaininnan. Kuvaa klikkaamalla voit ladata suuremman kuvan.