Akavalaisten jäsenedut saman katon alle – rekisteröidy palveluun!

Kaikkien akavalaisten yhteiset ja Akavan jäsenliittojen omat jäsenedut on koottu uuteen verkkopalveluun Member+:aan. Myös OAJ:n edut ovat palvelussa.
OAJ:n järjestöasiamies Riitta Silvonen kannustaa kaikkia OAJ:läisiä rekisteröitymään uuteen palveluun.

– OAJ:n jäsenedut saa näkyviin, kun rekisteröityy ja kirjautuu palvelun käyttäjäksi. Rekisteröityminen on ilmaista ja nopeaa, joten jäsenen kannattaa tehdä se viipymättä. Alkuvaiheessa rekisteröityneiden kesken tullaan järjestämään myös arvontoja, joissa on erittäin hyvät palkinnot, Silvonen vinkkaa.

Näyteikkuna jäsenetuihin

Member+ ja sen tarjoamat edut on tarkoitettu vain akavalaisille.

–  Mukaan on otettu vain sellaisia etuja, joiden uskotaan tuottavan jäsenistölle lisäarvoa. Edut, jotka voi saada myös ilman liiton jäsenyyttä, on jätetty pois.

Sivusto tarjoaa kätevän näyteikkunan liiton omiin ja Akavan yhteisiin etuihin. Lisätiedot ja edun käyttöön mahdollisesti tarvittavat tunnukset saa kirjautumalla OAJ:n jäsensivuille esittelyjen linkeistä.

– Sivuston sisältö muuttuu kuukausittain, joten sitä kannattaa seurata säännöllisesti. Uusista eduista saa tiedon näppärästi esimerkiksi tilaamalla uutiskirjeen, Silvonen sanoo.
Näin kesälomakauden lähestyessä etutarjonnassa painottuvat matkailu ja lomailu. Sivustolla ovat muun muassa A-lomien lomahuoneistot sekä useita muita matkailuetuja.

Pysy kuulolla

• Rekisteröidy palveluun osoitteessa memberplus.fi
  • Tykkää Member+:sta Facebookissa
  • Rekisteröitynyt kävijä voi halutessaan tilata uutiskirjeen.
  • Member+ ottaa myös vastaan vinkkejä ja ehdotuksia jäseneduiksi. Vinkkejä voi toimittaa osoitteeseen info@memberplus.fi
  • Member+:n omistaa A-lomat, Akavan jäsenjärjestöjen vuonna 1980 perustama lomajärjestö.