OAJ hakee työmarkkina-asiamiestä ja korkeakouluasiamiestä

OAJ:n edunvalvontaosastoa vahvistetaan kahdella henkilöllä, ja haku on nyt käynnissä. Tarjolla on monipuolinen ja haastava tehtävä, hyvät työsuhteen edut sekä motivoiva toimintaympäristö.
Helsingin Pasilassa sijaitseviin OAJ:n uusiin toimitiloihin haetaan työmarkkina-asiamiestä ja korkeakouluasiamiestä 1.8.2017 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Työmarkkina-asiamiehen tehtävänä ovat työelämäkysymykset sekä OAJ:n eri jäsenryhmien sopimusten valmistelu, edunvalvonta, luottamusmies- ja jäsenneuvonta, järjestökoulutus sekä jäsenviestintään osallistuminen.

Korkeakouluasiamiehen pääasiallisina tehtävinä ovat ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen jäsenryhmien sopimusedunvalvonta. Lisäksi tarpeen mukaan tehtävään voi kuulua koulutuspoliittista edunvalvontaa ja vaikuttamista.

Molemmissa tehtävissä edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, hyvää opetusalan sekä edunvalvonnan tehtävien tuntemista. Tehtävissä menestyminen vaatii hyviä ja monipuolisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kirjallisesti että suullisesti. OAJ:n tuntemus, kokemus järjestötehtävistä sekä ruotsin ja englannin kielitaito katsotaan eduksi.

Hae 7.6. klo 16 mennessä!
  • Lähetä hakemus palkkatoivomuksen ja lyhyen ansioluettelon kanssa sähköpostilla (rekrytointi@oaj.fi) viimeistään 7.6.2017 klo 16.00.
  • Lisätietoja tehtävistä antaa neuvottelujohtaja Petri Lindroos: 020 748 9625, petri.lindroos@oaj.fi.

Opetusalan Ammattijärjestö OAJ

• OAJ on maailman ainoa työmarkkinajärjestö, joka vastaa kaikkien opettajien edunvalvonnasta.
  • Jäsenemme työskentelevät opetus- ja kasvatustehtävissä päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa, aikuisoppilaitoksissa, ammat­tikorkeakouluissa ja yliopistoissa.
  • Jäsenmäärämme on noin 120 000, ja olemme Akavan sekä Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn suurin jäsenjärjestö.