Ehdokas, jätä tietosi esittelysivulle!

OAJ:n valtuustovaaleissa ehdokkaaksi asettautuneet voivat jättää tietonsa verkossa julkistettavalle ehdokasesittelysivulle 28.1.2018 asti.
Tiedot valtuustoehdokkaiden esittelysivulle jätät lomakkeella, johon pääset tästä linkistä. Lomake aukeaa kirjautumisen jälkeen. Jos et heti pääse kirjautumaan lomakkeelle, yritä uudelleen.

Tarvitset esittelyyn myös kuvan. Paras kuvan koko on 400 pikseliä x 600 pikseliä. Kuvatiedoston koko saa olla enintään 200 kilotavua. Lomakkeessa on kentät lyhyelle vaalimotolle ja ehdokkaan esittelylle. Voit lisätä lomakkeeseen myös linkit kotisivullesi sekä Facebook-, Twitter- ja LinkedIn-tileillesi.

Kun tieto tallentuu, siitä tulee ilmoitus: ”Lähetys onnistui, käsittelemme asiasi mahdollisimman pian”. Jos tätä ilmoitusta ei saa, lähetys on epäonnistunut ja sivun alareunaan tulee virheilmoitus.

Ohjelma hylkää lomakkeen, jos sallittu merkkimäärä ylittyy. Merkkimäärää voi seurata tekstilaatikon alapuolella olevasta laskurista. Kuvatiedoston liian suuri koko voi myös johtaa siihen, että tiedot eivät tallennu.

Voit tarkistaa, että tiedot ovat kunnossa, jos kirjaudut lomakkeelle uudestaan. Jos lomake on tyhjä, tiedot eivät ole tallentuneet. Täytä siinä tapauksessa lomake uudelleen. Muista tallentaa lomake Lähetä-painikkeesta.

Jos kuva ei tallennu, tallenna lomake muilta osin ja lähetä kuva osoitteeseen vaalit2018@oaj.fi . Liitä mukaan nimesi ja vaalipiirisi, jotta saamme kuvan mukaan oikeaan esittelyyn.

Ehdokkaiden tiedot julkaistaan valtuustovaalien sivuilla vaalipiireittäin helmikuussa. Tietoja käytetään myös Opettaja-lehden ehdokaskoosteessa ja vaalien jälkeen valtuustosivulla.

Tästä linkistä lomakkeeseen!