OAJ:ssä avoinna erityisasiantuntijan paikka – hae 16.1. mennessä!

Erityisasiantuntijan tehtäviä ovat varhaiskasvatuksen koulutuspoliittinen edunvalvonta ja vaikuttaminen sekä jäsenistön neuvonta ja koulutus.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän, dynaamisen työyhteisön sekä hyvät työsuhteen ehdot.

Mitä pesti edellyttää?

Edellytämme lastentarhaopettajakelpoisuutta sekä varhaiskasvatuksen koulutuspolitiikan vankkaa osaamista. Tehtävässä menestyminen vaatii kokemusta opetus-, hallinto- tai järjestötehtävistä.

Hyvät ja monipuoliset vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä ruotsin ja englannin kielitaito ovat tehtävässä erittäin tärkeitä. Lisäksi arvostamme kasvatustieteellisiä opintoja.

Hae 16.1. mennessä!

Hakemukset palkkatoivomuksin ja lyhyt ansioluettelo 16.1.2018 klo 16.00 osoitettuna OAJ:n puheenjohtajistolle rekrytointi@oaj.fi. Otsikkoon merkintä ’erityisasiantuntija’.

Lisätietoja voi kysyä koulutusjohtaja Heljä Misukalta (puh. 050 5286 682, etunimi.sukunimi@oaj.fi) keskiviikkona 10.1. klo 1415 tai tiistaina 16.1. klo 910 (HUOM: aiemmin päivämäärä oli virheellisesti 16.1. sijaan 11.1.).

Mikä OAJ?

Opetusalan Ammattijärjestö OAJ on maailman ainoa työmarkkinajärjestö, joka vastaa kaikkien opettajien edunvalvonnasta. Jäsenemme työskentelevät päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa, aikuisoppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Jäsenmäärämme on noin 120 000, ja olemme Akavan sekä Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn suurin jäsenjärjestö.