Muut OAJ:n edut

Superpark-sisäaktiviteettipuistoihin alennuksella
OAJ on solminut Superpark-puistojen kanssa valtakunnallisen yhteistyösopimuksen, joka on voimassa vuoden 2018 loppuun saakka. OAJ:n jäsenille Superparkien sisäänpääsyhinta on 12 euroa/jäsen. Etu koskee OAJ:n jäsentä ja yhtä lisähenkilöä. Edun saa vain näyttämällä jäsenkortin. Normaali sisäänpääsyhinta on 19 euroa henkilöltä. Superpark-puistoja on tällä hetkellä Oulussa, Tampereella, Vantaalla, Espoossa, Turussa ja Vuokatissa. Lisätietoja puistoista www.superpark.fi.

OAJ:n jäsenille alennus Museokortista
OAJ on sopinut Museokortin kampanjaedusta jäsenilleen ajalla 1.2.2017–30.4.2017. OAJ:n jäsenet saavat uusiin Museokortteihin lisäkuukauden kaupan päälle, eli kortti on voimassa 13 kuukautta ensimmäisestä käyttökerrasta. Jäsensivuilla on kampanjakoodi, jota käyttämällä OAJ:n jäsenet saavat edun käyttöönsä. Poimi koodi täältä (vaatii kirjautumisen) ja ota etu käyttöösi. Kampanja koskee ainoastaan uusia Museokortteja, eli sitä ei voida yhdistää jo käytössä olevan kortin uusimiseen.

Instrumentariumista ja Nisseniltä alennusta
Instru ja Nissen tarjoavat OAJ:n jäsenille 25 prosentin alennuksen normaalihintaisista silmälaseista. Optikon tekemän näöntarkastuksen ja silmälasimääräyksen saa veloituksetta. Normaalihintaisista aurinkolaseista saa 15 prosentin alennuksen. Aurinkolasitarjous ei koske Oakleyn laseja. Alennusprosentit eivät koske voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Insturmentariumin ja Nissenin myymälöissä.

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista
Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saa Sanoma Lifestyle lehdistä. Alennus on 40 prosenttia 12 kk:n määräaikaista tilausjaksoista ja 30 prosenttia Kids median lehtien 12 kk:n määräaikaisista tilausjaksoista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin liittyy digilehdet.fi palvelu. Tilauksia pääset tekemään jäsensivujen puolelta Muut OAJ:n edut -sivun linkeistä kirjautumisen jälkeen.

Sanoma Pron Oppi&ilon verkkokaupasta alennusta 15 prosenttia
Jatkuva etu OAJ:n jäsenille: 15 prosentin alennus kaikista Oppi&ilon verkkokaupan tuotteista. Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.
Hyödynnä jäsenetu omassa  tai ammattikäytössä! Kouluille etuhintaiset tilaukset laskulla: oppijailo@sanomapro.fi, yksityishenkilöille verkkokaupassa www.oppijailo.fi.
Alennuskoodi jäsensivujen puolella Muut OAJ:n edut -sivulla.

Jäsensähköposti
Kaikilla OAJ:n jäsenillä on mahdollisuus ottaa käyttöönsä @opettaja.fi-päätteinen sähköpostiosoite, jota voi käyttää OAJ:n jäsensivuilla olevalla webmail-ohjelmalla tai erillisellä sähköpostiohjelmalla. Ohjeet sähköpostilaatikon käyttöönottoon ovat Ohjeet-sivulla. Suora linkki ohjeisiin

Teboil

OAJ:n jäsenkortilla normaalialennus bensiinistä ja dieselöljystä on 2,1 snt/litra. Alennuksen saa yli 300 Teboil-huoltamolta ja -automaattiasemalta lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express- automaattiasemia ja raskaan liikenteen D-automaatteja. Teboilin alennukset vaihtelevat kausittain eli suurempia alennuksia tulee yleensä lomakuukausien aikana. Jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. American Express ja Diners Club eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä. Lue lisää osoitteesta www.teboil.fi/liitto

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

OAJ:n jäsenet saavat alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta ja sen saa vain uusista tilauksista. Lehtiä voi tilata sekä itselle että lahjaksi. Lehden voi tilata Yhtyneitten tilaajapalvelusta puh. (09) 1566 65 ma–pe 8–17 tai suoraan tilauslinkistä etu.otavamedia.fi/oaj. Sivulla kysytään etukoodia, jonka löydät Jäsensivuilta (vaatii kirjautumisen).

Valtion taidemuseo

Ateneumin taidemuseoon, Sinebrychoffin taidemuseoon ja Nykytaiteen museoon Kiasmaan ilmainen sisäänpääsy oppilas- tai päiväkotiryhmän kanssa. Yksittäisenä kävijänä OAJ:n jäsenet ovat oikeutettuja alennuslippuun jäsenkorttia esittämällä. Vaihtoehtoisesti voi ostaa edullisen vuosikortin (A-kortin). Museoilla on myös vapaailtoja. Huom. Opiskelijat pääsevät sisään alennuslipulla ja kaikki alle 18-vuotiaat ilmaiseksi. Tutustu http://www.fng.fi/.

Vuokra-asunto Kojamon kautta

OAJ:n jäsenillä on mahdollisuus hakea vuokra-asuntoa Kojamon (entinen VVO-yhtymä) asuntotarjonnasta. Asuntohakemuksen voi jättää Kojamon internetsivuilla tai toimittaa lähimpään VVO-kotikeskukseen. Nettisivuilta löytyy tietoa asunnoista. Asuntohakemus on voimassa 3 kuukautta. Merkitse asuntohakemuksesi lisätietoihin maininta: Olen OAJ:n jäsen. Lisätietoja www.vvo.fi

Elixialta 20 prosenttia alennusta

OAJ:n jäsenetuna saat 20 prosentin alennuksen Elixian tarjoamista jäsenyyksistä niillä paikkakunnilla, joilla Elixialla on toimintapisteitä. Alennus annetaan lisätuotteista ja palveluista, jotka ylittävät alueellisen pohjahinnan. Lisätietoja tästä edusta löydät niiden alueyhdistysten sivuilta (OAJ Pääkaupunkiseutu, OAJ Keski-Suomi, OAJ Pirkanmaa ja OAJ Varsinais-Suomi), joilla Elixia toimii. Etu koskee kaikkia OAJ:n jäseniä opiskelijoista eläkeläisiin. Jäsenkortti esitettävä etua käytettäessä.

Akavan edut jäsenlittojen jäsenille

Myös Akava tarjoaa erillisiä etuja jäsenliittojen jäsenille. Muun muassa S-ryhmän hotelleihin saa etuja tätä kautta. Edut löydät osoitteesta

Jäsenedut

Tutustu myös