Koulutuksen vahvistus- ja peruutusehdot

Ilmoittautuminen koulutuksiin on sitova. Koulutukset ovat kokonaisuuksia, joten kurssilaisen tulee olla läsnä koko koulutuksen ajan.

Koulutuksen peruutuksesta tulee aina ilmoittaa kurssisihteerille sähköpostilla tai puhelimella. Viimeinen kuluton peruutuspäivä on seitsemän vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, OAJ perii 50 euron peruutusmaksun.

Ilman peruutusta koulutuksesta poisjääneeltä veloitamme koulutuksen todellisen hinnan (noin 250 euroa majoituksella ja 100 euroa ilman majoitusta).

Illalliselle osallistuminen kysytään ilmoittautumisen yhteydessä. Jos olet ilmoittautunut illalliselle ja tilanteesi muuttuu, peruuta illallinen välittömästi. Viimeinen mahdollisuus peruuttaa illallinen ilman kuluja on kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä. Peruuttamattomasta illallisesta perimme toteutuneet kulut (noin 50 euroa).

Kurssivahvistus lähetetään osallistujalle ilmoittautumisen päätyttyä, viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta.