Virkistys- ja lomapalvelut

OAJ:n jäsenillä on käytössään upeat virkistys- ja lomapalvelut mm. Holiday Clubin lomakohteissa ympäri Suomea sekä OAJ:n omassa lomakohteessa Valkealassa. Lisäksi OAJ:n yhteistyökumppanit tarjoavat loma- ja majoituspalveluja edulliseen jäsenhintaan.

Ekerö Line
Ekerö Line tarjoaa OAJ:n jäsenille kokous- ja risteilymatkat Tallinnaan tarjoushintaan sekä edullisia ryhmämatkoja.
Tarkemmat tiedot löytyvät jäsensivuilta (vaatii kirjautumisen).
Virkistys- ja lomapalvelut > Eckerö-line

Ekerö Linen edut jäsenistölle. Edut saa käyttöönsä jäsenkortilla. Etutiedoista keskeisimmät löytyvät Eckerön OAJ-sivulta www.eckeroline.fi/OAJ

Tallink Silja ja Club One -jäsenyys

Tallink Silja ja Club One tarjoavat sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle Silver-tasolle. Lue lisää aiheesta jäsensivuilta.

Holiday Club

OAJ omistaa noin 800 lomaviikkoa Holiday Clubin korkeatasoisissa lomakohteissa Suomessa ja Ruotsin Åressa. Joukossa on sekä kaupunkilomia Tampereen kylpylässä että hiihto- ja ulkoilulomia useassa eri paikassa. Holiday Clubin viikkovuokrat ovat alle puolet markkinahinnoista. Tarkemmat tiedot lomakohteista, vapaista viikoista ja varauksista löytyvät jäsensivuilta.

RCI –lomat

Lomaile RCI:n kautta ympäri maailmaa! RCI- lomakeskuksia on maailmanlaajuisesti yli 7000! Lomanvaraus on mahdollista kaikkiin RCI:n lomakeskuksiin ja lomaviikon voi varata jopa 2 vuoden päähän. RCI- yhteyshenkilöiltä voi varata myös lennot ja autonvuokraukset - kaikki samasta paikasta. RCI:n lomakeskusluokitukset vastaavat 3-5 tähden tasoa, huoneistoissa on hyvä varustetaso, lähes kaikissa huoneistoissa oma keittomahdollisuus. Tarkempi esittely, hinnasto ja yhteystiedot löytyvät Holiday Club- etujen sivustolta. Ohjeet sivustolle pääsemiseksi löytyvät jäsensivuilta.

Tirva

Tirvan virkistysalue sijaitsee Kouvolan Valkealassa. Lähes 60 hehtaarin saaressa on 9 täysin mukavuuksin varustettua loma-asuntoa. Vuokrat vaihtelevat huoneiston koon ja tason mukaan. Lisätietoja Tirvan loma-asunnoista, vapaista viikoista ja varauksista löytyy jäsensivuilta.

A-lomat

OAJ on jäsenenä akavalaisten järjestöjen lomayhdistyksessä A-lomat ry:ssä. A-lomat vuokraa akavalaisille perheille lomaosakkeitaan Himoksella, Jerisjärvellä, Kopparössä, Tahkolla, Punkaharjulla, Vuokatissa, Rukalla, Levillä ja Vierumäellä. A-lomien välityksellä OAJ:n jäsen voi olla mukana kansainvälisessä Intervac-kodinvaihdossa. Sen kautta voi vaihtaa asuntoa, antaa oman asunnon vuokralle, lähteä maksavaksi vieraaksi johonkin perheeseen tai ottaa itse maksavan vieraan luokseen. Lisätietoa A-lomien mökeistä ja kodinvaihdosta löytyy A-lomien sivuilta.

A-lomat on myös Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö. OAJ:n jäsenet ovat oikeutettuja jäsenhintaisiin yöpymisiin kotimaisissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa sekä jäsenetuhintaiseen kansainväliseen hostellikorttiin. Lisätietoa jäsensivuilta.

KILROY

Kilroy on Pohjoismaiden seikkailuhenkisten matkojen asiantuntija, joka on erikoistunut räätälöityjen kauko- ja maailmanympärimatkojen suunnitteluun. Kilroy tarjoaa OAJ:n jäsenille palvelua matkajärjestelyissä ja 25 % alennuksen kansainvälisestä ITIC-opettajakortista.

Lisätietoja jäsensivuilta.

Hotelli- ja kylpyläetuja

Yhteistyökumppanit tarjoavat jäsenille lukuisia hotelli- ja kylpyläetuja sekä -tarjouksia. Luettelo merkittävimmistä eduntarjoajista löytyy myös jäsensivuilta.

Restelin edut

Restelin tarjoamista eduista OAJ:n jäsenille voit lukea jäsensivuilta. OAJ:n jäsenille suunnattujen etujen lisäksi kannattaa tarkistaa, mitä etuja on tarjolla akavalaisille.

Jäsenedut

Tutustu myös