Virkistys- ja lomapalvelut

OAJ:n jäsenillä on käytössään upeat virkistys- ja lomapalvelut mm. Holiday Clubin lomakohteissa ympäri Suomea sekä OAJ:n omassa lomakohteessa Valkealassa. Lisäksi OAJ:n yhteistyökumppanit tarjoavat loma- ja majoituspalveluja edulliseen jäsenhintaan.

Ekerö Line
Ekerö Line tarjoaa OAJ:n jäsenille kokous- ja risteilymatkat Tallinnaan tarjoushintaan sekä edullisia ryhmämatkoja.
Tarkemmat tiedot löytyvät jäsensivuilta (vaatii kirjautumisen).
Virkistys- ja lomapalvelut > Eckerö-line

Ekerö Linen edut jäsenistölle. Edut saa käyttöönsä jäsenkortilla. Etutiedoista keskeisimmät löytyvät Eckerön OAJ-sivulta www.eckeroline.fi/OAJ

Tallink Silja ja Club One -jäsenyys

Tallink Silja ja Club One tarjoavat sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle Silver-tasolle. Lue lisää aiheesta jäsensivuilta.

Holiday Club

OAJ omistaa noin 700 lomaviikkoa Holiday Clubin korkeatasoisissa lomakohteissa Suomessa ja Ruotsin Åressa. Yhä suurempi osa lomaviikoista on nyt koulujen, päiväkotien ja oppilaitosten yleisinä loma-aikoina. Joukossa on sekä kaupunkilomia Tampereen kylpylässä että hiihto- ja ulkoilulomia useassa eri paikassa. Holiday Clubin viikkovuokrat ovat alle puolet markkinahinnoista. Tarkemmat tiedot lomakohteista, vapaista viikoista ja varauksista löytyvät jäsensivuilta.

RCI-lomat

Lomaile RCI:n kautta ympäri maailmaa! RCI- lomakeskuksia on maailmanlaajuisesti yli 7000! Lomanvaraus on mahdollista kaikkiin RCI:n lomakeskuksiin ja lomaviikon voi varata jopa 2 vuoden päähän. RCI- yhteyshenkilöiltä voi varata myös lennot ja autonvuokraukset – kaikki samasta paikasta. RCI:n lomakeskusluokitukset vastaavat 3–5 tähden tasoa, huoneistoissa on hyvä varustetaso, lähes kaikissa huoneistoissa oma keittomahdollisuus. Tarkempi esittely, hinnasto ja yhteystiedot ja ohjeet löytyvät Holiday Club -etujen sivustolta.

Tirva

Tirvan virkistysalue sijaitsee Kouvolan Valkealassa. Lähes 60 hehtaarin saaressa on 9 täysin mukavuuksin varustettua loma-asuntoa. Vuokrat vaihtelevat huoneiston koon ja tason mukaan. Lisätietoja Tirvan loma-asunnoista, vapaista viikoista ja varauksista löytyy jäsensivuilta.

A-lomat

OAJ on jäsenenä akavalaisten järjestöjen lomayhdistyksessä A-lomat ry:ssä. A-lomat vuokraa akavalaisille perheille lomaosakkeitaan Himoksella, Jerisjärvellä, Kopparössä, Tahkolla, Punkaharjulla, Vuokatissa, Rukalla, Levillä ja Vierumäellä. A-lomien välityksellä OAJ:n jäsen voi olla mukana kansainvälisessä Intervac-kodinvaihdossa. Sen kautta voi vaihtaa asuntoa, antaa oman asunnon vuokralle, lähteä maksavaksi vieraaksi johonkin perheeseen tai ottaa itse maksavan vieraan luokseen. Lisätietoa A-lomien mökeistä ja kodinvaihdosta löytyy A-lomien sivuilta.

A-lomat on myös Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö. OAJ:n jäsenet ovat oikeutettuja jäsenhintaisiin yöpymisiin kotimaisissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa sekä jäsenetuhintaiseen kansainväliseen hostellikorttiin. Lisätietoa jäsensivuilta.

KILROY

Kilroy on Pohjoismaiden seikkailuhenkisten matkojen asiantuntija, joka on erikoistunut räätälöityjen kauko- ja maailmanympärimatkojen suunnitteluun. Kilroy tarjoaa OAJ:n jäsenille palvelua matkajärjestelyissä ja 25 % alennuksen kansainvälisestä ITIC-opettajakortista.

Lisätietoja jäsensivuilta.

Hotelli- ja kylpyläetuja

Yhteistyökumppanit tarjoavat jäsenille lukuisia hotelli- ja kylpyläetuja sekä -tarjouksia. Luettelo merkittävimmistä eduntarjoajista löytyy myös jäsensivuilta.

Restelin edut

Restelin tarjoamista eduista OAJ:n jäsenille voit lukea jäsensivuilta.

Jäsenedut

Tutustu myös