Eräpäivä-mielenilmaus 24.8.: Helsingin palkkasotku korjattava nyt!

24.08.2022 - 16.00-17.00
Senaatintori, Helsinki

Ei ole oikein, että jokainen Helsingin kaupungin työntekijä joutuu jokaisena palkkapäivänään jännittämään, tuleeko palkka tilille ja onko summa oikea. Pahoitteluilla ei makseta laskuja eikä ruokaostoksia. Ratkaisujen eräpäivä on nyt. Tule työpäivän jälkeen mielenilmaukseen Helsingin senaatintorille – kerrotaan viestimme yhdessä Helsingin kaupunginvaltuutetuille!

Eräpäivä-mielenilmaus 24.8.: Helsingin palkkasotku korjattava nyt!

Liian moni Helsingin kaupungin työntekijä on joutunut kärsimään palkanmaksussa tapahtuneista virheistä, ja ongelmat ovat kestäneet aivan liian pitkään. Kaupungin päättäjien ja järjestelmätoimittaja Sarastian täytyy korjata ongelmat välittömästi – eräpäivä on tänään.

Erapaiva-miksi.jpg

OSOITA TUKESI JA TULE MUKAAN!

Ammattiliitot OAJ ja JHL kutsuvat kaikki mukaan Eräpäivä-mielenilmaukseen, joka järjestetään 24. elokuuta Senaatintorilla Helsingissä kello 16 alkaen. Kerrotaan yhdessä terveisemme kaupunginvaltuutetuille ja vaaditaan heiltä vastuunkantoa.

Kutsumme jäsentemme lisäksi lämpimästi mukaan jokaisen, joka haluaa osoittaa tukensa Helsingin kaupungin työntekijöille. Klikkaa mukaan Facebook-tapahtumaan ja välitä kutsua eteenpäin kollegoillesi!

Klikkaa mukaan Facebookissa!

LUVASSA HYVÄÄ OHJELMAA – NAPPAA OAJ:N TELTALTA KYLTTI JA ILMAPALLOT!

Tapahtuman juontaa toimittaja ja kirjailija Ina Mikkola. Luvassa on mm. OAJ:n ja JHL:n puheenjohtajien sekä työntekijöiden puheenvuorot. Musiikkia tapahtumaan tuo trubaduuri Mikko Jokinen.

OAJ:n teltalta voit noutaa mm. pientä evästä sekä kylttejä ja ilmapalloja.

Tapahtuman lähestyessä löydät lisätietoja Facebook-tapahtumasta sekä tapahtumaa järjestävien OAJ:n ja JHL:n viestintäkanavista.

Erapaiva-somehuutoja.jpg

LATAA VIESTINTÄMATERIAALEJA TALTEEN JA VÄLITÄ TIETOA!

Kannusta kollegasi mukaan esimerkiksi kutsumalla hänet Facebook-tapahtumaan jo nyt!

Halutessasi voit hyödyntää myös alta löytyviä viestintämateriaaleja.

Kuvia verkkoon ja sosiaaliseen mediaan

Näillä kuvilla voit kertoa, mitä mielenilmauksella tavoitellaan.

Miksi-kuva 1

Miksi-kuva 2

Miksi-kuva 3

Printattava A4-kokoinen moniste

Lataa ja printtaa moniste tästä

Tervetuloa kaikki joukolla mukaan!