• logo

Omat tiedot -sovellus ei tällä hetkellä toimi palvelinhuoltojen vuoksi.

Yhdistystoiminta

Työhyvinvointikilpailu yhdistyksille

Työhyvinvoinnin lukuvuonna OAJ:n alue- ja paikallisyhdistykset haastetaan kilpailemaan työhyvinvoinnin edistämisestä.

Työhyvinvoinnin lukuvuonna OAJ järjestää yhdistyksilleen kilpailun. Kilpailussa alue- ja paikallisyhdistyksille on omat sarjansa.

Molemmissa kilpailusarjoissa työhyvinvointia merkittävästi edistänyt yhdistys palkitaan Vakuutusyhtiö Turvan palkinnolla.

Kilpailun kriteerit ovat...

• Työhyvinvoinnin parantuminen
  • Jäsenryhmien huomioiminen
  • Jäsenryhmien osallistaminen
  • Uudet työhyvinvointi- ja turvallisuusinnovaatiot

Ohjeet osallistumiseen

Lähetä vapaamuotoinen hakemus OAJ:n työhyvinvointityöryhmälle sähköpostitse 31.3.2020 mennessä osoitteeseen yhdistyskilpailu@oaj.fi. Kerro, minkä yhdistyksen ilmoitat kilpailuun mukaan, ja kuvaile vapaamuotoisesti, miten yhdistyksenne on edistänyt jäsenten työhyvinvointia ja miten kilpailun kriteerit on huomioitu toiminnassa.

OAJ:n hallitus päättää palkittavista 15.–16. heinäkuuta pidettävässä kokouksessaan.

Työhyvinvoinnin lukuvuosi 2019–2020

OAJ tarjoaa työkaluja työssäjaksamiseen läpi lukuvuoden. Koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työhyvinvoinnin ja -turvallisuuden ongelmiin vastataan kuukausittain vaihtuvin teemoin. Tutustu vinkkeihin ja hyvinvointietuihin!

Työhyvinvointivuosi