Vaalimainonnasta alennusta jäsenille

Kuntavaaleissa ehdokkaana olevat OAJ:n jäsenet saavat alennusta mainonnasta Opettaja-lehdessä. Jäsen voi tilata myös osoitetietoja vaaleja varten.
OAJ tukee jäsentensä henkilökohtaista vaalityötä myöntämällä 80 prosentin alennuksen mainoksista Opettaja-lehdessä. Jäsenten vaali-ilmoitusasioita hoitaa Jaana Laine, jaana.laine(at)oaj.fi, puh. 020 748 9652.

Katso esimerkkejä mainosten hinnoista  (powerpoint-tiedosto)

Kuntavaaleissa ehdokkaana olevat OAJ:n jäsenet voivat myös tilata jäsenten postiosoitteita vaalityöhönsä. Pyynnön pitää tulla ehdokkaalta itseltään. Osoitteet toimitetaan postitustarroina/tarrapohjalistauksena.

Toimitettua osoitteistoa on oikeus käyttää vain kerran, ja osoitelähde pitää mainita vaalikirjeissä ja -korteissa yms. Toimitusaika on noin viikko tilauksesta. Osoitteiston hinta on 100 euroa/toimitus. Jäsenten sähköpostiosoitteita OAJ ei luovuta eteenpäin. Tiedustelut ja tilaukset järjestöasiamies Pekka Silkosuo, pekka.silkosuo(at)oaj.fi, puh. 020 748 9682.