Kirjat, lehdet ja lehtitilaukset

Saat jäsenetuna alennuksia kirjoista, lehdistä ja lehtitilauksista.

Alennusta kirjakustantamo Siltalan verkkokaupasta

OAJ tarjoaa jäsenilleen kustantamo Siltalan verkkokaupasta 40 prosentin alennuksen.

Siltalan verkkokauppaan

Kirjaudu tästä, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Kustantamo S&S:n jäsenetu

OAJ:n jäsenenä saat 30 % alennuksen kirjoista Kustantamo S&S:n verkkokaupassa. Kustantamo  julkaisee laadukasta kauno-, tieto-ja lastenkirjallisuutta. Valikoimaan voit tutustua alla olevaa linkkiä klikkaamalla. Etu koskee normaalihintaisia printtikirjoja, myös uutuuksia, ja on voimassa toistaiseksi.

Kustantamo S&S:n sivuille

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Kirjaostoksille Kirjaan

Opetusalan Ammattijärjestön jäsenenä saat 30 prosentin alennuksen WSOY:n uudistuneesta Kirja-verkkokaupan normaalihintaisista kirjoista. Verkkokaupassa on tilattavissa laaja valikoima kotimaista laatukirjallisuutta kustantamoilta WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Bazar ja Kosmos.

Tutustu valikoimaan Kirja-verkkokaupassa.

Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 31.12.2024 saakka.

Kirjaudu, saat kampanjakoodin

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustumismahdollisuus HS Digi -palveluun!

Sanoma tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvana etuna HS Digi palvelun ensimmäiset 3 kk etuhintaan 9,90€/kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaisena (17,90€/kk), jos sitä ei peruta. Tilauksen voi perua milloin vain.

HS Digi sisältää kaikki Hesarin herkut digitaalisessa muodossa: timanttijutut, upeat erikoisartikkelit, HS Live -nettikonsertit, podcastit, ääneen luetut jutut, näköislehdet ja uutisarkiston.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Katso tarkemmat tiedot kirjautumisen takaa.

Otavamedia

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin