• logo
Jäsenedut

Työhyvinvoinnin lukuvuoden jäsenedut

Työhyvinvoinnin lukuvuodeksi OAJ on neuvotellut jäsenilleen etuja työhyvinvointia edistävistä palveluista. Etuja saat Academy of Brainin verkkovalmennuksista, Fiilismittarista ja Firstbeat-hyvinvointianalyysista.

Jäsen, työhyvinvoinnin lukuvuotena saat käyttöösi kolme uutta työhyvinvointia edistävää jäsenetua. Uudet jäsenedut ovat voimassa elokuun 2019 alusta alkaen.

Tutustu alta työhyvinninvoinnin lukuvuoden etuihin ja kirjaudu saadaksesi etukoodit jäsenetuihin. Muistathan myös OAJ:n muut hyvinvointia edistävät jäsenedut.

Academy of Brainin verkkovalmennukset

Academy of Brainin valmennukset auttavat keskittymään ja palautumaan tehokkaammin.

OAJ tarjoaa jäsenetuna henkilökohtaisen lisenssin Academy of Brainin verkkovalmennuksiin etuhintaan 19,90 e (norm. 129 e). Lisenssillä pääset kaikkiin Academy of Brainin valmennussisältöihin. Voit hyödyntää huippuasiantuntijoiden tuottamia sisältöjä ajasta ja paikasta riippumatta, silloin kun sinulla on paras hetki opiskella.

Lue lisää Academy of Brainin sivuilta

Fiilismittari

Vibemetricsin Fiilismittari on digitaalinen palvelu, jota OAJ käyttää opettajien ja alan esimiesten mielipiteiden keräämiseen ja osallistamiseen työhyvinvoinnin lukuvuoden 2019–2020 aikana.

Lukuvuoden aikana Vibemetrics lähettää hyvinvointiteemoihin liittyviä väitteitä. Palvelu mittaa väitteiden tuloksia ja antaa mahdollisuuden keskustella, ideoida, äänestää ja ehdottaa toimenpiteitä opettajien ja alan esimiesten työhyvinvoinnin ja turvallisuuden kehittämiseksi. Kannattaa osallistua ja vaikuttaa! Tehdään yhdessä koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työoloista paremmat!

Lue lisää Fiilismittarista

Firstbeat Hyvinvointianalyysi

Firstbeat Hyvinvointianalyysi on kolme vuorokautta kestävä sykevälimittaus, jonka avulla saat helposti ja luotettavasti selville, miten todella voit. Hyvinvointianalyysi tuottaa tarkkaa ja yksilöllistä tietoa elämäsi kuormittavista ja palauttavista tekijöistä, jotta löydät tasapainon tekemisen ja levon välillä.

Lisäksi Hyvinvointianalyysi kertoo, millainen liikuntamuoto ja -taso sopii juuri sinulle positiivisten terveysvaikutusten ja paremman kunnon saavuttamiseksi sekä mikä on tämänhetkinen todellinen kuntotasosi. Nyt tarjoamme Firstbeat Hyvinvointianalyysin hintaan 149 e (norm. 199 e).

Lue lisää Hyvinvointianalyysista täältä

Kirjaudu, niin saat lisätietoa ja alennuksien saamiseksi tarvitsemasi koodit

Työhyvinvointia koko lukuvuodelle

Työhyvinvoinnin lukuvuosi 2019–2020

OAJ tarjoaa työkaluja työssäjaksamiseen läpi lukuvuoden. Koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työhyvinvoinnin ja -turvallisuuden ongelmiin vastataan kuukausittain vaihtuvin teemoin.

Työhyvinvointivuosi