• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Työhyvinvoinnin lukuvuoden jäsenedut

Kuvituskuva

Työhyvinvoinnin lukuvuonna 2019-2020 OAJ tarjosi jäsenilleen etuja työhyvinvointia edistävistä palveluista. Voimassa ovat vielä Fiilismittari ja alennus Wello2 hengitysharjoituslaitteesta.

Tutustu alta työhyvinvoinnin lukuvuoteen 2019-2020 liittyviin etuihin ja kirjaudu saadaksesi etukoodit jäsenetuihin. Muistathan myös OAJ:n muut hyvinvointia edistävät jäsenedut.

Fiilismittari

Vibemetricsin Fiilismittari on digitaalinen palvelu, jota OAJ käyttää opettajien ja alan esimiesten mielipiteiden keräämiseen ja osallistamiseen työhyvinvoinnin lukuvuoden 2019–2020 aikana. Fiilismittarin käyttö jatkuu myös lukuvuoden jälkeen.

Lue lisää Fiilismittarista

Fiilismittarissa voit kertoa anonyymisti työhyvinvoinnista

Fiilismittariin kertyvän datan keräämisestä vastaa Vibemetrics Oy. Näet oletuksena oman alueesi  fiilikset reaaliajassa ja voit tulosnäkymän kautta katsoa koko organisaation fiilikset. Antamiasi fiiliksiä ei koskaan yksilöidä tai liitetä sinuun. Fiilismittari on siis täysin anonyymi, eli kukaan ei saa tietää, kuka on antanut minkäkin kommentin. Palveluntarjoaja (Vibemetrics) hallitsee käyttöoikeuksia ja huolehtii anonymiteetin suojasta. OAJ:n hallinto, toimisto ja yhdistykset voivat tarkastella kertynyttä tietoa, mutta kaikki tieto on anonymisoitu, eli kukaan ei näe, kuka on kirjautunut järjestelmään, vastannut väittämiin tai tykännyt toisten vastauksista. Avovastauksia voidaan käyttää nimettöminä OAJ:n viestinnässä.

Alennusta Wello2 hengitysharjoituslaitteesta

Hapella Oy tarjoaa Wello2 hengitysharjoituslaitetta OAJ:n jäsenille 15 prosentin alennuksella vuoden 2020 loppuun asti. Alennus myönnetään www.wello2.com-verkkokaupan hinnasta ja lähetys toimitetaan ilman postikuluja. Jäsenhinta oikeuttaa yhteen jäsenhintaiseen tuotteeseen OAJ:n jäsentä kohti.

WellO2-laitteessa yhdistyvät aktiivinen vastustettu hengityslihasharjoittelu sekä lämpimän höyryn hengittäminen. Lue lisää: www.wello2.com

Jos kerralla tilataan 20 Wello2 laitetta tai enemmän, Hapella tarjoaa lisäksi maksutta työpaikalle asiantuntijaluennon hengitysharjoittelusta ja sen vaikutuksesta erilaisiin äänenkäytön ongelmiin.

Kirjaudu, niin saat lisätietoa ja alennuksien saamiseksi tarvitsemasi koodit

Työhyvinvointia koko lukuvuodelle

Työhyvinvoinnin lukuvuosi 2019–2020

OAJ tarjoaa työkaluja työssäjaksamiseen läpi lukuvuoden. Koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työhyvinvoinnin ja -turvallisuuden ongelmiin vastataan kuukausittain vaihtuvin teemoin. Tutustu vinkkeihin ja hyvinvointietuihin!

Työhyvinvointivuosi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin