• logo
Jäsenedut

Työhyvinvoinnin lukuvuoden jäsenedut

Kuvituskuva

Työhyvinvoinnin lukuvuodeksi OAJ on neuvotellut jäsenilleen etuja työhyvinvointia edistävistä palveluista. Etuja saat Academy of Brainin verkkovalmennuksista, Fiilismittarista ja Firstbeat-hyvinvointianalyysista.

Jäsen, työhyvinvoinnin lukuvuotena saat käyttöösi kolme uutta työhyvinvointia edistävää jäsenetua. Uudet jäsenedut ovat voimassa elokuun 2019 alusta alkaen.

Tutustu alta työhyvinvoinnin lukuvuoden etuihin ja kirjaudu saadaksesi etukoodit jäsenetuihin. Muistathan myös OAJ:n muut hyvinvointia edistävät jäsenedut.

Academy of Brainin verkkovalmennukset

Academy of Brainin valmennukset kehittävät hyvinvointia, jaksamista ja itsensä johtamista erityisesti kuormituksen alla. Opettajan työn kuormituksen painottuessa entistä enemmän henkiseen jaksamiseen, sinun tulee osata tunnistaa oman kuormituksesi taso ja se, miten kuormitusta kevennetään. Tiedätkö sinä miten palaudut henkisesti? Entä mitkä keinot tukevat sinua työssäsi jaksamiseen? Opettajien suurimpia haasteita on jaksaminen ja palautuminen. Näihin aiheisiin löydät tukea ja vinkkejä verkkovalmennuksista. Tule mukaan kehittämään itseäsi!

OAJ tarjoaa sinulle jäsenetuna henkilökohtaisen lisenssin Academy of Brainin verkkovalmennuksiin etuhintaan 19,90 e (norm. 129 e). Lisenssillä sinulla on käytössäsi kaikki Academy of Brainin valmennukset. Voit hyödyntää huippuasiantuntijoiden tuottamia sisältöjä ajasta ja paikasta riippumatta, silloin kun sinulla on paras hetki opiskella.

Saat jäsenetukoodin käyttöösi kirjautumalla sisään sivun alalaidasta.

Academy of Brainin valmennukset OAJ:n jäsenilleLue lisää verkkovalmennuksista Academy of Brainin sivuilta

Fiilismittari

Vibemetricsin Fiilismittari on digitaalinen palvelu, jota OAJ käyttää opettajien ja alan esimiesten mielipiteiden keräämiseen ja osallistamiseen työhyvinvoinnin lukuvuoden 2019–2020 aikana.

Lukuvuoden aikana Vibemetrics lähettää hyvinvointiteemoihin liittyviä väitteitä. Palvelu mittaa väitteiden tuloksia ja antaa mahdollisuuden keskustella, ideoida, äänestää ja ehdottaa toimenpiteitä opettajien ja alan esimiesten työhyvinvoinnin ja turvallisuuden kehittämiseksi. Kannattaa osallistua ja vaikuttaa! Tehdään yhdessä koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työoloista paremmat!

Lue lisää Fiilismittarista

Fiilismittarissa voit kertoa anonyymisti työhyvinvoinnista

Fiilismittariin kertyvän datan keräämisestä vastaa Vibemetrics Oy. Näet oletuksena oman alueesi  fiilikset reaaliajassa ja voit tulosnäkymän kautta katsoa koko organisaation fiilikset. Antamiasi fiiliksiä ei koskaan yksilöidä tai liitetä sinuun. Fiilismittari on siis täysin anonyymi, eli kukaan ei saa tietää, kuka on antanut minkäkin kommentin. Palveluntarjoaja (Vibemetrics) hallitsee käyttöoikeuksia ja huolehtii anonymiteetin suojasta. OAJ:n hallinto, toimisto ja yhdistykset voivat tarkastella kertynyttä tietoa, mutta kaikki tieto on anonymisoitu, eli kukaan ei näe, kuka on kirjautunut järjestelmään, vastannut väittämiin tai tykännyt toisten vastauksista. Avovastauksia voidaan käyttää nimettöminä OAJ:n viestinnässä.

Firstbeat Hyvinvointianalyysi

Opettajana olet varmasti huomannut, että pienilläkin oivalluksilla voi olla merkittäviä vaikutuksia. Samoin tiedät, että oppiminen vaatii uteliaisuutta ja toisaalta myös rohkeutta kurkistaa pintaa syvemmälle. Yhtä lailla tarvitaan muutosvalmiutta ja innostusta elinikäiseen oppimiseen, joka on avain kaikkeen kasvuun ja kehitykseen.

Näiden tärkeiden teemojen – pienten oivallusten, uteliaisuuden ja jatkuvan oppimisen – ympärille nivoutuu myös hyvinvointi. Tiedätkö sinä, miten todella voit? Lähde opintielle kohti parempaa oloa ja terveyttä Firstbeat Hyvinvointianalyysin avulla!

Firstbeat Hyvinvointianalyysi on kolme vuorokautta kestävä sykevälimittaus, jonka avulla saat helposti ja luotettavasti selville, miten todella voit. Hyvinvointianalyysi tuottaa tarkkaa ja yksilöllistä tietoa elämäsi kuormittavista ja palauttavista tekijöistä, jotta löydät tasapainon tekemisen ja levon välillä.

Lisäksi Hyvinvointianalyysi kertoo, millainen liikuntamuoto ja -taso sopii juuri sinulle positiivisten terveysvaikutusten ja paremman kunnon saavuttamiseksi sekä mikä on tämänhetkinen todellinen kuntotasosi.

Nyt saat Firstbeat Hyvinvointianalyysin hintaan 149 e (norm. 199 e).

Lue lisää Hyvinvointianalyysista täältä

Kirjaudu, niin saat lisätietoa ja alennuksien saamiseksi tarvitsemasi koodit

Työhyvinvointia koko lukuvuodelle

Työhyvinvoinnin lukuvuosi 2019–2020

OAJ tarjoaa työkaluja työssäjaksamiseen läpi lukuvuoden. Koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan työhyvinvoinnin ja -turvallisuuden ongelmiin vastataan kuukausittain vaihtuvin teemoin. Tutustu vinkkeihin ja hyvinvointietuihin!

Työhyvinvointivuosi