• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ on the Road

OAJ On the Road -kiertue tuo ajankohtaiset koulutuksen, kasvatuksen ja tutkimuksen puheenaiheet syksyllä 2021 Kuopioon, Karjaalle Axxelliin, Raaheen ja Rovaniemelle. OAJ järjestää On the Road -kiertueen yhdessä OAJ:n alueyhdistysten kanssa. Huom. koronatilanne voi aiheuttaa muutoksia suunnitelmiin, tietoja päivitetään sen mukaan.

Mitä On the road -kiertueella tapahtuu?

Tavataan päättäjiä ja mediaa

OAJ:n edustajat tapaavat kaupunkien ja kuntien johtoa, koulutuksen järjestäjiä ja median edustajia. Keskusteluissa OAJ nostaa esiin ajankohtaisia aiheita sekä paikallisia kysymyksiä, joihin pitäisi puuttua.

Tuodaan porukkaa yhteen!

Kuntalaisille kiertue näyttäytyy yleisötilaisuuksissa, joissa keskustellaan opettajia, alan esihenkilöitä ja kouluyhteisöä puhuttavista ajankohtaisista aiheista sekä haastatellaan päättäjiä ja vaikuttajia. Kiertuepäivä huipentuu alueen opettajien iltaan, johon voi osallistua myös etänä. Mukana tapahtumissa on paikalla OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen.

Aikataulu 2021

Kuopio 9.9.

Yleisötilaisuus klo 14-15.30 Kuopion torilla ja Opettajien ilta klo 18-19.30 striimattu Youtube-lähetys.

OAJ Pohjois-Savo

Axxell/Karjaa 23.9.

Tapahtumapaikkana on Axxell Karjaalla. Opettajien ilta klo 17.30-20. Tilaisuus on kaksikielinen, suomi-ruotsi. Osa iltaohjelmasta striimataan.

OAJ Uusimaa

Raahe 7.10

Yleisötilaisuus klo 15-17, Citymarketin aula. Opettajien ilta klo 17.30-19 Raahesali, ruokailut alkaen klo 16.30 Raahen Hovi. Osa iltaohjelmasta striimataan.

OAJ Pohjois-Pohjanmaa

Rovaniemi 8.10

Yleisötilaisuus klo 15-17, Kauppakeskus Revontuli. Opettajien ilta klo 17.30-19.30, Hotelli Santa Claus, osa iltaohjelmasta striimataan.

OAJ Lappi