• logo

OAJ:n strategia uudistuu

Tänä lukuvuonna uudistamme OAJ:n strategian. Tavoitteena on lisätä jäsenlähtöisyyttä kaikessa OAJ:n toiminnassa. Siksi kutsummekin jokaisen jäsenen mukaan valmistelemaan uudistusta! Uudistustyö kestää toukokuuhun 2020, jolloin valtuutetut päättävät strategiasta.

Tule luomaan yhteistä suuntaa!

Jäsen, anna äänesi kuulua!

Mikä vahvistaisi tunnettasi siitä, että olet ylpeästi OAJ:läinen? Mikä innostaisi osallistumaan toimintaan? Ilmoittaudu mukaan vuorovaikutteisella verkkoalustalla tapahtuvaan strategian valmisteluun viimeistään 1. lokakuuta 2019 ja jaa näkemyksesi! Toivomme mukaan mahdollisimman monta osallistujaa aina tuoreista jäsenistä ammattiyhdistyskonkareihin asti.

Jäsen, ilmoittaudu mukaan

Puheenjohtaja, tuo yhdistyksesi näkemys esiin!

Haluamme strategian valmistelun yhteydessä kuulla myös yhdistysten näkökulmaa. Mikä toimii, mikä kannattaisi tehdä toisin? Miten rimaa osallistua yhdistyksen toimintaan saataisiin laskettua? Yhdistyksen puheenjohtaja, tuo yhdistyksesi ääni mukaan strategian valmisteluun!

Lue lisää OAJ-areenasta

Tutustu OAJ:hin ja strategiaan

OAJ:n nykyinen strategia

OAJ:n strategia määrittelee järjestön perustehtävän, tulevaisuuskuvan ja arvot. Kaikkea toimintaamme ohjaavat OAJ:n valtuuston määrittämät arvot: yhteisöllisyys, oikeudenmukaisuus ja edelläkävijyys.

OAJ esittäytyy

Puheenjohtajalta: Voiko muutosta pysäyttää?

Maailmaa muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan. Miten me OAJ:ssä suhtaudumme muutoksiin? Pidämmekö kaikin voimin kiinni nykyisistä toimintatavoista vai pohdimmeko, miten OAJ ja jäsenten tekemä työ mukautuu ympärillämme väistämättä tapahtuviin muutoksiin? kysyy Olli Luukkainen Opettaja-lehdessä.

Opettaja-lehti