• logo

OAJ:n strategia uudistuu

Tänä lukuvuonna uudistamme OAJ:n strategian. Tavoitteena on lisätä jäsenlähtöisyyttä kaikessa OAJ:n toiminnassa. Siksi olemme kutsuneet jokaisen jäsenen mukaan valmistelemaan uudistusta! Uudistustyö kestää toukokuuhun 2020, jolloin valtuutetut päättävät strategiasta.

Tule luomaan yhteistä suuntaa!

Jäsenten ääni kuuluu

Mikä vahvistaisi tunnettasi siitä, että olet ylpeästi OAJ:läinen? Mikä innostaisi osallistumaan toimintaan? Yli 3000 jäsentä osallistui lokakuussa 2019 OAJ:n strategiatyöhön verkossa ja kertoi meille näkemyksistään! Strategiatyöhön pääsee tutustumaan ja osallistumaan myös Educassa tammikuussa 2020.

Educa-messut

Valtuusto päättää

OAJ:n valtuusto starttasi strategian uudistamistyön keväällä 2019. Sen jälkeen omia näkemyksiään toivat mukaan niin rivijäsenet, yhdistykset kuin aktiivit esimerkiksi toimikunnissa ja OAJ:n hallituksessa. Onko sinulla toiveita uudistuvalle OAJ:lle? Ota rohkeasti yhteyttä valtuutettuusi ja kerro ajatuksesi!

OAJ:n valtuusto

Tutustu OAJ:hin ja strategiaan

OAJ:n nykyinen strategia

OAJ:n strategia määrittelee järjestön perustehtävän, tulevaisuuskuvan ja arvot. Kaikkea toimintaamme ohjaavat OAJ:n valtuuston määrittämät arvot: yhteisöllisyys, oikeudenmukaisuus ja edelläkävijyys.

OAJ esittäytyy

Puheenjohtajalta: Onko muutoksen aika?

OAJ:ssä uudistetaan parhaillaan strategiaa ja koko järjestön toimintaa. Kehittämishankkeessa on noussut selvästi esiin kolme kokonaisuutta, jotka kaipaavat uudistamista. Onko muutoksen aika? Se on jäsenten valitsemista edustajista kiinni.

Ollin blogi