• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Tuloksia haulle "OAJ on the road"

OAJ:n Luukkainen huolissaan opetusresurssien riittävyydestä ammatillisessa koulutuksessa

OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen vaatii ammatillisen koulutuksen järjestäjiä varaamaan riittävät opetus- ja ohjausresurssit laajennetun oppivelvollisuuden toteutusta varten. Uudistus on tärkeä, mutta sitä ei saa toteuttaa opettajien ja esihenkilöiden jaksamisen kustannuksella.

23.09.2021 Uutinen
Kuntatalous ei voi sanella lasten oikeutta koulutukseen

OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen on tyytyväinen hallituksen kuntataloutta tukeviin budjettipäätöksiin. Marinin hallitus ilmoitti eilen, että se paikkaa koronan kolhimaa kuntataloutta 1,45 miljardilla eurolla.

17.09.2020 Tiedote
Kohtaaminen On the Roadilla

OAJ:n puheenjohtaja Olli Luukkainen ja turkulainen perusopetuksen opettajien luottamusmies Linda Tammelin kohtasivat toisensa On the Road -kiertueen opettajien illan edellä.

17.09.2019 Uutinen
On the Road käynnistyi Kajaanista: OAJ:n kiertue nostaa esiin työhyvinvoinnin kulmakivet

Opetusalan Ammattijärjestö kiertää tänä syksynä maata työhyvinvoinnin merkeissä. OAJ on the Road -kiertue käynnistyy 28.8. Kajaanista, josta reitti vie edelleen 2.9. Mikkeliin, 5.9. Sodankylään, 12.9. Turkuun ja 18.9. Kauhajoelle ja 25.9. Espooseen. Kierros päättyy OAJ:n järjestämään kansanedustajatapaamiseen.

28.08.2019 Uutinen