• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Etuja autoiluun

St1-asemilta polttoaineet jäsenhintaan 2020–2022

OAJ:n jäsenet saavat alennusta polttonesteestä St1- ja Shell-asemilla ympäri Suomen. Alennus ei koske Shell Express -asemia. Saat myös vaihtuvia tuote-etuja HelmiSimpukoista. Jäsenetu on voimassa 31.12.2022 asti.

Saat jäsenedun, kun käytät vuosien 2020–2022 jäsenkorttiasi tankkauksen tai ostoksen yhteydessä. Jäsenkortissa on magneettiraita, joka aktivoi edun.

Luo ensin asiakastili  St1:n nettisivuilla.  Saat sähköpostiisi vahvistuskoodin, jonka avulla pääset rekisteröimään jäsenkorttisi. Rekisteröitynyt asiakas saa yllätysedun sekä ensimmäisenä tietoonsa vaihtuvat tarjoukset sekä kampanjat. Kortin rekisteröinti on helppoa. Syötä jäsenkortin kääntöpuolella oleva 16-numeroinen 708356-alkuinen sarja kohtaan Rekisteröi järjestökorttisi.

Saat alennusta myös lämmitysöljytilauksista. Käytä tilatessasi järjestötunnusta OAJ tai mainitse jäsenkortista ja -tunnuksesta puhelimessa. Tilauksen voit tehdä St1:n verkkosivuilla tai puhelimitse numerosta 0800 166 266.

OAJ on valinnut kotimaisen St1:n yhteistyökumppanikseen polttoaine-etujen puolella, koska St1 panostaa ympäristöystävällisempään tapaan tuottaa puhdasta energiaa. St1:n ympäristöarvot eivät ole pelkkää puhetta, vaan ne ovat tekoja. St1 muun muassa tuottaa kotitalousjätteistä polttoainetta ja panostaa maalämpöön. Lue lisää St1:n puhtaan energian teoista.

Lue uutinen tästä jäsenedusta

Hertzin edut Akavan jäsenille

Saat Akavan jäsenenä jopa 15 prosenttia alennusta, jos vuokraat auton Hertz-autovuokraamosta. Saat alennuksen sekä Suomessa että ulkomailla.

Varaa vuokra-auto joko Hertzin sivuilta, puhelimitse 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai matkatoimistosta. Alennuksen saat mainitsemalla auton varaamisen yhteydessä alla olevan Akavan sopimustunnisteen.

Hertz

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin