• logo

Etuja autoiluun

St1-asemilta polttoaineet jäsenhintaan 2020–2022

OAJ:n jäsenet saavat vuoden 2020 alusta lähtien alennusta polttonesteestä St1- ja Shell-asemilla ympäri Suomen. Alennus ei koske Shell Express -asemia. Saat myös vaihtuvia tuote-etuja HelmiSimpukoista. Uusi jäsenetu on voimassa kauden 1.1.2020–31.12.2022.

Saat jäsenedun, kun käytät vuosien 2020–2022 jäsenkorttiasi tankkauksen tai ostoksen yhteydessä. Jäsenkortissa on magneettiraita, joka aktivoi edun.

Rekisteröimällä OAJ:n jäsenkorttisi St1:n nettisivuilla omatsivut.st1.fi  saat yllätysedun sekä ensimmäisenä tietoosi vaihtuvat tarjoukset sekä kampanjat. St1 avaa sivun joulukuussa. Kortin rekisteröinti on helppoa. Syötä jäsenkortin 16-numeron sarja kohtaan Rekisteröi järjestökorttisi.

Saat alennusta myös lämmitysöljytilauksista. Käytä tilatessasi järjestötunnusta OAJ tai mainitse jäsenkortista ja -tunnuksesta puhelimessa. Tilauksen voit tehdä St1:n verkkosivuilla tai puhelimitse numerosta 0800 166 266.

Lue uutinen uudesta jäsenedusta

Jäsenkortilla tankkaat Teboililla 31.12.2019 asti

Käytä Teboililla OAJ:n jäsenkorttiasi, niin saat alennusta polttoaineista. Teboil-huoltamoiden alennus bensiinistä ja dieselöljystä on 2,1 senttiä litralta. Alennuksen saat yli 300 Teboil-huoltamolta ja -automaattiasemalta lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia ja raskaan liikenteen D-automaatteja.

Teboilin alennukset vaihtelevat kausittain, ja ne ovat usein suurimmillaan lomakuukausien aikana. Jäsenkortin edut voit hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. American Express ja Diners Club eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä.

Teboil

Hertzin edut Akavan jäsenille

Saat Akavan jäsenenä jopa 15 prosenttia alennusta, jos vuokraat auton Hertz-autovuokraamosta. Saat alennuksen sekä Suomessa että ulkomailla.

Varaa vuokra-auto joko Hertzin sivuilta, puhelimitse 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai matkatoimistosta. Alennuksen saat mainitsemalla auton varaamisen yhteydessä alla olevan Akavan sopimustunnisteen.

Hertz

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin