• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Etuja autoiluun

St1-asemilta polttoaineet jäsenhintaan

OAJ:n jäsenet saavat alennusta polttonesteestä St1- ja Shell-asemilla ympäri Suomen. Alennus vaihtelee kauppiaittain ja on keskimäärin 1,5 snt/l. Alennus ei koske Shell Express -asemia. Saat myös vaihtuvia tuote-etuja HelmiSimpukoista. Jäsenetu on voimassa 31.12.2022 asti. OAJ on päättänyt luopua muovisesta jäsenkortista 1.1.2023 alkaen. Tämän muutoksen myötä OAJ:n jäsenten kannattaa hankkia ST1:n ilmainen etukortti, jotta edut jatkuvat myös vuodenvaihteen jälkeen. Tilauksen pääset tekemään St1:n nettisivujen kautta.

Saat jäsenedun, kun käytät vuosien 2020–2022 jäsenkorttiasi tankkauksen tai ostoksen yhteydessä. Jäsenkortissa on magneettiraita, joka aktivoi edun.

Saat alennusta myös lämmitysöljytilauksista. Käytä tilatessasi järjestötunnusta OAJ tai mainitse jäsenkortista ja -tunnuksesta puhelimessa. Tilauksen voit tehdä St1:n verkkosivuilla tai puhelimitse numerosta 0800 166 266.

OAJ on valinnut kotimaisen St1:n yhteistyökumppanikseen polttoaine-etujen puolella, koska St1 panostaa ympäristöystävällisempään tapaan tuottaa puhdasta energiaa. St1:n ympäristöarvot eivät ole pelkkää puhetta, vaan ne ovat tekoja. St1 muun muassa tuottaa kotitalousjätteistä polttoainetta ja panostaa maalämpöön. Lue lisää.

Hertzin edut Akavan jäsenille

Saat Akavan jäsenenä jopa 15 prosenttia alennusta, jos vuokraat auton Hertz-autovuokraamosta. Saat alennuksen sekä Suomessa että ulkomailla.

Varaa vuokra-auto joko Hertzin sivuilta, puhelimitse 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai matkatoimistosta. Alennuksen saat mainitsemalla auton varaamisen yhteydessä alla olevan Akavan sopimustunnisteen.

Hertz

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin