• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Ota rennosti! Jäsenenä pääset rentoutumaan Holiday Clubin lomakohteissa sekä OAJ:n omassa lomakohteessa Valkealassa. Lisäksi saat muita edullisia majoituspalveluita lukuisilta yhteistyökumppaneiltamme.

Holiday Club

OAJ omistaa noin 700 lomaviikkoa Holiday Clubin korkeatasoisissa lomakohteissa Suomessa ja Ruotsin Åressa. Joukossa on sekä kaupunki- että hiihto- ja ulkoilulomia useassa eri kohteessa. Jäsenenä voit vuokrata Holiday Clubin lomaviikkoja selvästi markkinahintoja edullisempaan hintaan: viikkovuokrat ovat alle puolet markkinahinnoista.

Varattavissasi on lomaviikkoja Himoksella, Kuusamon Pulkkajärvellä, Katinkullassa, Saariselällä, Sallassa, Airistolla, Kuusamon Tropiikissa, Tahkolla, Tampereen kylpylässä, Saimaan kylpylässä, Turun Caribiassa sekä Åressa Keski-Ruotsissa.

Lomaviikkoja on ympäri vuoden, mutta koska opettajien lomaviikkoina kysyntä ylittää tarjonnan, viikkojen saajat arvotaan niitä hakeneiden jäsenten kesken.

Lomaviikkohakuun ja arvontaan voit osallistua Holiday Clubin yrityssivuilla OAJ:n tunnuksilla. Sivun osoitteen ja tunnukset löydät tämän sivun Holiday Club -osion lopun kirjautumispalkista kirjautumisen jälkeen.

Jos onni ei suosi arvonnassa, kannattaa muistaa, että OAJ:n jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 prosentin alennuksen (ei koske Villas-huoneistoja eikä hotellimajoitusta). Minimivaraus 2 vrk. Varaustiedot löydät Holiday Clubin sivuilta.

Lomaviikkojen arvonta

Mikäli samalle viikolle on useita hakijoita, viikko arvotaan. Aikaisemmilla kerroilla hakijoita on ollut 2–3-kertainen määrä tarjolla olevien viikkojen määrään verrattuna, joten aina ei valitettavasti onnistu saamaan haluamaansa viikkoa. Voiton mahdollisuudet ovat silti varsin hyvät.

Arvonnan jälkeen vapaaksi jääneet viikot ovat vapaasti jäsenten varattavissa. Jäsenellä voi olla varauksessa kerrallaan vain yksi lomaviikko, ja huippukauden viikkojen arvontaan voi osallistua voiton jälkeen vuoden kuluttua.

OAJ:n omistamille Holiday Club -lomaviikoille voivat tehdä varauksia vasta arvontapäivän jälkeen seuraavat jäsenryhmät:

• OAJ:n opiskelijajäsenet eli SOOLin jäsenet
  • Opetusalan Seniorijärjestö OSJ:n jäsenet.

Muut OAJ:n jäsenet voivat hakea viikkoja yleisten ohjeiden mukaisesti.

Haettavat loma-ajankohdat arvotaan OAJ:n karenssisäännön mukaisesti, jonka mukaan sesonkiloma-ajankohdan voi saada korkeintaan joka kolmas arvontakerta. Väliin jää tällöin kaksi arvontakierrosta. Karenssissa oleva henkilö ei näe tai pääse hakemaan punaisia korkean sesongin ajankohtia/kohteita, joihin hänellä ei ole oikeutta karenssin vuoksi.

Holiday Clubin äkkilähdöt puoleen hintaan

Ota irtiotto arjesta! Seuraavan kahden viikon aikana vapaana olevat Holiday Clubin lomahuoneistot vuokrataan 50 prosentin alennuksella. Katso varattavissa olevat äkkilähdöt Holiday Clubin yrityspalvelusta. Palveluun pääset OAJ:n tunnuksilla.

Näin saat Holiday Clubin edut käyttöösi ja osallistut arvontaan:

Varaa lomasi Holiday Clubin yrityspalvelun kautta. Sieltä näet myös tarkat tiedot lomakohteista, vapaista viikoista ja seuraavien arvontojen ajankohdista. Palveluun pääset alla olevilla OAJ:n tunnuksilla. Näet tunnukset kirjautumisen jälkeen.

OAJ:n sivuille kirjaudutaan jäsennumerolla, sähköpostiosoitteella tai matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi. Jos käytät käyttäjätunnuksena sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa, niiden on oltava tallennettuna jäsentietoihisi ensisijaisiksi yhteystiedoiksi. Voit myös kirjautua hyödyntäen vahvaa tunnistautumista. Salasanan tilaaminen edellyttää, että yhteystietosi eli matkapuhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi ovat ajan tasalla OAJ:n jäsenrekisterissä. Saat uuden salasanan sähköpostiisi tai tekstiviestinä kännykkääsi.

Holiday Clubin yrityspalvelussa pitää vielä luoda oma tili, joten varaa aikaa myös siihen.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Talvinen tarjous Holiday Clubilta OAJn jäsenille ajalle 24.10.2022–16.2.2023

OAJ:n jäsenet saavat 25 prosentin alennuksen päivän majoitushinnasta Holiday Clubin loma-asunnoissa ja Villas-huoneistoissa ajalla 24.10.2022–16.2.2023

Tarjous koskee seuraavia Holiday Clubin kohteita: Caribia, Saimaa, Vierumäki, Katinkulta, Saariselkä, Kuusamon Tropiikki, Salla, Pyhä, Ruka, Ylläs, Airisto ja Naantali.

Talvinen jäsentarjous on voimassa 24.10.2022–16.2.2023.
Varaukset voit tehdä verkkokaupassa www.holidayclub.fi (ei siis OAJ:n yrityssivulla). Alennuskoodin saat kirjauduttuasi alla olevasta kirjautumislohkosta.

Kampanjaehdot: Minimiviipymä loma-asunnoissa ja Villaksissa on kaksi vuorokautta.
Tarjoushintaisia lomia on rajoitetusti ja tarjous koskee vain uusia varauksia.
Jäsenyys todistettava lomakohteessa sisäänkirjautumisen yhteydessä. Varauksia koskevat normaalit peruutusehdot

Kirjaudu

Tirva

Lähde virkistymään Tirvaan! Tirvan virkistysalue sijaitsee Kouvolan Valkealassa, noin 20 km Kouvolan keskustasta Lappeenrannan suuntaan. Lähes 60 hehtaarin saaressa on viisi täysin mukavuuksin varustettua loma-asuntoa, joissa kussakin on 2–6 makuusijaa. Vuokrat vaihtelevat huoneiston koon ja tason mukaan.

Voit vuokrata Tirvan loma-asuntoja joko perjantaista sunnuntaihin (2 vrk) tai maanantaista perjantaihin (4 vrk) sesonkiaikana. Muulloin kuin loma-aikoina arkivaraus on edullisempi.

Sesongin ulkopuolella voi nyt varata myös peräkkäiset jaksot tai kaksi loma-asuntoa yhtä aikaa.

Touko-elokuussa Tirvaan voi olla voimassa vain yksi varaus/jäsen. Voit siis tehdä uuden varauksen vasta silloin, kun olet käyttänyt edellisen varauksesi. Otathan omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukaasi Tirvaan.

Syyskuusta huhtikuuhun samalla henkilöllä voi olla kaksi varausta peräkkäin, esim. pe–su ja ma–pe,

Syyskuusta huhtikuuhun sama henkilö voi varata myös kaksi loma-asuntoa, samaan aikaan esim. Tehdas 1. ja 2. tai Punainen talo 1. ja 2.

Kahden varauksen varaukset ainoastaan puhelimitse, sähköpostilla tai chatilla Yrityspalvelusta. Netissä tuplavarauksia ei voi tehdä. Saat vahvistuksen heti ja laskut ja varausdokumentit lähetetään sähköpostitse.

Tirvan osoite

Tirvantie 577
46430 Tirva

Näin saat edun käyttöösi

Pääset varaamaan Tirvan loma-asuntoja Holiday Clubin yrityspalvelusta, josta näet myös tarkat tiedot loma-asunnoista ja vapaista viikoista. Palveluun pääset alla olevilla OAJ:n tunnuksilla.

Vuokrattavat loma-asunnot
  • Punainen talo, kaksi neljän vuodepaikan huoneistoa
  • Tehdas I, neljän vuodepaikan huoneisto (Tehdas I:een ei voi ottaa lemmikkejä)
  • Tehdas II, kuuden vuodepaikan huoneisto
  • Metsämökki, kahden vuodepaikan huoneisto.
Punainen talo

punainen_talo.jpg

Punaisen talon pohjapiirros (PDF)

Tehdas

tehdas.jpg

Tehtaan pohjapiirros (PDF)

Metsämökki

Metsämökin pohjapiirros (PDF)

Sauna

miilusauna.jpg

Tirvassa on jäsenistön käytettävissä miilusauna.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Tirvan muiden tilojen vuokraaminen yhdistyksille

Tirvassa sijaitsevat Päätalo ja Kulmatalo ovat ainoastaan OAJ:n yhdistysten vuokrattavissa.

Lisätietoa aktiiville

A-palvelut

A-palvelut tarjoaa akavalaisille ja heidän perheilleen hyvää oloa ja jaksamista tukevia, lomaan ja vapaa-aikaan liittyviä palveluita. OAJ:n jäsenenä saat käyttöösi seuraavat A-palvelujen rentouttavat palvelut.

Lomahuoneistot

A-palvelut vuokraa lomaosakkeitaan Himoksella, Jerisjärvellä, Kopparössä, Tahkolla, Punkaharjulla, Vuokatissa, Rukalla, Levillä ja Vierumäellä. Varaukset ovat viikon mittaisia ja hinnat ovat kilpailukykyiset.

Lisätietoa vuokrattavista lomahuoneistoista ja vapaista viikoista saat Member+-sivustolta. Samalta sivulta varaat kätevästi loman itsellesi.

Member+

Sokos Hotellit

OAJ:n jäsenet saavat vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia Sokos Hotelleilta.

Uudet tarjouksemme vuodelle 2022 on päivitetty internet-sivuillemme ja ovat jo varattavissa.
Varauksista on nyt poistettu ennakkomaksun. Tämä mahdollistaa sen, että voit jatkossa suunnitella ja varata vapaa-ajan matkasi etuhintaan jo hyvissä ajoin.

Loppuvuoden 2022 tarjoushotelleissamme on laaja kattaus vetovoimaisia kaupunkikohteita.
Muun muassa Heymo 1, joka on uudenlainen flexible service -hotelli Espoossa. Toinen uutuus
on Helsingin ytimessä sijaitseva täysin uusittu Solo Sokos Hotel Torni tai vaikkapa aistikas ja
eläväinen Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, joka on boutiquehotelli keskellä Turkua.
Hintaetu jäsenille on voimassa vain netin kautta tehdyissä varauksissa.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Ikaalisten kylpylä

OAJ:n jäsenet saavat Ikaalisten kylpylästä koodilla majoittumisen su-ke 20 prosentin alennuksella ja to-la 15 prosentin alennuksella päivän hinnasta. Alennus koskee sekä päärakennuksen että Lofts-rakennuksen huoneita. Tarjous on voimassa 31.12.2023 asti ja koodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Varaukset Ikaalisten kylpylän verkkosivuilta ikaalinenspa.fi tai myyntipalvelusta 03 4511 / myynti@ikaalinenspa.fi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin