• logo

Ota rennosti! Jäsenenä pääset rentoutumaan Holiday Clubin lomakohteissa sekä OAJ:n omassa lomakohteessa Valkealassa. Lisäksi saat muita edullisia majoituspalveluita lukuisilta yhteistyökumppaneiltamme.

Holiday Club

OAJ omistaa noin 700 lomaviikkoa Holiday Clubin korkeatasoisissa lomakohteissa Suomessa ja Ruotsin Åressa. Joukossa on sekä kaupunki- että hiihto- ja ulkoilulomia useassa eri kohteessa. Jäsenenä voit vuokrata Holiday Clubin lomaviikkoja selvästi markkinahintoja edullisempaan hintaan: viikkovuokrat ovat alle puolet markkinahinnoista.

Varattavissasi on lomaviikkoja Himoksella, Kuusamon Pulkkajärvellä, Katinkullassa, Saariselällä, Sallassa, Airistolla, Kuusamon Tropiikissa, Tahkolla, Tampereen kylpylässä, Saimaan kylpylässä, Turun Caribiassa sekä Åressa Keski-Ruotsissa.

Lomaviikkoja on ympäri vuoden, mutta koska opettajien lomaviikkoina kysyntä ylittää tarjonnan, viikkojen saajat arvotaan niitä hakeneiden jäsenten kesken.

Näin saat edun käyttöösi

Varaa lomasi Holiday Clubin yrityspalvelusta, josta näet myös tarkat tiedot lomakohteista, vapaista viikoista ja seuraavien arvontojen ajankohdista. Palveluun pääset alla olevilla OAJ:n tunnuksilla.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Lomaviikkojen arvonta

Mikäli samalle viikolle on useita hakijoita, viikko arvotaan. Aikaisemmilla kerroilla hakijoita on ollut 2–3-kertainen määrä tarjolla olevien viikkojen määrään verrattuna, joten aina ei valitettavasti onnistu saamaan haluamaansa viikkoa. Voiton mahdollisuudet ovat silti varsin hyvät.

Arvonnan jälkeen vapaaksi jääneet viikot ovat vapaasti jäsenten varattavissa. Jäsenellä voi olla varauksessa kerrallaan vain yksi lomaviikko, ja huippukauden viikkojen arvontaan voi osallistua voiton jälkeen vuoden kuluttua.

OAJ:n omistamille Holiday Club -lomaviikoille voivat tehdä varauksia vasta arvontapäivän jälkeen seuraavat jäsenryhmät:

• OAJ:n opiskelijajäsenet eli SOOLin jäsenet
  • Opetusalan Seniorijärjestö OSJ:n jäsenet.

Haettavat loma-ajankohdat arvotaan OAJ:n karenssisäännön mukaisesti, jonka mukaan sesonkiloma-ajankohdan voi saada korkeintaan joka kolmas arvontakerta. Väliin jää tällöin kaksi arvontakierrosta. Karenssissa oleva henkilö ei näe tai pääse hakemaan punaisia korkean sesongin ajankohtia/kohteita, joihin hänellä ei ole oikeutta karenssin vuoksi.

Holiday Clubin äkkilähdöt puoleen hintaan

Ota irtiotto arjesta! Seuraavan kahden viikon aikana vapaana olevat Holiday Clubin lomahuoneistot vuokrataan 50 prosentin alennuksella. Katso varattavissa olevat äkkilähdöt Holiday Clubin yrityspalvelusta. Palveluun pääset OAJ:n tunnuksilla.

Uusi äkkilähtöihin tuleva viikko päivitetään varaussivustolle aina perjantaisin klo 9.00 mennessä. Äkkilähtöjen varaukset tulee tehdä puhelimitse.

Kesän ja syksyn lomat haettavissa 3.2.–2.3.

Holiday Clubin lomaviikot 23–51/2020 ovat haettavissa 3.2.–2.3. Viikot arvotaan 4.3., minkä jälkeen kaikille arvontaan osallistuneille lähetetään ilmoitus arvonnan tuloksesta. Ilmoitus lähetetään sähköpostitse.

OAJ:n omalla virkistysalueella Kouvolan Tirvassa on kauniissa ja rauhallisessa ympäristössä
viisi hyvin varustettua loma-asuntoa, joista osa ympärivuotisessa käytössä. Tirvan kahden
ja neljän päivän lomajaksot viikoille 23–53/2020 ovat varattavissa Holiday Clubin varausjärjestelmän kautta 7.2. klo 10.00 alkaen.

Tirvan lomajaksojen varaukset kirjautuvat varausjärjestyksessä. Tarkista Tirvan varaustiedot Tirva-otsikon alta.

Tirva

Lähde virkistymään Tirvaan! Tirvan virkistysalue sijaitsee Kouvolan Valkealassa, noin 20 km Kouvolan keskustasta Lappeenrannan suuntaan. Lähes 60 hehtaarin saaressa on viisi täysin mukavuuksin varustettua loma-asuntoa, joissa kussakin on 2–6 makuusijaa. Vuokrat vaihtelevat huoneiston koon ja tason mukaan.

Voit vuokrata Tirvan loma-asuntoja joko perjantaista sunnuntaihin (2 vrk) tai maanantaista perjantaihin (4 vrk). Muulloin kuin loma-aikoina arkivaraus on alennetuin hinnoin.

Voimassa voi olla vain yksi varaus/jäsen. Voit siis tehdä uuden varauksen vasta silloin, kun olet käyttänyt edellisen varauksesi. Otathan omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukaasi Tirvaan.

Tirvan osoite

Tirvantie 577
46430 Tirva

Näin saat edun käyttöösi

Pääset varaamaan Tirvan loma-asuntoja Holiday Clubin yrityspalvelusta, josta näet myös tarkat tiedot loma-asunnoista ja vapaista viikoista. Palveluun pääset alla olevilla OAJ:n tunnuksilla.

Vuokrattavat loma-asunnot
  • Punainen talo, kaksi neljän vuodepaikan huoneistoa
  • Tehdas I, neljän vuodepaikan huoneisto (Tehdas I:een ei voi ottaa lemmikkejä)
  • Tehdas II, kuuden vuodepaikan huoneisto
  • Metsämökki, kahden vuodepaikan huoneisto.
Punainen talo

punainen_talo.jpg

Punaisen talon pohjapiirros (PDF)

Tehdas

tehdas.jpg

Tehtaan pohjapiirros (PDF)

Metsämökki

Metsämökin pohjapiirros (PDF)

Sauna

miilusauna.jpg

Tirvassa on jäsenistön käytettävissä miilusauna.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Tirvan muiden tilojen vuokraaminen yhdistyksille

Tirvassa sijaitsevat Päätalo ja Kulmatalo ovat ainoastaan OAJ:n yhdistysten vuokrattavissa.

Lisätietoa aktiiville

A-lomat

A-lomat tarjoaa akavalaisille ja heidän perheilleen hyvää oloa ja jaksamista tukevia, lomaan ja vapaa-aikaan liittyviä palveluita. OAJ:n jäsenenä saat käyttöösi seuraavat A-lomien rentouttavat palvelut.

Lomahuoneistot

A-lomat vuokraa lomaosakkeitaan Himoksella, Jerisjärvellä, Kopparössä, Tahkolla, Punkaharjulla, Vuokatissa, Rukalla, Levillä ja Vierumäellä. Varaukset ovat viikon mittaisia ja hinnat ovat kilpailukykyiset.

Lisätietoa vuokrattavista lomahuoneistoista ja vapaista viikoista saat Member+-sivustolta. Samalta sivulta varaat kätevästi loman itsellesi.

Member+

Suomen Hostellijärjestö

OAJ:n jäsenenä saat jäsenhintaiset yöpymiset Suomen Hostellijärjestön hostelleissa. Saat alennukset jäsenkortillasi. Lisäksi voit hankkia jäsenhintaisen hostellikortin, joka oikeuttaa laajempiin etuihin sekä hostellien alennushintoihin myös ulkomailla.

Saat Suomen Hostellijärjestön edut käyttöösi OAJ:n A-lomien jäsenyyden kautta. A-lomat on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö.

Majoitusetu Suomen Hostellijärjestön hostelleissa

OAJ:n jäsenenä saat 10 prosentin alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa, joita on yli 40 eri puolilla Suomea.

Saat edun käyttöösi esittämällä OAJ:n jäsenkorttisi tai varaamalla majoituksen Suomen Hostellijärjestön varausjärjestelmän kautta. Etu on henkilökohtainen.

Varaa hostelli Suomen Hostellijärjestön sivuilta

Sokos Hotellit

OAJ:n jäsenet saavat vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia Sokos Hotelleilta. Kattava verkosto tarjoaa mahdollisuudet sekä aktiiviloman että hemmotteluloman viettoon.  Sokos-hotelleja on yli 50 yhteensä 28:lla eri paikkakunnalla Suomessa sekä Original Sokos Hotel Viru ja Solo Sokos Hotel Estoria Tallinnassa ja  Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen Pietarissa.

Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Varaukset voit tehdä sokoshotels.fi-sivulla. Näytä jäsenkorttisi hotellin vastaanotossa.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi