• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Kirjat, lehdet ja lehtitilaukset

Saat jäsenetuna alennuksia kirjoista, lehdistä ja lehtitilauksista.

Werner & Jarl -kirjakaupan jäsenetu

Opetusalan Ammattijärjestön jäsenenä saat 40 prosentin alennuksen Werner & Jarl -verkkokaupan kirjoista.

Werner & Jarlin verkkokaupassa on laaja valikoima kotimaista laatukirjallisuutta WSOY:n, Tammen ja Johnny Knigan valikoimista. Valikoimaan voit tutustua täällä: Werner & Jarl -verkkokauppa

Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 31.12.2020 saakka.

Kirjaudu, saat kampanjakoodin

Kesän erikoisetuna kirja postikulujen hinnalla

Kampanja on päättynyt. Kiitos kaikille kirjan tilanneille, lukuiloa!

P.S. Jos kohtasit edun hyödyntämisessä ongelmia kampanjan viimeisinä päivinä, laitathan viestiä jossa kuvaat ongelmasi suoraan osoitteeseen jenni.arnkil@oaj.fi. Kiitos!

Kiitoksena poikkeuksellisen kevään tiiviistä työstä OAJ lahjoittaa yhteistyössä yhteistyössä kolmen kotimaisen kustantajan, Siltalan, Teoksen ja Förlagetin, kanssa jäsenilleen kirjan. Maksettavaksi tulee vain 3,90 euron postikulut. Kirjan voit valita Siltalan, Teoksen tai Förlagetin verkkokirjakaupasta. Etu koskee yhtä kirjaa/jäsen.

Toivomme, että kirja tuottaa jäsenillemme iloa kesään. Samalla haluamme tukea lukuharrastusta sekä kotimaista työtä.

Teoksen ja Siltalan edun voit hyödyntää täällä. Huomaathan, että tarvitset jäsennumerosi, jonka löydät joko jäsenkortistasi tai kirjautumalla omiin tietoihisi. Lomakkeen lähettämisen jälkeen saat sähköpostiisi ohjeet kirjan tilaamiseen.

Förlagetin edun voit hyödyntää kirjautumalla jäsennumerollasi ja poimimalla etuun oikeuttavan koodin Lisätietoa  Förlagetin edusta jäsenille -lohkon kautta. Jos olet FSL:n jäsen, voit ottaa edun käyttöön täällä.

Etu on voimassa 31.8.2020 asti ja se koskee OAJ:n ja FSL:n varsinaisia jäseniä, ei SOOLin tai OSJ:n jäseniä.

Meitä kiinnostaa tietää, minkä kirjan valitsit. Kerro se sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #opelukee.

Voit tutustua kustantamojen tarjontaan niiden verkkokaupoissa:

SiltalaTeosFörlaget

1. Etukoodin tilaamiseen tarvitaan jäsennumero. Mistä löydän oman jäsennumeroni?

V: Löydät oman jäsennumerosi OAJ:n jäsenkortista. Jos kortti ei ole juuri nyt saatavilla, voit käydä tarkistamassa jäsennumerosi kirjautumalla omiin tietoihisi.

2. En saanut vahvistussähköpostia täytettyäni lomakkeen, joka oikeuttaa Siltalan tai Teoksen kirjaetuun. Miten toimin?

V: Vahvistussähköpostin saapumisessa voi olla  viivettä. Jos et pienen odottelun jälkeen ole edelleenkään saanut sähköpostia, tarkista roskapostisi. Jos sähköposti on edelleen saapumatta, voit kokeilla tilata koodia toisella sähköpostiosoitteella tai ottaa yhteyttä Siltalan Johanna Haakanaan johanna.haakana@gmail.com.

3. Koodi ei toimi, kuinka saan kirjan tilattua?

V: Koodissa kirjainkoolla on merkitystä, eli varmista, että koodi on täsmälleen annetussa muodossa. Jos ongelma edelleen, ota Siltalan ja Teoksen kirjojen osalta yhteyttä johanna.haakana@gmail.com. Förlagetin osalta ota yhteyttä sales@forlaget.com

4. Voinko ostaa useamman kirjan kerrallaan?

V: Siltalan verkkokaupasta ostettaessa voit valikoida useamman kirjan. Koodi hyvittää automaattisesti arvokkaimman kirjan hinnan pois loppusummasta. Teoksen tai Förlagetin verkkokaupassa tätä mahdollisuutta ei valitettavasti ole.

5. Voinko lahjoittaa koodini ystävälle?

V: Ilmaisen kirjan koodi on tarkoitettu ainoastaan OAJ:n jäsenille.

6. Olen tilannut kirjan, mutta se ei ole saapunut minulle. Mitä teen?

V: Toimituksissa voi olla ruuhkan vuoksi pientä viivettä. Jos kirjaa ei kuitenkaan kuulu, toimi seuraavasti: Jos olet tilannut kirjan Siltalan verkkokaupasta, ota yhteyttä Johanna Haakanaan, johanna.haakana@gmail.com. Jos olet tilannut kirjan Teoksen verkkokaupasta, ota yhteyttä Sari Häggqvistiin, sari.haggqvist@teos.fi.  Jos olet tilannut kirjan Förlagetilta, ota yhteyttä sales@forlaget.com.

7. En pysty lukemaan kirjoja näkövamman (tai muun vastaavan esteen) vuoksi. Kuinka voin hyödyntää edun?

V: Ole yhteydessä oaj@oaj.fi tai johanna.haakana@gmail.com. Toimitamme sinulle erikseen äänikirjaan oikeuttavan linkin ja koodin.

Lisätietoa Förlagetin kirjaedusta jäsenelle

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustumismahdollisuus HS Digi -palveluun!

Sanoma tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvana etuna HS Digi palvelun ensimmäiset 3 kk etuhintaan 9,90€/kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu normaalihintaisena (17,90€/kk), jos sitä ei peruta. Tilauksen voi perua milloin vain.

HS Digi sisältää kaikki Hesarin herkut digitaalisessa muodossa: timanttijutut, upeat erikoisartikkelit, HS Live -nettikonsertit, podcastit, ääneen luetut jutut, näköislehdet ja uutisarkiston.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Tilaa Sanomien uutuus Tiede Luonto -lehti

Tiede Luonto vie lukijan luonnon ja eläinten kiehtovaan maailmaan. Lehden monipuoliset luontoaiheet tarjoavat elämyksiä ja tutkittua tietoa kaikille luonnosta kiinnostuneille.

Tilaa uusi upea Tiede Luonto -lehti 40 prosentin alennuksella OAJ:n jäsenetuhintaan 45 euroa/12 kk (norm. 75 euroa). Etu koskee määräaikaista tilausjaksoa. Tilaukset alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Tilaa Tiede Luonto

Oppi&ilon verkkokaupasta 15 prosentin alennus

Oppi&ilo-verkkokauppa tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvan 15 prosentin alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.

Oppi&ilo

Hyödynnä jäsenetu omassa tai ammattikäytössä! Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Sivuilla kysytään yritystunnusta/alennuskoodia. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Otavamedia

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin