• logo
Jäsenedut

Muita OAJ:n jäsenetuja

Täältä löydät ne OAJ:n jäsenedut, joita ei ole esitetty omilla sivuillaan: kuten edut hammashoidosta, vapaa-ajan aktiviteeteista, lehtitilauksista ja jopa polttoaineista.

Jatkuvien etujen lisäksi tarjoamme jäsenillemme lyhytaikaisia, vaihtuvia etuja. Tutustu ajankohtaisiin kampanjaetuihin tällä sivulla.

Saat edut jäsenkortillasi. Pidä kortti aina mukanasi, niin voit parhaiten hyödyntää sinulle tarjoamiamme etuja.

Oralilta hammashoitoa jäsenhintaan

Viime syksyn aikana kaikki Onni Hammas -hammaslääkäriasemat ovat siirtyneet Oral-brändille. Nyt lähes 80 hammaslääkäriasemaa on jäsenistön käytettävissä.

Kun teet ajanvarausta esimerkiksi puhelimitse, mainitse että olet OAJ:n jäsen. Nettivarauksessa OAJ:n jäsenyyden voi kirjata lisätietokenttään. Näytä vielä vastaanotolla jäsenkorttia, niin saat hyödynnettyä edun.

Ajanvaraus: 010 400 3400
» oral.fi

Alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista

Jäsenenä saat alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista vuoden 2019 loppuun saakka. SuperParkien sisäänpääsyhinta jäsenille on 12 euroa/jäsen. Normaali sisäänpääsyhinta on 17–19 euroa henkilöltä.

Etu koskee jäsentä sekä jäsenen mukana tulevaa yhtä lisähenkilöä. Edun saa vain näyttämällä Superparkin kassalla OAJ:n jäsenkortin.

Etu on voimassa Vuokatin, Oulun, Vantaan, Turun, Espoon, Tampereen, Jyväskylän, Joensuun ja Hyvinkään Superpark-puistoissa. Lisätietoa puistoista saat SuperParkin sivuilta.

SuperPark

HopLoppiin kaksi yhden hinnalla

HopLop tarjoaa OAJ:n jäsenille kesäedun, jolla OAJ.n jäsenkorttia näyttämällä saat toisen lapsen sisäänpääsyn veloituksetta. Etu on voimassa  1.6.–31.8.2019, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Edun arvo on 10–18 euroa ja se on käytettävissä kaikissa HopLop puistoissa, paitsi Riihimäellä ja Rovaniemellä.

» HopLop

Sea Life Helsinkiin erikoishintaisella lipulla

Sea Life Helsinki tarjoaa jäsenille liput erikoishintaan 8,50 euroa / henkilö. Etu koskee myös jäsenen kanssa samassa taloudessa asuvia henkilöitä.

Etua ei voi yhdistää muihin etuihin, alennuksiin, verkkolippuihin tai rannekkeisiin. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

Sea Lifessa on lähes 200 erilaista lajia rauskuista merihevosiin.

Sea Life

Alennusta Instrumentariumista ja Nisseniltä

Instrumentarium ja Nissen tarjoavat jäsenille 25 prosentin alennuksen normaalihintaisista silmälaseista. Jäsenenä saat veloituksetta myös optikon tekemän näöntarkastuksen ja silmälasimääräyksen.

Saat 15 prosentin alennuksen normaalihintaisista aurinkolaseista (ei Oakley).

Alennusprosentit eivät koske voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentariumin ja Nissenin myymälöissä. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

InstrumentariumNissen

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tilaa Sanomien uutuus Tiede Luonto -lehti

Tiede Luonto vie lukijan luonnon ja eläinten kiehtovaan maailmaan. Lehden monipuoliset luontoaiheet tarjoavat elämyksiä ja tutkittua tietoa kaikille luonnosta kiinnostuneille.

Tilaa uusi upea Tiede Luonto -lehti 40 prosentin alennuksella OAJ:n jäsenetuhintaan 45 euroa/12 kk (norm. 75 euroa). Etu koskee määräaikaista tilausjaksoa. Tilaukset alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Tilaa Tiede Luonto

Oppi&ilon verkkokaupasta 15 prosentin alennus

Oppi&ilo-verkkokauppa tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvan 15 prosentin alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.

Oppi&ilo

Hyödynnä jäsenetu omassa tai ammattikäytössä! Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Sivuilla kysytään yritystunnusta/alennuskoodia. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Otavamedia

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Elixialta 20 prosenttia alennusta

Jäsenetuna saat 20 prosentin alennuksen Elixian tarjoamista jäsenyyksistä niillä paikkakunnilla, joilla Elixialla on toimintapisteitä. Etu on käytettävissä jäsenyyden minimihintaan asti. Minimihinnat 37 € - 40 €/kk.

Lisätietoja tästä edusta löydät niiden alueyhdistysten sivuilta (OAJ Pääkaupunkiseutu, OAJ Keski-Suomi, OAJ Pirkanmaa ja OAJ Varsinais-Suomi), joilla Elixia toimii. Etu koskee kaikkia OAJ:n jäseniä. Saat edun käyttämällä liittymisvaiheessa etukoodia.

Elixia

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Jäsenkortilla tankkaat Teboililla edullisemmin

Käytä Teboililla OAJ:n jäsenkorttiasi, niin saat alennusta polttoaineista. Teboil-huoltamoiden alennus bensiinistä ja dieselöljystä on 2,1 senttiä litralta. Alennuksen saat yli 300 Teboil-huoltamolta ja -automaattiasemalta lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia ja raskaan liikenteen D-automaatteja.

Teboilin alennukset vaihtelevat kausittain, ja ne ovat usein suurimmillaan lomakuukausien aikana. Jäsenkortin edut voit hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. American Express ja Diners Club eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä.

Teboil

Alennusta Kansallisgallerian taidemuseoista

Vie oppilaasi tai päiväkotiryhmäsi ilmaiseksi Ateneumin taidemuseoon, Sinebrychoffin taidemuseoon tai Nykytaiteen museo Kiasmaan.

Yksittäisenä kävijänä saat myös 2 euron alennuksen Kansallisgallerian taidemuseoista, kun esität OAJ:n jäsenkorttisi. Vaihtoehtoisesti voit ostaa vuosikortin edulliseen 22 euron hintaan.

Museoilla on myös vapaailtoja. Opiskelijat pääsevät sisään alennuslipulla ja kaikki alle 18-vuotiaat ilmaiseksi.

Kansallisgallerian taidemuseotAteneumin taidemuseoSinebrychoffin taidemuseoNykytaiteen museo Kiasma

Vuokra-asunto Kojamon kautta

OAJ:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus hakea vuokra-asuntoa Kojamon asuntotarjonnasta.

Voit jättää asuntohakemuksen kätevästi internetissä tai toimittaa sen lähimpään kotikeskukseen. Lisätietoa asunnoista ja kotikeskuksista saat Kojamon Lumo-sivustolta.

Asuntohakemus on voimassa kolme kuukautta. Merkitse asuntohakemuksesi lisätietoihin maininta: Olen OAJ:n jäsen.

Lumo

Akavan edut jäsenliittojen jäsenille

Myös Akava tarjoaa erillisiä etuja jäsenliittojen jäsenille. OAJ:n jäsenenä saat tätä kautta alennusta muun muassa S-ryhmän hotelleista. Löydät nämä edut Akavan sivuilta.

Akavan jäsenedut

Hertzin edut Akavan jäsenille

Saat Akavan jäsenenä jopa 15 prosenttia alennusta, jos vuokraat auton Hertz-autovuokraamosta. Saat alennuksen sekä Suomessa että ulkomailla.

Varaa vuokra-auto joko Hertzin sivuilta, puhelimitse 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai matkatoimistosta. Alennuksen saat mainitsemalla auton varaamisen yhteydessä alla olevan Akavan sopimustunnisteen.

Hertz

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Werner & Jarl -kirjakaupan jäsenetu

Opetusalan Ammattijärjestön jäsenenä saat 30 prosentin alennuksen Werner & Jarl -verkkokaupan kirjoista.
Werner & Jarlista löydät laajan valikoiman kotimaista laatukirjallisuutta WSOY:n, Tammen ja Johnny
Knigan valikoimista.
Klikkaa tästä ostoksille: Werner & Jarl -verkkokauppa
Lisää haluamasi kirjat ostoskoriin.
Syötä ostoskorissa kampanjakoodi valitse vaihtoehto Käytä kampanjakoodi.
Täytä tilauksen tiedot ja tee ostokset loppuun.
Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 31.12.2019 saakka.

Kesäkuun loppuun asti saat lisäksi kampanjaetuna 35 prosentin alennuksen tietyistä kirjoista. Linkin kirjavalikoimaan sekä alennuskoodit saat kirjautumisen takaa.

Kirjaudu, saat kampanjakoodin

Jäsenyhdistysten tarjoamat edut

Jäsenenä saat useita paikallisia ja alueellisia etuja. Myös valtakunnalliset yhdistykset voivat tarjota omia jäsenetujaan. Lisätietoa näistä eduista saat yhteysopettajalta, omasta yhdistyksestäsi tai yhdistysten nettisivuilta.

Hyödynnä ajankohtaiset kampanjaedut