• logo
Jäsenedut

Muita OAJ:n jäsenetuja

Täältä löydät ne OAJ:n jäsenedut, joita ei ole esitetty omilla sivuillaan: kuten edut hammashoidosta, vapaa-ajan aktiviteeteista, lehtitilauksista ja jopa polttoaineista.

Jatkuvien etujen lisäksi tarjoamme jäsenillemme lyhytaikaisia, vaihtuvia etuja. Tutustu ajankohtaisiin kampanjaetuihin tällä sivulla.

Saat edut jäsenkortillasi. Pidä kortti aina mukanasi, niin voit parhaiten hyödyntää sinulle tarjoamiamme etuja.

ONNI hampaalta hammashoitoa jäsenhintaan

Jäsenenä saat etuhintaisen hammashoidon itsellesi ja koko perheellesi ONNI hampaan toimipisteistä.

Tutustumistarjouksena uusille asiakkaille on 50 prosentin alennus ensimmäisestä hoitokäynnistä, ja jatkuvana etuna on 15 prosentin alennus kaikista normaalihintaisista hoidoista. Tarjolla ovat kaikki perus- ja erikoishammashoidon palvelut.

ONNI hampaalla on 22 toimipistettä 15 paikkakunnalla. Katso sinua lähin vastaanotto ONNI hampaan sivuilta. Osa vastaanotoista toimii Oral Hammaslääkärit -nimellä.

Varaa aikasi puhelimitse (09) 7597 7320 tai ONNI hampaan sivuilta. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

ONNI hammas

Alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista

Jäsenenä saat alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista vuoden 2018 loppuun saakka. SuperParkien sisäänpääsyhinta jäsenille on 12 euroa / jäsen. Etu koskee etu koskee jäsentä sekä yhtä mukana tulevaa seuralaista. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

Etu on voimassa Vuokatin, Oulun, Vantaan, Turun, Espoon, Tampereen, Jyväskylän, Joensuun ja Hyvinkään Superpark-puistoissa. Lisätietoa puistoista saat SuperParkin sivuilta.

SuperPark

Sea Life Helsinkiin erikoishintaisella lipulla

Sea Life Helsinki tarjoaa jäsenille liput erikoishintaan 8,50 euroa / henkilö. Etu koskee myös jäsenen kanssa samassa taloudessa asuvia henkilöitä.

Etua ei voi yhdistää muihin etuihin, alennuksiin, verkkolippuihin tai rannekkeisiin. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

Sea Lifessa on lähes 200 erilaista lajia rauskuista merihevosiin.

Sea Life

Alennusta Instrumentariumista ja Nisseniltä

Instrumentarium ja Nissen tarjoavat jäsenille 25 prosentin alennuksen normaalihintaisista silmälaseista. Jäsenenä saat veloituksetta myös optikon tekemän näöntarkastuksen ja silmälasimääräyksen.

Saat 15 prosentin alennuksen normaalihintaisista aurinkolaseista (ei Oakley).

Alennusprosentit eivät koske voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentariumin ja Nissenin myymälöissä. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

InstrumentariumNissen

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta linkistä.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Oppi&ilon verkkokaupasta 15 prosentin alennus

Oppi&ilo-verkkokauppa tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvan 15 prosentin alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.

Oppi&ilo

Hyödynnä jäsenetu omassa tai ammattikäytössä! Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Sivuilla kysytään yritystunnusta/alennuskoodia. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Otavamedia

Elixialta 20 prosenttia alennusta

Jäsenetuna saat 20 prosentin alennuksen Elixian tarjoamista jäsenyyksistä niillä paikkakunnilla, joilla Elixialla on toimintapisteitä. Saat alennuksen lisätuotteista ja palveluista, jotka ylittävät alueellisen pohjahinnan.

Lisätietoja tästä edusta löydät niiden alueyhdistysten sivuilta (OAJ Pääkaupunkiseutu, OAJ Keski-Suomi, OAJ Pirkanmaa ja OAJ Varsinais-Suomi), joilla Elixia toimii. Etu koskee kaikkia OAJ:n jäseniä. Saat edun käyttämällä liittymisvaiheessa etukoodia.

Elixia

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Jäsenkortilla tankkaat Teboililla edullisemmin

Käytä Teboililla OAJ:n jäsenkorttiasi, niin saat alennusta polttoaineista. Teboil-huoltamoiden alennus bensiinistä ja dieselöljystä on 2,1 senttiä litralta. Alennuksen saat yli 300 Teboil-huoltamolta ja -automaattiasemalta lukuun ottamatta nettohintapohjaisia Teboil Express -automaattiasemia ja raskaan liikenteen D-automaatteja.

Teboilin alennukset vaihtelevat kausittain, ja ne ovat usein suurimmillaan lomakuukausien aikana. Jäsenkortin edut voit hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. American Express ja Diners Club eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä.

Teboil

Alennusta Kansallisgallerian taidemuseoista

Vie oppilaasi tai päiväkotiryhmäsi ilmaiseksi Ateneumin taidemuseoon, Sinebrychoffin taidemuseoon tai Nykytaiteen museo Kiasmaan.

Yksittäisenä kävijänä saat myös 2 euron alennuksen Kansallisgallerian taidemuseoista, kun esität OAJ:n jäsenkorttisi. Vaihtoehtoisesti voit ostaa vuosikortin edulliseen 22 euron hintaan.

Museoilla on myös vapaailtoja. Opiskelijat pääsevät sisään alennuslipulla ja kaikki alle 18-vuotiaat ilmaiseksi.

Kansallisgallerian taidemuseotAteneumin taidemuseoSinebrychoffin taidemuseoNykytaiteen museo Kiasma

Vuokra-asunto Kojamon kautta

OAJ:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus hakea vuokra-asuntoa Kojamon asuntotarjonnasta.

Voit jättää asuntohakemuksen kätevästi internetissä tai toimittaa sen lähimpään kotikeskukseen. Lisätietoa asunnoista ja kotikeskuksista saat Kojamon Lumo-sivustolta.

Asuntohakemus on voimassa kolme kuukautta. Merkitse asuntohakemuksesi lisätietoihin maininta: Olen OAJ:n jäsen.

Lumo

Akavan edut jäsenliittojen jäsenille

Myös Akava tarjoaa erillisiä etuja jäsenliittojen jäsenille. OAJ:n jäsenenä saat tätä kautta alennusta muun muassa S-ryhmän hotelleista. Löydät nämä edut Akavan sivuilta.

Akavan jäsenedut

Hertzin edut Akavan jäsenille

Saat Akavan jäsenenä jopa 15 prosenttia alennusta, jos vuokraat auton Hertz-autovuokraamosta. Saat alennuksen sekä Suomessa että ulkomailla.

Varaa vuokra-auto joko Hertzin sivuilta, puhelimitse 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai matkatoimistosta. Alennuksen saat mainitsemalla auton varaamisen yhteydessä alla olevan Akavan sopimustunnisteen.

Hertz

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Jäsenyhdistysten tarjoamat edut

Jäsenenä saat useita paikallisia ja alueellisia etuja. Myös valtakunnalliset yhdistykset voivat tarjota omia jäsenetujaan. Lisätietoa näistä eduista saat yhteysopettajalta, omasta yhdistyksestäsi tai yhdistysten nettisivuilta.

Hyödynnä ajankohtaiset kampanjaedut

Rekisteröidy Member+:aan, voita sammutin

Member+:n ja Turvan kampanjassa voi voittaa tyylikkään ensisammuttimen. Jos haluat osallistua arvontaan, rekisteröidy Member+:aan tai jos olet jo rekisteröitynyt, hyödynnä Turvan tarjoama etu koti-irtaimistovakuutuksesta 12.11.–31.12.

Member+

Teboililta joulualennus

OAJ:n jäsenkortilla tankkaat Teboililla entistä edullisemmin: korotettu alennus polttoaineista on voimassa koko loppuvuoden. Voit myös kerätä leimoja, joilla saat 40 prosentin alennuksen yhdestä kampanjatuotteesta.

Teboilin jouluale

Putoillaan-kiertueelle jäsenhintaan

Televisiosta tutut Roope Salminen ja Ernest Lawson naurattavat yleisöä ympäri Suomea ensi keväänä. Putoillaan-kiertue on tarjoaa komediaa, sketsiviihdettä ja musiikkia. Saat yhden lipun jäsenhintaan.

Hyödynnä etu!