• logo

Kirjat, lehdet ja lehtitilaukset

Saat jäsenetuna alennuksia kirjoista, lehdistä ja lehtitilauksista.

Werner & Jarl -kirjakaupan jäsenetu

Opetusalan Ammattijärjestön jäsenenä saat 30 prosentin alennuksen Werner & Jarl -verkkokaupan kirjoista.

Joulunajan kampanjaetuna saat valikoimasta kirjoja 40 prosentin alennuksen. Etu on voimassa 31.12.2019 saakka. Edun saa joulukampanjan omalla koodilla.

Werner & Jarlin verkkokaupassa on laaja valikoima kotimaista laatukirjallisuutta WSOY:n, Tammen ja Johnny Knigan valikoimista.
Klikkaa tästä ostoksille: Werner & Jarl -verkkokauppa
Lisää haluamasi kirjat ostoskoriin.
Syötä ostoskorissa kampanjakoodi valitsemalla vaihtoehto Käytä kampanjakoodi.
Täytä tilauksen tiedot ja tee ostokset loppuun.
Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 31.7.2020 saakka.

Kirjaudu, saat kampanjakoodin

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tilaa Sanomien uutuus Tiede Luonto -lehti

Tiede Luonto vie lukijan luonnon ja eläinten kiehtovaan maailmaan. Lehden monipuoliset luontoaiheet tarjoavat elämyksiä ja tutkittua tietoa kaikille luonnosta kiinnostuneille.

Tilaa uusi upea Tiede Luonto -lehti 40 prosentin alennuksella OAJ:n jäsenetuhintaan 45 euroa/12 kk (norm. 75 euroa). Etu koskee määräaikaista tilausjaksoa. Tilaukset alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Tilaa Tiede Luonto

Oppi&ilon verkkokaupasta 15 prosentin alennus

Oppi&ilo-verkkokauppa tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvan 15 prosentin alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.

Oppi&ilo

Hyödynnä jäsenetu omassa tai ammattikäytössä! Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Sivuilla kysytään yritystunnusta/alennuskoodia. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Otavamedia

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin