• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Kirjat, lehdet ja lehtitilaukset

Saat jäsenetuna alennuksia kirjoista, lehdistä ja lehtitilauksista.

Sanoma Medialta kaksi ilmaista Kodin Kuvalehden tai Hyvä Terveys -lehden numeroa!

OAJ:n jäsenet voivat tilata jäsenetunaan Sanoma Medialta joko kaksi ilmaista Kodin Kuvalehteä tai kaksi ilmaista Hyvä Terveys -lehteä. Poimi tilauslinkkisi kun olet kirjautunut.  Ilmaiset lehdet toimitetaan pääsääntöisesti heinäkuussa.

Näytejakso päättyy automaattisesti eikä sido jatkotilauksiin.

Etu on voimassa 30.6.2021 saakka.

Kirjaudu!

Werner & Jarl -kirjakaupan jäsenetu

Opetusalan Ammattijärjestön jäsenenä saat 30 prosentin alennuksen Werner & Jarl -verkkokaupan kirjoista.

Werner & Jarlin verkkokaupassa on laaja valikoima kotimaista laatukirjallisuutta WSOY:n, Tammen ja Johnny Knigan valikoimista. Valikoimaan voit tutustua täällä: Werner & Jarl -verkkokauppa

Etu koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita ja on voimassa 31.12.2021 saakka.

Kirjaudu, saat kampanjakoodin

Alennuksia Sanoma Median lehtitilauksista

Sanoma Media Finland tarjoaa kaikille OAJ:n jäsenille monenlaisia etuja. Jatkuvan tilausedun saat Sanoma Lifestyle -lehdistä.

Alennus on 40 prosenttia 12 kuukauden määräaikaista tilauksista ja 30 prosenttia Kids Median lehtien 12 kuukauden määräaikaisista tilauksista. Nämä hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Etu koskee myös lahjatilauksia. Kaikkiin vuosikertatilauksiin kuuluu Digilehdet.fi-palvelu.

Tee tilaus alla olevasta Sanomien tilauslinkistä. Näet linkin kirjauduttuasi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Oppi&ilon verkkokaupasta 15 prosentin alennus

Oppi&ilo-verkkokauppa tarjoaa OAJ:n jäsenille jatkuvan 15 prosentin alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuotesarjan ovat luoneet iloisen oppimisen ammattilaiset tavoitteenaan lapsen oma oivaltaminen, oppimisen ilo ja aktiivinen tekeminen. Oppi&ilon pelit ja tekemiskortit ja -kirjat soveltuvat kotikäyttöön, pistetyöskentelyyn, eriyttävään opetukseen sekä muihin luokan yhteisiin oppimishetkiin.

Oppi&ilo

Hyödynnä jäsenetu omassa tai ammattikäytössä! Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Alennuksia Otavamedian lehtitilauksista

Saat OAJ:n jäsenetuna alennuksen Otavamedian lehtitilauksista. Alennus lasketaan lehden 12 kuukauden määräaikaistilauksen hinnasta, ja alennuksen saa vain uusista tilauksista. Voit tilata lehden sekä itsellesi että lahjaksi.

Voit tilata lehden joko puhelimitse tilaajapalvelusta (09) 156 665 (ma–pe klo 8–17) tai suoraan Otavamedian sivuilta. Sivuilla kysytään yritystunnusta/alennuskoodia. Alennuksen saat alla olevalla alennuskoodilla.

Otavamedia

Kirjaudu, niin saat alennuskoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin