• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Esimiesten neuvottelupäivät antaa ajankohtaista tietoa virka- ja työehtosopimuk­sista, esimiesten asemasta, tehtävistä, vastuusta sekä lainsäädännöstä.

OAJ järjestää esimieskoulutusta oppilaitosten esimiehille ja johdolle sekä opetus- ja sivistystoimenjohtajille ja päiväkotien johtajille. Tämän lisäksi omana koulutuksenaan järjestetään koulutus kaikkien sopimusalojen uusille esimiehille ja johtajille.

Kohderyhmä

Esimiestehtävissä toimivat OAJ:n jäsenet

Esimiesten neuvottelupäivät, 2021

Koulutukset järjestetään Helsingissä jos koronatilanne sen sallii.

Esimiesten neuvottelupäivät, yleissivistävä

6.-7.9.

Esimiesten neuvottelupäivät, varhaiskasvatus

8.-9.9.

Esimiesten neuvottelupäivät, ammatillinen

22.-23.9.

Esimiesten neuvottelupäivät, uudet esimiehet

28.-29.9.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on nyt avoinna. Ilmoittaudu 7.6. asti osoitteessa lex.oaj.fi ja 15.6. alkaen osoitteessa tapahtumat.oaj.fi. (Ilmoittautuminen on suljettu 8.-14.6. järjestelmävaihdoksen takia.) Koulutukseen hyväksytylle lähetetään sähköinen vahvistus ennen koulutusta. Koulutukset täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Näin ilmoittaudut koulutukseen

Kirjaudu jäsentunnuksillasi Omat tiedot -palveluun osoitteessa lex.oaj.fi. Valitse kohta Kurssit ja ilmoittautuminen, niin pääset selaamaan jäsenkoulutuksia ja tapahtumia. Varmista samalla, että jäsentietosi ovat ajan tasalla!

Omat tiedot