• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n sähköisten jäsenpalvelujen on käyttökatko jatkuu perjantaihin 18.6.  Lue lisää. Maksuton puhelinpalvelu palvelee ma–to klo 10–14, p. 0800 418 401. Huom! Yhteydenottolomakkeet toimivat normaalisti!

Nuori opettaja, verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa ja opi uutta alalta! NOPE-koulutuksemme on räätälöity nuorten opettajien tarpeisiin.

NOPE-koulutus on OAJ:n valtakunnallisesti organisoimaa alueellisesti toteutettua koulutusta. Koulutuksia järjestetään kymmenellä alueella kaksi kertaa vuodessa kaksipäiväisinä koulutuksina. Kevään kurssit järjestetään maalis–huhtikuussa ja syksyn kurssit syys–marraskuussa. Koulutus on kaikille opettajaryhmille yhteistä.

Kurssien vetäjinä ovat OAJ:n alueelliset NOPE-kouluttajat, jotka itse ovat nuoria opettajia. Palkka-asioissa koulut­tajina ovat usein OAJ:n paikalliset aktiivitoimijat.

Kohderyhmä

Nuori opettaja, alle 35-vuotias tai alle 5 vuotta opetustyössä toiminut OAJ:n jäsen. SOOLin valmistumassa olevat jäsenet voivat osallistua kurssille, jos kurssilla on tilaa.

Ilmoittautuminen

Kurssille otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä 26 osallistujaa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 3 viikkoa ennen koulutusta. Oma alueesi määräytyy työpaikan sijainnin mukaan. NOPE-koulutukseen voi osallistua vain kerran. Ilmoittautumisen alkamisajankohta kerrotaan myöhemmin Opettajassa sekä oaj.fi-sivujen OAJ kouluttaa -sivuilla.

Syksyn NOPE- koulutusten ilmoittautuminen alkaa 13.8.2021. Koulutuspaikat ja päivämäärät ilmoitetaan 13.8. ilmestyvässä Opettaja-lehdessä sekä tällä sivulla.

Tallenteet ja materiaalit