• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

SOOLin järjestökurssit perehdyttävät ja kouluttavat opettajaksi opiskelevia yhdistystoimintaan.

OAJ järjestää vuosittain kaksi järjestökurssia yhdessä Suomen Opettajaksi Opiskelevien Liitto SOOL ry:n kanssa.

Järjestökurssin tavoitteena on perehdyttää ja kouluttaa opettajaksi opiskelevia yhdistystoiminnasta. Järjestötoiminnan perusteisiin keskittyvä kurssi on suunnattu uusille SOOLin jäsenyhdistysten aktiivitoimijoille. Toisella kurssilla keskitytään yhdistystoiminnan kehittämiseen ja ajankohtaisiin opettajankoulutuksen sisältöalueisiin. Järjestökurssit ovat SOOLin jäsenmaksun maksaneille osallistujille maksuttomia.

Kohderyhmä

SOOLin jäsenyhdistysten aktiivitoimijat. Jokainen SOOLin jäsenyhdistys voi lähettää järjestökurssille 2–3 osallistujaa kutsuohjeiden mukaisesti.

SOOLin järjestökurssit 2021

20.-21.2.2021, etä
13.-14.11.2021

OAJ kutsuu osallistujat koulutuksiin.

SOOL

Näin ilmoittaudut koulutukseen

Kirjaudu jäsentunnuksillasi Omat tiedot -palveluun osoitteessa tapahtumat.oaj.fi. Valitse kohta Kurssit ja ilmoittautuminen, niin pääset selaamaan jäsenkoulutuksia ja tapahtumia. Varmista samalla, että jäsentietosi ovat ajan tasalla!

Koulutuksiin ilmoittautuminen