• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n sähköisten jäsenpalvelujen on käyttökatko jatkuu perjantaihin 18.6.  Lue lisää. Maksuton puhelinpalvelu palvelee ma–to klo 10–14, p. 0800 418 401. Huom! Yhteydenottolomakkeet toimivat normaalisti!

SOOLin järjestökurssit perehdyttävät ja kouluttavat opettajaksi opiskelevia yhdistystoimintaan.

OAJ järjestää vuosittain kaksi järjestökurssia yhdessä Suomen Opettajaksi Opiskelevien Liitto SOOL ry:n kanssa.

Järjestökurssin tavoitteena on perehdyttää ja kouluttaa opettajaksi opiskelevia yhdistystoiminnasta. Järjestötoiminnan perusteisiin keskittyvä kurssi on suunnattu uusille SOOLin jäsenyhdistysten aktiivitoimijoille. Toisella kurssilla keskitytään yhdistystoiminnan kehittämiseen ja ajankohtaisiin opettajankoulutuksen sisältöalueisiin. Järjestökurssit ovat SOOLin jäsenmaksun maksaneille osallistujille maksuttomia.

Kohderyhmä

SOOLin jäsenyhdistysten aktiivitoimijat. Jokainen SOOLin jäsenyhdistys voi lähettää järjestökurssille 2–3 osallistujaa kutsuohjeiden mukaisesti.

SOOLin järjestökurssit 2021

20.-21.2.2021, Tampere
16.-17.10.2021, Helsinki

OAJ kutsuu osallistujat koulutuksiin.

SOOL

Näin ilmoittaudut koulutukseen

Kirjaudu jäsentunnuksillasi Omat tiedot -palveluun osoitteessa lex.oaj.fi. Valitse kohta Kurssit ja ilmoittautuminen, niin pääset selaamaan jäsenkoulutuksia ja tapahtumia. Varmista samalla, että jäsentietosi ovat ajan tasalla!

Omat tiedot