• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n ja SOOLin yhteiset webinaarit

SOOL ja OAJ järjestävät yhteisen webinaarisarjan, joka on avoin kaikille SOOLin ja OAJ:n jäsenille. Erityisenä kohderyhmänä OAJ:n jäsenistä ovat nuoret opettajat sekä muut työuransa alussa olevat opetusalan ammattilaiset. Tervetuloa mukaan!

Vuoden 2021 SOOL&OAJ-webinaarit

SOOLin ja OAJ:n yhteisten webinaarien sarja jatkuu.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen webinaariin alkaa viikolla 36. Linkit tulevat tälle sivulle ja SOOLin sivuille.

• 22.9. Moniammatillinen yhteistyö
  • 27.10. Koulukiusaaminen ja oppilaiden häiriökäyttäytyminen
  • 8.12. Virkahaku, CV:n tekeminen ja työnhaku
  • 25.1. Sijaistaminen

Loppukeväästä 2022 ovat vuorossa valmistuvien infot, joiden aikataulut tarkentuvat pian.

Moniammatillinen yhteistyö -webinaari 22.9.

Syksyn ensimmäisessä SOOL&OAJ-webinaarissa perehdytään opettajan moniammatilliseen yhteistyöhön ja erityisesti opettajan sekä koulunkäynninohjaajan väliseen työskentelyyn.

Webinaarin ensimmäisessä osuudessa OAJ:n erityisasiantuntija Anneli Vainik käsittelee moniammatillista yhteistyötä osana opettajan työtä. Webinaarin toisessa osuudessa kotitalouden ja käsityön opettaja Jane Uusikylä sekä koulunkäynninohjaaja Birgit Huotari kertovat opettajan sekä koulunkäynninohjaajan välisestä yhteistyöstä omiin kokemuksiinsa perustuen. Katsojilla on mahdollisuus lähettää kysymyksiä koko webinaarin ajan ja asiantuntijat vastaavat katsojakysymyksiin webinaarin loppupuolella.

Webinaari on avoin kaikille OAJ:n ja SOOLin jäsenille. Webinaarin sisällöt ovat sovellettavissa kaikille opetusasteille aina perusopetuksesta lähtien, joten webinaari tarjoaa arvokasta tietoa aiheesta kaikille opeopiskelijoille sekä uransa alkuvaiheessa oleville opettajille. Muista ilmoittautua mukaan ja saat webinaarin striimilinkin sähköpostiisi. Ilmoittautumisen yhteydessä voit myös lähettää kysymyksiä webinaarin asiantuntijoille.

Ilmoittaudu webinaariin tai katso tallenteita

Katso tallenne

Oma talous kuntoon -webinaarista

– tietoa sijoittamisesta, asuntolainasta sekä Danske Bankin tarjoamista jäseneduista tästä

OAJ ja SOOL järjestivät 6.5.2021 yhteistyössä Danske Bankin kanssa talouswebinaarin. Webinaari oli suunnattu kaikille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita Danske Bankin tarjoamista jäseneduista: sijoittamisesta, säästämisestä, asuntolainan kilpailuttamisesta ja uuden asunnon hankkimisesta. Kohderyhmänä olivat erityisesti työuransa alussa olevat ja työelämään siirtyvät jäsenet.

Webinaarin panelistit Jasmin Hamid, Sari Hammari ja Simo Turtiainen keskustelivat teemasta ja vastasivat yleisön kysymyksiin.