• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n sähköisten jäsenpalvelujen on käyttökatko jatkuu perjantaihin 18.6.  Lue lisää. Maksuton puhelinpalvelu palvelee ma–to klo 10–14, p. 0800 418 401. Huom! Yhteydenottolomakkeet toimivat normaalisti!

OAJ:n ja SOOLin yhteiset webinaarit

SOOL ja OAJ järjestävät yhteisen webinaarisarjan, joka on avoin kaikille SOOLin ja OAJ:n jäsenille. Erityisenä kohderyhmänä OAJ:n jäsenistä ovat nuoret opettajat sekä muut työuransa alussa olevat opetusalan ammattilaiset. Tervetuloa mukaan!

Vuoden 2021 SOOL&OAJ-webinaarit

Kirjauduttuasi pääset ilmoittautumaan tuleviin webinaariin ja katsomaan aiempien SOOL&OAJ-webinaarien tallenteita ja diaesityksiä.

Katso tallenne

Oma talous kuntoon -webinaarista

– tietoa sijoittamisesta, asuntolainasta sekä Danske Bankin tarjoamista jäseneduista tästä

OAJ ja SOOL järjestivät 6.5.2021 yhteistyössä Danske Bankin kanssa talouswebinaarin. Webinaari oli suunnattu kaikille jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita Danske Bankin tarjoamista jäseneduista: sijoittamisesta, säästämisestä, asuntolainan kilpailuttamisesta ja uuden asunnon hankkimisesta. Kohderyhmänä olivat erityisesti työuransa alussa olevat ja työelämään siirtyvät jäsenet.

Webinaarin panelistit Jasmin Hamid, Sari Hammari ja Simo Turtiainen keskustelivat teemasta ja vastasivat yleisön kysymyksiin.

Valmistuvien infot, huhtikuu 2021

Valmistuvien info varhaiskasvatuksen opettajille 12.4.2021 klo 15–17

Tarjolla on tietoa palkkauksesta, työajasta ja vapaista sekä työnhausta ja opettajien edunvalvonnasta. Infon tavoitteena on tukea varhaiskasvatuksen opettajaksi valmistuneen ensimmäisiä askelia työelämässä ja helpottaa työuran aloitusta.

Oletko valmistumassa varhaiskasvatuksen opettajaksi? Palkkauksesta ja työajasta varhaiskasvatuksessa kertoo erityisasiantuntija Kirsi Sutton OAJ:stä ja kokemuksista ensimmäisinä työvuosina Laura Lahin.

Valmistuvien info luokan- ja aineenopettajille 14.4.2021 klo 15–17

Tarjolla on tietoa peruskoulun ja lukion opettajien palkkauksesta, työajasta ja vapaista sekä työnhausta ja opettajien edunvalvonnasta. Infon tavoitteena on tukea opettajaksi valmistuneen ensimmäisiä askelia työelämässä ja helpottaa työuran aloitusta.

Oletko valmistumassa luokanopettajaksi, aineenopettajaksi, erityisopettajaksi tai opinto-ohjaajaksi?

Perustietoa opettajan työn hakemisesta, työajasta, palkkauksesta ja vapaista kertoo koulutuspolitiikan asiantuntija Risto-Matti Alanko OAJ:stä ja ensimmäisten työvuosien kokemuksista erityisluokanopettaja, Nuori ope -kouluttaja Lauri Heiskanen.

Valmistuvien info ammatillisten opintojen opettajille 21.4.2021 klo 15–17

Tarjolla on tietoa opettajien palkkauksesta, työajasta ja vapaista sekä työnhausta ja opettajien edunvalvonnasta. Infon tavoitteena on tukea opettajaksi valmistuneen ensimmäisiä askelia ammatillisena opettajana ja helpottaa työuran aloitusta.

Oletko valmistumassa ammattikoulun tai ammattikorkeakoulun opettajaksi, musiikkipedagogiksi tai tanssinopettajaksi?

Palvelussuhteen ehdoista kertovat erityisasiantuntujat Minna Vakkuri ja Pasi Repo OAJ:stä.

Kirjaudu, ilmoittaudu ja katso tallenteet!

Pääset katsomaan pidettyjen webinaarien tallenteita ja esitysmateriaaleja kirjauduttuasi.

Ilmoittaudu mukaan tai katso tallenteita