• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Vapaa-ajan edut

Jäsenkortilla saat etuja muun muassa SuperParkista ja Sea Lifesta. Tarkista myös Kansallisgallerian edut.

Alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista

Jäsenenä saat alennusta SuperPark-sisäaktiviteettipuistoista vuoden 2020 loppuun saakka. SuperParkien sisäänpääsyhinta jäsenille on 12 euroa/jäsen. Normaali sisäänpääsyhinta on 17–19 euroa henkilöltä.

Etu koskee jäsentä sekä jäsenen mukana tulevaa yhtä lisähenkilöä. Edun saa vain näyttämällä Superparkin kassalla OAJ:n jäsenkortin.

Etu on voimassa Vuokatin, Oulun, Vantaan, Turun, Espoon, Jyväskylän, Joensuun ja Hyvinkään Superpark-puistoissa. Lisätietoa puistoista saat SuperParkin sivuilta.

SuperPark

Sea Life Helsinkiin erikoishintaisella lipulla

Sea Life Helsinki tarjoaa jäsenille liput erikoishintaan 10 euroa/henkilö. Etu koskee myös jäsenen kanssa samassa taloudessa asuvia henkilöitä. Edun saa kerrallaan enintään 5 henkilöä.

Etua ei voi yhdistää muihin etuihin, alennuksiin, verkkolippuihin tai rannekkeisiin. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

Sea Lifessa on lähes 200 erilaista lajia rauskuista merihevosiin.

Sea Life

Alennusta Kansallisgallerian taidemuseoista

Vie oppilaasi tai päiväkotiryhmäsi ilmaiseksi Ateneumin taidemuseoon, Sinebrychoffin taidemuseoon tai Nykytaiteen museo Kiasmaan.

Yksittäisenä kävijänä saat myös 2 euron alennuksen Kansallisgallerian taidemuseoista, kun esität OAJ:n jäsenkorttisi. Vaihtoehtoisesti voit ostaa vuosikortin edulliseen 28 euron hintaan.

Museoilla on myös vapaailtoja. Opiskelijat pääsevät sisään alennuslipulla ja kaikki alle 18-vuotiaat ilmaiseksi.

Kansallisgallerian taidemuseotAteneumin taidemuseoSinebrychoffin taidemuseoNykytaiteen museo Kiasma

Synttärisankari juhlii Hoplopissa ilmaiseksi

OAJ:n jäsenet saavat HopLopista edun synttärisankarille etukoodilla. Synttärisankari saa ilmaisen sisäänpääsyn ja tarjoilun, kun juhlissa sankarin lisäksi vähintään kuusi juhlijaa.

Etu on voimassa 31.12.2020 asti. Etu on lunastettavissa ainoastaan annetulla koodilla verkkopalvelun kautta tehtäviin syntymäpäivävarauksiin. Etua ei voi yhdistää toisiin etuihin, eikä se ole käytettävissä Riihimäen eikä Rovaniemen HopLopeissa. Puistolla on oikeus pyytää jäsenkortti nähtäväksi puistossa.

Kirjaudu lisätietojen saamiseksi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin