• logo

Böcker, tidningar och prenumerationer

Prenumerera på tidningar och köp böcker till rabattpris!

Sommarens specialförmån: en bok, var så god!

Som tack för vårens intensiva arbete i exceptionella förhållanden ger OAJ en sommargåva till sina ordinarie medlemmar. I samarbete med förlagen Siltala, Teos och Förlaget ger vi dig gratis en valfri bok och du står endast för portot på 3,90 euro. Du väljer själv en passlig bok i det utvalda förlagets nätbutik. Förmånen gäller en bok/medlem.

Vi önskar att boken ger dig glädje och samtidigt vill vi understöda både läsning och inhemskt arbete.

Siltala- och Teos-förmånen får du genom att först fylla i blanketten här. Uppge e-postadress, namn och ditt medlemsnummer. Du hittar medlemsnumret på ditt medlemskort eller genom att logga in till egna uppgifter. Efter att du har skickat blanketten, får du en rabattkod till din e-post som behövs när du ska beställa din bok.

Förlagets förmån börjar den 10 juni. Då kommer också rabattkoden som behövs för beställningen här på nätet bakom inloggning.

Erbjudandet är i kraft till 31.8.2020 och gäller endast OAJ:s ordinarie medlemmar, inte studerandemedlemmarna i SOOL eller seniormedlemmarna i OSJ.

Vi är nyfikna på vilken bok du väljer. Berätta det i sociala medier och tagga #lärareläser #opelukee.

Bekanta dig nedan med förlagens bokutbud.

SiltalaTeosFörlaget

Beställ två gratis nummer av Kodin Kuvalehti

Kodin Kuvalehti tackar lärarna för vårens fina arbetsinsatser och erbjuder OAJ-medlemmarna två gratis nummer av tidningen. Erbjudandet gäller OAJ:s ordinarie medlemmar, inte studerandemedlemmarna i SOOL eller seniormedlemmarna i OSJ. Gåvan ska beställas senast den 30 juni!

Logga in för att beställa gåvan

Werner&Jarl

Du får 30 procents rabatt på böcker i Werner&Jarls nätbutik till 31.7.2020.

För att få rabatt behöver du en förmånskod. Vid betalningen skriver du koden i fältet Käytä kampanjakoodi.

Werner&Jarl

Logga in för att få kampanjkoden

Sanoma Medias tidningar

På 12 månaders prenumerationer får du 40 procent rabatt på Sanoma Lifestyle -tidningar och 30 procent på Kids Medias tidningar. Förmånen gäller också gåvoprenumerationer.

Prenumerera på Tiede Luonto

Som OAJ-medlem får du 40 procents rabatt på 12 månaders prenumeration på tidningen Tiede Luonto; 45 euro/12 mån (normalpris 75 euro). Beställ via länken som är tillgänglig efter inloggning.

Prenumerera på Tiede Luonto

Oppi&ilo

I nätbutiken Oppi&ilo får du 15 procent rabatt.

Oppi&ilo

Otavamedias tidningar

Du får rabatt på 12 månaders prenumerationer. Det här gäller nya beställningar och gåvoprenumerationer.

Prenumeration: kundtjänst tfn (09) 1566 65 (må–fr kl. 8–17) eller på webbplatsen. Du behöver vår rabattkod.

Otavamedia

Medlemsinfo

Bekanta dig med alla medlemsförmåner

Som medlem har du tillgång till en mängd olika medlemsförmåner. Kom ihåg att alltid ha ditt medlemskort med dig – annars blir du utan rabatt! Den egna föreningen kan också ha egna lokala eller regionala förmåner. Likaså de riksomfattande föreningarna. Kolla eventuella förmåner direkt av föreningen!

Medlemsförmåner