• logo

Förmåner för bilister

Registrera ditt nya medlemskort i St1-sidor för att uttnytja dina nya medlemsförmåner! Som Akavamedlem får du också rabatt när du hyr bil från Hertz.

St1 2020–2022

Som OAJ-medlem får du rabatt från St1 och bemannade Shell-stationer runt om i landet. Observera att rabatten inte gäller Shell Express. Du får även produktrabatter i HelmiSimpukka.

Visa upp det nya medlemskortet för åren 2020–2022 i kassan eller mata in kortet före köp vid automat. På kortet finns en magnetremsa som aktiverar förmånen.

Du får också rabatt på eldningsolja. Vid beställning ska du uppge medlemskapet i OAJ. Du kan beställa per telefon på nummer 0800 166 266 eller på webben.

Registrera ditt kort på www.omatsivut.st1.fi så får du info om tilläggsförmåner och kampanjer plus en överraskningsförmån. St1 webbsidan öppnas i december. Det är lätt att registrera kortet; du ska bara fylla i det 16-siffriga numret, som börjar med 708356 och  finns på kortet i Rekisteröi järjestökorttisi.

Läs nyheten

Hertz

Som Akavamedlem får du 15 procent rabatt när du hyr bil från Hertz både hemma och utomlands.

Gå in på Hertz webbplats eller ring 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+lsa/msa) eller boka via en resebyrå. Uppge Akavas avtalsnummer.

Hertz

Medlemsinfo

Bekanta dig med alla medlemsförmåner

Som medlem har du tillgång till en mängd olika medlemsförmåner. Kom ihåg att alltid ha ditt medlemskort med dig – annars blir du utan rabatt! Den egna föreningen kan också ha egna lokala eller regionala förmåner. Likaså de riksomfattande föreningarna. Kolla eventuella förmåner direkt av föreningen!

Medlemsförmåner