• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Pidä jäsentietosi ajan tasalla omissa tiedoissa!

Kuvituskuva

Sinun kannattaa pitää tietosi ajan tasalla, jotta voimme parhaiten valvoa etujasi.

Kun tietosi ovat ajan tasalla, vältyt aiheettomilta muistutuksilta ja OAJ:stä sinulle lähetetty posti ja viestit tulevat oikeaan osoitteeseen. Tieto esimerkiksi työnantajan tai työpaikan vaihtumisesta, palkattomasta jaksosta, opintojen päättymisestä tai eläkkeelle siirtymisestä ei välity jäsenpalveluun automaattisesti.

Päivitä jäsentietosi, kun

• yhteystietosi muuttuvat
  • sinulla on palkattomia jaksoja
  • työnantajasi tai työpaikkasi vaihtuu
  • valmistut
  • jäät eläkkeelle
  • haluat tilata taskukalenterin tai peruuttaa/tilata Opettaja-lehden
  • olet tehnyt Digi- ja väestötietovirastoon luovutus- tai turvakiellon tai kielto on päättynyt

Näin jäsentietojen päivittäminen onnistuu

Jäsentietojen päivittäminen onnistuu kätevästi kirjautumalla Omat tiedot -osioon.

Kun kirjaudut sisään, voit mm. tarkistaa ja päivittää omat jäsentietosi ja ilmoittautua koulutuksiin ja tapahtumiin. Erityisen tärkeää on pitää yhteystiedot ajan tasalla. Voit kirjautua verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Vaihtoehtoisesti voit kirjautua jäsennumerolla, jäsenrekisteriin tallennetulla jäsenviestintään tarkoitetulla sähköpostiosoitteella tai matkapuhelinnumerolla.

Omat tiedot -osiossa voit myös tarkistaa, laskea ja maksaa jäsenmaksusi, jos työnantajasi ei peri maksua palkasta suoraan tai maksat kiinteää, alennettua jäsenmaksua palkattomilta jaksoilta.

Kirjaudu Omat tiedot -osioonOhjeita kirjautumiseen