Tee muutokset jäsentietoihisi sähköisessä
palvelussa

Pidä työsuhdetietosi ajan tasalla, niin jäsenmaksusi on laskettu aina oikein. Omat tiedot -palvelussa voit ilmoittaa muun muassa työpaikan vaihdoksesta, eläkkeelle jäämisestä tai perhevapaajaksosta. Palveluun kirjaudutaan vahvalla tunnistautumisella eli pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Kun tietosi ovat ajan tasalla, lähettämämme viestit tulevat oikeisiin koti- ja sähköpostiosoitteisiin ja vältyt aiheettomilta maksumuistutuksilta.

Päivitä jäsentietosi, kun

• yhteystietosi muuttuvat
  • sinulla on palkattomia jaksoja
  • työnantajasi tai työ-/toimipaikkasi vaihtuu
  • valmistut
  • jäät eläkkeelle
  • haluat tilata taskukalenterin tai peruuttaa/tilata Opettaja-lehden
  • olet tehnyt Digi- ja väestötietovirastoon luovutus- tai turvakiellon tai kielto on päättynyt

Voit milloin tahansa tarkistaa ja laskea henkilökohtaisen jäsenmaksusi Omat tiedot -palvelussa. Jäsenmaksulaskurilla voit kohdistaa maksusi haluamallesi jaksolle.

Jäsenmaksulaskut lähetetään sähköpostilla. Löydät lähetetyt laskut myös Omat tiedot -palvelun Viestit-osiosta.

Alennettu jäsenmaksu

Saat jäsenmaksusta alennusta muun muassa työttömyyden, opintojen ja perhevapaan aikana. Muista ilmoittaa muutoksista hyvissä ajoin Omat tiedot -palvelussa.

Lue lisää alennetusta jäsenmaksusta

Kirjautumalla pääset käsiksi jäsenetuihin ja Omat tiedot -palveluun

Jäsenenä pääset hyötymään sisällöistä, jotka eivät näy kuin kirjautuneille käyttäjille. Voit kirjautua OAJ:n sivuille joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Esimerkiksi jäsenetujen kampanjakoodit ovat saatavilla ainoastaan sivuston kirjautuneille käyttäjille.

Jos sinulla ei vielä ole käytössä verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta, ota yhteyttä omaan pankkiin tai puhelinoperaattoriin mobiilivarmenteen saamiseksi.

Kirjautumisongelmia?

Suosittelemme käyttämään selaimena Mozilla Firefoxia tai Google Chromea. Jos et pääse kirjautumaan Omiin tietoihisi verkkosivujen Kirjaudu-napista tai saa jäsenille suunnattua sisältöä näkyviin, odota muutama minuutti ja yritä uudestaan. Sivuilla voi olla ruuhkaa. Tyhjennä myös selaimen historia ja evästeet.

Jos uusista yrityksistä huolimatta et pääse kirjautumaan, vaikka aiemmin kaikki on sujunut hyvin, lähetä OAJ:hin tieto ongelmistasi yhteydenottolomakkeella.

Siirry OAJ:n yhteydenottolomakkeelle

Askarruttaako palkka? Tutustu OAJ:n Työelämäoppaaseen!

Kattavasta Työelämäoppaasta löydät ajantasaisen tietopaketin koulutuksen, kasvatuksen ja tutkimuksen alan työehdoista ja -sopimuksista. Kerromme monista jäsentemme arjen tärkeistä asioista: löydät oppaasta tietoa perhevapaista, lomista ja muista vapaista sekä työhyvinvoinnista.