• logo

Ilmoita jäsenpalveluun, jos olet kesäkaudella ilman palkkaa tai työttömänä ja palaat syksyllä takaisin saman työnantajan palvelukseen.

Voit maksaa alennettua jäsenmaksua palkattomien kuukausien ajalta. Sen maksamista varten saat tilisiirtolomakkeet jäsenpalvelusta. Myös vapaan sivistystyön opettajien pitää ilmoittaa palkattomista kuukausista jäsenpalveluun ja maksaa ajalta alennettua jäsenmaksua.

Kesän palkattoman jakson aikana opettajat saattavat tehdä muuta kuin opetustyötä. Kesätyön palkasta pitää maksaa jäsenmaksua, joten olethan yhteydessä jäsenpalveluun tilisiirtolomakkeiden saamista varten. Jos palaat kesän palkattoman jakson jälkeen entisen työnantajasi palvelukseen, tarkistathan palkkanauhastasi, että palkastasi on jälleen alettu periä jäsenmaksuja.

Poikkeavat jäsenmaksut

Kuinka ilmoitan muutoksista?

Voit ilmoittaa kesäajan palkanmaksun keskeytyksestä, vuorotteluvapaasta tai muusta täysin palkattomasta ajasta muutosilmoituslomakkeella.

Vain kirjautuneet käyttäjät voivat täyttää sähköisen muutosilmoituslomakkeen.

Täytä muutosilmoituslomake