• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo
Kuvituskuva

Tarjoamme käyttöösi upeita loma- ja virkistyspalveluita edulliseen jäsenhintaan.

Saat OAJ:n jäsenkortillasi alennusta useista loma- ja virkistyspalveluista niin Suomessa kuin ulkomailla.

Löydät varmasti sinulle sopivimman vaihtoehdon, halusitpa sitten rentoutumaan kylpylään, virkistymään mökille tai seikkailemaan maailmalle.

Holiday Clubin viikkohaun ja arvonnan lisätiedot löydät täältä, kun haku on ajankohtainen.

Työkykyä ylläpitävistä Kiila-kuntoutuksista voit lukea täältä: Työhyvinvointi > Kiila-kuntoutukset.

Muista varmistaa jäsenetusi, kun suunnittelet esimerkiksi

Jäsenemme kertovat

Rentoa mökkilomaa Tirvassa

Meillä ei ole omaa kesämökkiä, ja olen perheeni kanssa hyödyntänyt parina kesänä Tirvan lomakylän edullisia vuokramökkejä 20 kilometrin päässä kotoamme Kouvolasta. OAJ:n jäsenenä säästämme satoja euroja vuodessa vuokrauskuluista. Osaan mökeistä saa ottaa lemmikin, joten koirammekin pääsee lomalle mukaan. Mökit ovat siistejä ja niissä on kaikki mukavuudet. Parasta Tirvan virkistysalueella on kaunis ympäristö, hyvät lenkkeilymaastot ja rantasauna. Lapsille on tilaa pihaleikkeihin ja peleihin. Varaaminen ja maksut hoituvat helposti netissä, kuten myös ovenavauskoodin saaminen. Myös kylpylöistä saadut alennukset tuntuvat lapsiperheen kukkarossa.

Piia Kohonen, ammatillinen opettaja, Kouvola

Lue Opettaja-lehden (16/2017) juttu OAJ virkistää (PDF)

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin