• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Lähde rentoutumaan laivalle! OAJ:n jäsenenä pääset merille jäsenhintaan Tallink Siljan ja Eckerö Linen ja Viking Linen kyydissä.

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa OAJ:n jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle Silver-tasolle.

Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold. Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna suoraan ohjelman Silver-tasolle.

Lisätietoa kanta-asiakkuudesta saat Club One -sivustolta.

Club One

Näin saat edun käyttöösi

Liity Club One -kanta-asiakkaaksi Club One -sivustolla. Liittyminen tapahtuu alla olevalla OAJ:n sopimusnumerolla.

Liity Club One -kanta-asiakkaaksi

Kirjaudu, niin saat sopimusnumeron käyttöösi

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää Opetusalan Ammattijärjestö OAJ:n jäsenille 20 prosentin alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. 28.6.–15.8.2021 alennus on 10 prosenttia. Alennukset saa vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia varausvaiheessa.

Voimassa oleva jäsen- tai henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat OAJ:n paikallis-, alue-, ala- ja valtakunnallisten yhdistyksiä, niiden henkilöjäseniä sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut ovat voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.

Näin saat edut käyttöösi

Kirjaudu, niin näet tuotekoodin, joka varatessa tarvitaan.

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Viking Line

OAJ:n ja Akavan jäsenenä saat Viking linelta jopa 20 prosentin alennuksen Helsinki–Tukholma-risteilyn päivän hinnasta ja 10 prosentin jäsenedun päiväristeilystä Tallinnaan. Kausittain voimassa olevilla arvokuponkitarjouksilla etu voi olla jopa 50 prosenttia päivän hinnasta. Alennukset ovat voimassa vuoden 2021 loppuun.

Kaikki edut löydät Viking Linen extranet-sivuilta

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin