• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Muut edut kortilla tai koodilla

Alennusta kankaista, tekstiilituotteista tai etätyökalusteista? Täältä saat koodit ja näet voimassa olevat edut.

Joyactor Concert -kaiuttimet jäsenetuhintaan

Saat Joyactor Concert -kaiuttimet jäsenetuhintaan 79,80 euroa, kun tilaat ne viimeistään 7.11.2021. Normaalihinta on 149 euroa.

Bluetooth-kaiuttimet voi kiinnittää magneetein yhteen tai sijoittaa erilleen. Yhdellä latauksella voi kuunnella musiikkia 20 tuntia. Vasemmanpuoleisessa kaiuttimessa on handsfree-mikrofoni, joten kaiuttimia voi käyttää myös etäpalavereissa tai puheluihin.

Lue lisää kaiuttimista

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Offistorelta käytetyistä ja uusista toimistokalusteista 15 prosentin alennus

Käytännön kiertotaloutta edistävä Offistore tarjoaa OAJ:n jäsenille 15 prosentin alennuksen kaikista normaalihintaisista käytetyistä ja uusista toimistokalusteista.

Tutustu valikoimaan Offistoren verkkosivuilla!

Poimi verkkokaupan etukoodit kirjautumisen takaa. Etu on voimassa 31.12.2021 saakka. Ilmainen kotiinkuljetus 30.9.2021 saakka.

Tutustu Offistoren vastuullisuusraporttiin!
Offistoren tuotteista ja toiminnasta voit  kysyä suoraan yhteydessä Offistoren Marko Suomeen.

Kirjaudu!

SELKAstoren etätyökalusteet

OAJ:n jäsenet saavat Suomessa suunnitelluista ja valmistetuista etätyöhön sopivista säädettävistä etätyöpöydistä sekä työtuoleista 15 prosentin alennuksen vuoden 2021 loppuun saakka. SELKAstoren hinnat sisältävät ilmaisen kotiinkuljetuksen Suomessa. Muut ehdot SELKAstoren myyntiehtojen mukaisesti.

SELKAstore on suomalainen etätyöhön erikoistunut verkkokauppa, jonka päätuotteena on Selkan kotimaiset ja laadukkaat korkeussäädettävät pienet etätyöpöydät. Selkan MAHTUVA ja SOPIVA -pöydät säädetään kaasujousen avulla, joten pöydät voi sijoittaa minne vaan, ilman häiritseviä sähköjohtoja. Selkan mallistosta löytyy myös älykäs sähköpöytä ELECTRO, joka muistuttaa käyttäjäänsä työskentelyasennon muuttamisesta ja laskee kulutetut kalorit työpäivän aikana. Kaikkiin pieniin ja korkeussäädettäviin pöytiin on saatavilla myös kätevät magneettikiinnitteiset rullat, joiden avulla pöytien siirtely on helppoa.

OAJ:n jäsenet saavat 15 prosentin alennuksen kaikista Selkästore.fi:n tuotteista. Selkastore.eu:ssa tuotteita on enemmän, mutta alennuksen saa vain etätyökalusteista.

Katso lisätietoa Selkastore.fi ja selkastore.eu

Kirjaudu, saat alennuskoodin!

Vallila

Saat jäsenetuna alennusta Vallilan tuotteista 20 prosenttia. Alennus annetaan normaalihinnoista ja tarvitset alennuksen saamiseen koodin. Etu on voimassa vuoden 2021. Tästä Vallilan verkkokauppaan.

Kirjaudu, saat alennuskoodin!