• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Muut edut kortilla tai koodilla

Alennusta kankaista, tekstiilituotteista tai etätyökalusteista? Täältä saat koodit ja näet voimassa olevat edut.

Joyactor tarjoaa kuulokkeet, akun ja BookBeatin kahdeksi kuukaudeksi etuhintaan

Etu on voimassa vain 24.6. saakka!
Kotimainen Joyactor tarjoaa OAJ:n jäsenille kiitokseksi tärkeästä työstä kesäajan etupaketin:

• JoyActorin TinyMate 2-kuulokkeet
  • TwinPower-vara-akku
  • BookBeat -äänikirjapalvelu 2kk

Yhteensä vain 89 euroa (edun arvo 188,90 euroa)

Joyactorin Tiny Mate 2 -kuulokkeet ovat täysin langattomat Bluetooth-kuulokkeet lenkille, salille, riippumattoon tai reissuun. Nopea TwinPower -akkupankki puolestaan lataa tarvittaessa kahta laitetta kerralla. Lisäksi etuun kuuluu kahden kuukauden BookBeat-äänikirjapalvelu ilman sitoutumista jatkotilaukseen.

Joyactor on kotimainen yritys, jonka tavoitteena on olla maailman positiivisin elektroniikka-alan yritys. Joyactor tekee työtään vastuullisesti, ja muun muassa kompensoi kuulokkeiden tuotannon ja kulejtuskustannusten hiilijalanjäljen ja seuraa yrityksen tuotantoketjun toimivuutta. Kuulokkeet valmistetaan valituissa tehtaissa tarkkaan seuratuissa oloissa Kiinassa. Yrityksen vastuullisuudesta voit lukea täältä.

Lue lisää:  Joyactor.fi

Poimi etulinkki käyttöösi kirjautumisen takaa.

Kirjaudu ja poimi etulinkki käyttöösi

Offistorelta käytetyistä ja uusista toimistokalusteista 15 prosentin alennus

Käytännön kiertotaloutta edistävä Offistore tarjoaa OAJ:n jäsenille 15 prosentin alennuksen kaikista normaalihintaisista käytetyistä ja uusista toimistokalusteista.

Tutustu valikoimaan Offistoren verkkosivuilla!

Poimi verkkokaupan etukoodit kirjautumisen takaa. Etu on voimassa 31.12.2021 saakka. Ilmainen kotiinkuljetus 31.8.2021 saakka.

Tutustu Offistoren vastuullisuusraporttiin!
Offistoren tuotteista ja toiminnasta voit  kysyä suoraan yhteydessä Offistoren asiakkuuspäällikkö Marko Hyyryseen.

Kirjaudu!

SELKAstoren etätyökalusteet

OAJ:n jäsenet saavat Suomessa suunnitelluista ja valmistetuista etätyöhön sopivista säädettävistä etätyöpöydistä sekä työtuoleista 15 prosentin alennuksen vuoden 2021 loppuun saakka. SELKAstoren hinnat sisältävät ilmaisen kotiinkuljetuksen Suomessa. Muut ehdot SELKAstoren myyntiehtojen mukaisesti.

SELKAstore on suomalainen etätyöhön erikoistunut verkkokauppa, jonka päätuotteena on Selkan kotimaiset ja laadukkaat korkeussäädettävät pienet etätyöpöydät. Selkan MAHTUVA ja SOPIVA -pöydät säädetään kaasujousen avulla, joten pöydät voi sijoittaa minne vaan, ilman häiritseviä sähköjohtoja. Selkan mallistosta löytyy myös älykäs sähköpöytä ELECTRO, joka muistuttaa käyttäjäänsä työskentelyasennon muuttamisesta ja laskee kulutetut kalorit työpäivän aikana. Kaikkiin pieniin ja korkeussäädettäviin pöytiin on saatavilla myös kätevät magneettikiinnitteiset rullat, joiden avulla pöytien siirtely on helppoa.

OAJ:n jäsenet saavat 15 prosentin alennuksen kaikista Selkästore.fi:n tuotteista. Selkastore.eu:ssa tuotteita on enemmän, mutta alennuksen saa vain etätyökalusteista.

Katso lisätietoa Selkastore.fi ja selkastore.eu

Kirjaudu, saat alennuskoodin!

Vallila

Saat jäsenetuna alennusta Vallilan tuotteista 20 prosenttia. Alennus annetaan normaalihinnoista ja tarvitset alennuksen saamiseen koodin. Etu on voimassa vuoden 2021. Tästä Vallilan verkkokauppaan.

Kirjaudu, saat alennuskoodin!