• logo

OAJ:n sivuille kirjautuminen on helppoa, mutta kokosimme avuksesi vielä ohjeita kirjautumiseen ja salasanan vaihtamiseen.

Näin kirjaudut OAJ:n sivuille

OAJ:n sivuille ja tiettyihin verkkopalveluihin kirjaudutaan jäsennumerolla, sähköpostiosoitteella tai matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi.

Jos käytät käyttäjätunnuksena sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinnumeroa, niiden on oltava tallennettuna jäsentietoihisi ensisijaisiksi yhteystiedoiksi.

Tarvitsetko salasanan?

Voit tilata uuden salasanan kirjautumissivun Unohditko salasanasi? -linkistä. Salasanan tilausikkunassa voit valita, käytätkö salasanaa tilatessasi tunnistautumiseen jäsennumeroasi, sähköpostiosoitettasi vai matkapuhelinnumeroasi.

Voit valita, toimitetaanko uusi salasanasi tekstiviestillä vai sähköpostilla. Salasana tai sen tilauslinkki lähetetään jäsenpalveluun tallennettuihin ensisijaisiin yhteystietoihin eli matkapuhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen valintasi mukaan. Huomaa, että sähköpostilla tuleva salasanan tilauslinkki on voimassa vain tunnin sen tilaamisesta.

Näin vaihdat salasanasi

Jäsenenä pääset hyötymään sisällöistä, jotka eivät näy kuin kirjautuneille käyttäjille. Esimerkiksi jäsenetujen kampanjakoodit ovat ainoastaan kirjautuneiden jäsenten saatavilla. Jäsenille koottu tieto onkin eräs keskeinen OAJ:n jäsenetu – kirjautuneena jäsenenä näet enemmän!

Näet kaikki käytössäsi olevat palvelut jäsenen verkkoasioinnin uudelta sähköisten palveluiden työpöydältä. Myös salasanan vaihtaminen onnistuu siellä helposti.

Valitse välilehti Salasana. Sinun täytyy kirjoittaa ensin vanha salasanasi ja sitten uusi salasanasi kahteen kertaan.

Sähköisten palveluiden työpöytä

Puuttuvat tai vanhentuneet yhteystiedot

Jos et pääse kirjautumaan, syynä voi olla se, että yhteystietosi puuttuvat tai ne ovat vanhentuneet. Voit pyytää yhteystietojen päivittämistä puhelimitse jäsenpalvelusta tai ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Päivitämme yhteystietosi jäsenpalveluun ja kerromme vastausviestissä, milloin salasanan tilaaminen on mahdollista. Salasanan saatuasi voit päivittää yhteystietojasi kirjautumalla sisään sivustolle.

Ota meihin yhteyttä!Yhteydenottolomakkeet