• logo
Jäsenedut

Pankkipalvelut

Kuvituskuva

Tarjoamme jäsenillemme tuntuvia alennuksia Danske Bankin palveluista.

Danske Bank tarjoaa OAJ:n jäsenille automaattisen alennuksen asuntolainan marginaalista. Jäsenyys kannattaa, sillä jäsenenä saat asuntolainan edullisemmin kuin sellaiset henkilöt, jotka eivät ole akavalaisen ammattijärjestön jäseniä. Asuntolainastasi ei myöskään peritä toimitusmaksua eikä järjestelypalkkiota.

Jäsenenä sinulle kuuluvat kaikki seuraavat rahanarvoiset edut:

• pienempi marginaali
  • ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • lyhennysvapaat ilman kuluja
  • porrastettu maksuohjelma
  • edullisemmat päivittäispalvelut.

Tutustu etuihin Danske Bankin sivuilla

Asuntolainaa helposti vaikka kotisohvaltasi

Säästä aikaasi ja pyydä lainatarjous helposti kotisohvaltasi. Danske Bank siirtää nykyisen lainasi puolestasi Danske Bankiin. Danske Bankin asiakkaana saat myös huomattavan alennuksen Fennian vakuutuksista.

Huomaa lainaa hakiessasi seuraavat seikat:

• Lainan hinnoittelussa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.
  • Lyhennysvapaan saaminen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Hae lainaa!

Hyödynnä vastavalmistuneen lisäedut

Jos olet vastavalmistunut opettaja ja OAJ:n jäsen, saat Danske Bankilta merkittävän etupaketin viideksi vuodeksi ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Paketin arvo on vuosittain jopa yli 700 euroa.

Danske Bank tarjoaa etu- ja palvelukokonaisuuden viideksi vuodeksi jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana.

Danske Bankin vastavalmistuneen edut

Danske Bankin edullinen etulaina kaikille jäsenille

Danske Bank tarjoaa lainaa haaveiden toteuttamiseen helposti ja nopeasti verkossa kaikkien pankkien asiakkaille maksukyvystä riippuen aina 10 000 euroon saakka tai kahdella lainanottajalla 20 000 euroon saakka. Saat edun käyttöösi ilman avausmaksua ja kilpailukykyisellä korolla.

OAJ:n ja Danske Bankin yhteistyösopimus perustuu Akavan tekemään kattosopimukseen. Lue lisää pankkieduista akavalaisten liittojen Member+-palvelusta.

Member+