• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

Pankkipalvelut

Kuvituskuva

Tarjoamme jäsenillemme tuntuvia alennuksia Danske Bankin palveluista.

Danske Bank tarjoaa OAJ:n jäsenille automaattisen alennuksen asuntolainan marginaalista. Jäsenyys kannattaa, sillä jäsenenä saat asuntolainan edullisemmin kuin sellaiset henkilöt, jotka eivät ole akavalaisen ammattijärjestön jäseniä. Asuntolainastasi ei myöskään peritä toimitusmaksua eikä järjestelypalkkiota.

Jäsenenä sinulle kuuluvat kaikki seuraavat rahanarvoiset edut:

• pienempi marginaali
  • ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • lyhennysvapaat ilman kuluja
  • porrastettu maksuohjelma
  • edullisemmat päivittäispalvelut.

Tutustu etuihin Danske Bankin sivuilla

Miten koronavirus vaikuttaa pankkiasiointiisi?

Danske Bankin sivuilla on infopaketti, josta saat vastauksia kysymyksiin sekä tietoa pankin tarjoamasta tuesta ja joustomahdollisuuksista koronaviruksen aiheuttamassa erityistilanteessa.

Muistathan myös, että OAJ:n jäsenenä voit aina käyttää asuntolainaan myönnettyjä lyhennysvapaita haluamallasi tavalla, juuri silloin kun kaipaat talouteesi joustoa. Voit hakea 4–12 kuukauden pituisia lyhennysvapaita jaksoja ilman toimitusmaksua. Lue lisätietoa aktiivisesti päivitettäviltä sivuilta

Asuntolainaa helposti vaikka kotisohvaltasi

Säästä aikaasi ja pyydä lainatarjous helposti kotisohvaltasi. Danske Bank siirtää nykyisen lainasi puolestasi Danske Bankiin. Danske Bankin asiakkaana saat myös huomattavan alennuksen Fennian vakuutuksista.

Huomaa lainaa hakiessasi seuraavat seikat:

• Lainan hinnoittelussa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.
  • Lyhennysvapaan saaminen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Hae lainaa!

Etua Danske Bankin sijoituspalveluista

OAJ:n jäsenet voivat hyödyntää myös Danske Bankin sijoituspalveluita. Sijoituspalveluista saa alennusta, vaikka ei siirtäisikään kokonaisasiakkuutta Danske Bankiin.

• Danske-tili ja verkkotunnukset veloituksetta.
  • Kaupankäynti Online -palvelu ilman kuukausimaksuja ja arvo-osuustilin siirto Danske Bankiin
    0 euroa. Akavalainen maksaa vain välityspalkkiot kaupoista. Lisäksi etuja sijoittajan lisäpalveluista.
  • Danske Varainhoito- ja Danske sijoitusneuvontapalveluista 15 prosentin alennus.
  • Yrittäjälle ilmainen kartoitustapaaminen ja tukea henkilökohtaisissa lainopillisissa asioissa.

DB_Akava3_Sijoittaminen_teksti1_OAJ_800x450.jpg

» Lue lisää Danske Bankin sivulta

Danske tarjoaa sijoitusvinkkejä

Katso keväällä tehdystä tallenteesta peruskäsitteitä siitä, miten voi valita itselleen sopivimman tavan sijoittaa, mikä on korkoa korolle -ilmiö ja miten se toimii sijoittajan apuna, millaisia riskejä sijoittamiseen liittyy, mitä sijoittaminen maksaa ja miten sijoittamisen aloittaminen tapahtuu.

Keskustelua johtaa sijoitusbloggaaja Jasmin Hamid. Keskustelemassa ovat sijoittamista harrastava opiskelija Evita Lestinen ja varainhoidon kehitystehtävissä työskentelevä Timo Turtiainen Danske Bankista. Keskustelun kesto on noin 30 minuuttia.

Katso tallenne Youtubesta

Hyödynnä vastavalmistuneen lisäedut

Jos olet vastavalmistunut opettaja ja OAJ:n jäsen, saat Danske Bankilta merkittävän etupaketin viideksi vuodeksi ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Paketin arvo on vuosittain jopa yli 700 euroa.

Danske Bank tarjoaa etu- ja palvelukokonaisuuden viideksi vuodeksi jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana.

Danske Bankin vastavalmistuneen edut

Danske Bankin edullinen etulaina kaikille jäsenille

Danske Bank tarjoaa lainaa haaveiden toteuttamiseen helposti ja nopeasti verkossa kaikkien pankkien asiakkaille maksukyvystä riippuen aina 10 000 euroon saakka tai kahdella lainanottajalla 20 000 euroon saakka. Saat edun käyttöösi ilman avausmaksua ja kilpailukykyisellä korolla.

OAJ:n ja Danske Bankin yhteistyösopimus perustuu Akavan tekemään kattosopimukseen. Lue lisää pankkieduista akavalaisten liittojen Member+-palvelusta.

Member+

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin