• logo

Terveys ja hyvinvointi

Saat jäsenetuna alennusta Nisseniltä, Instrumentariumista ja Oralista. Pääset myös kuntoilemaan jäsenetuhintaan Yogaian nettitunneille ja Elixiaan. Saat myös alennusta Wello-hengitysharjoituslaitteesta.

Yogaian nettijoogasta alennusta

Yogaia tarjoaa OAJ:n jäsenille jäsenetuna kahden viikon kokeilujakson nettijoogaan maksutta. Kokeilun voi aloittaa milloin tahansa, eikä se edellytä sitoutumista jatkoon. Etu on voimassa vuoden 2020 loppuun. Jos päätät jatkaa nettijoogaa kokeilujakson jälkeen, saat jatkon 12 ensimmäisestä kuukaudesta 50 prosentin OAJ-alennuksen.

Joogan lisäksi tarjolla on muutakin, tutustu tästä yogaia.com

Vuonna 2013 Suomessa perustettu Yogaia on maailman ensimmäinen interaktiivisia livetunteja lähettävä nettijoogapalvelu. Yogaia lähettää noin 140 uutta livetuntia joka viikko studioiltaan Espoossa, Lontoossa ja LA:ssa. Käyttäjiä on 140 maassa. Livetunnit ovat interaktiivisia webcamin avulla ja saatavissa myös tallenteina.

Kirjaudu, niin saat jäsenedun käyttöösi

Alennusta Wello2 hengitysharjoituslaitteesta

Hapella Oy tarjoaa Wello2 hengitysharjoituslaitetta OAJ:n jäsenille 15 prosentin alennuksella vuoden 2020 loppuun asti. Alennus myönnetään www.wello2.com-verkkokaupan hinnasta ja lähetys toimitetaan ilman postikuluja. Jäsenhinta oikeuttaa yhteen jäsenhintaiseen tuotteeseen OAJ:n jäsentä kohti.

WellO2-laitteessa yhdistyvät aktiivinen vastustettu hengityslihasharjoittelu sekä lämpimän höyryn hengittäminen.

Jos kerralla tilataan 20 Wello2 laitetta tai enemmän, Hapella tarjoaa lisäksi maksutta työpaikalle asiantuntijaluennon hengitysharjoittelusta ja sen vaikutuksesta erilaisiin äänenkäytön ongelmiin.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Alennusta Instrumentariumista ja Nisseniltä

Instrumentarium ja Nissen tarjoavat jäsenille 25 prosentin alennuksen normaalihintaisista silmälaseista. Jäsenenä saat veloituksetta myös optikon tekemän näöntarkastuksen ja silmälasimääräyksen.

Saat 15 prosentin alennuksen normaalihintaisista aurinkolaseista (ei Oakley).

Alennusprosentit eivät koske voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentariumin ja Nissenin myymälöissä. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

InstrumentariumNissen

Oralilta hammashoitoa jäsenhintaan

Saat jäsenetuna Oralilta ensimmäisestä hoitokäynnistä 50 prosentin alennuksen. Tämä ensimmäisen hoitokerran alennus myönnetään joko yleishammaslääkärin tekemästä hammastarkastuksesta tai suuhygienistin tekemästä hammaskiven poistosta. Alennuksen voivat saada vain ne henkilöt, jotka eivät ole aiemmin asioineet Oralilla.

Seuraavista yleishammashoitotasoisista hoitokäynneistä myönnetään 10 prosentin alennus. Tämä alennus ei koske erikoishammaslääkärin suorittamaa hoitoa, eikä esteettistä hammashoitoa. Alennusta ei myöskään myönnetä laboratoriokuluista tai muista erillisveloitettavista kuluista.

Alennuksia ei ole mahdollista yhdistää mahdollisiin alennus-, kampanja- tai muihin tarjoushintoihin, vaan alennus lasketaan aina voimassaolevan hinnaston mukaisista hinnoista.

On myös sovittu, että hammashoidossa käynyt henkilö maksaa käynnin vastaanotolla, jolloin Kela-korvaus voidaan vähentää suoraan laskusta.

Käytettävissä on lähes 80 Oralin hammaslääkäriasemaa.

Kun teet ajanvarausta esimerkiksi puhelimitse, mainitse, että olet OAJ:n jäsen. Nettivarauksessa OAJ:n jäsenyyden voi kirjata lisätietokenttään. Näytä vielä vastaanotolla jäsenkorttia, niin saat hyödynnettyä edun. Oralissa voit kerryttää myös S-bonuksia näyttämällä S-etukorttisi.

Ajanvaraus: 010 400 3400

» oral.fi
Uuden asiakkaan ohjeet

Elixialta 20 prosenttia alennusta

Jäsenetuna saat 20 prosentin alennuksen Elixian tarjoamista jäsenyyksistä niillä paikkakunnilla, joilla Elixialla on toimintapisteitä. Etu on käytettävissä jäsenyyden minimihintaan asti. Minimihinnat 37 € - 40 €/kk.

Lisätietoja tästä edusta löydät niiden alueyhdistysten sivuilta (OAJ Pääkaupunkiseutu, OAJ Keski-Suomi, OAJ Pirkanmaa ja OAJ Varsinais-Suomi), joilla Elixia toimii. Etu koskee kaikkia OAJ:n jäseniä. Saat edun käyttämällä liittymisvaiheessa etukoodia.

Elixia

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin