• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n jäsenkorttisi toimii myös matkavakuutuskorttina. Jos et ole vielä saanut jäsenkorttia tai se on hukkunut, voit tilata Turvan verkkosivuilta matkavakuutustodistuksen suoraan sähköpostiisi ja printata sitten mukaan matkalle.

Jotta varmistat matkan huolettoman sujumisen, ota matkavakuutustodistus mukaan matkallesi. Saat sen ja tarvittaessa myös viisumitodistuksen näppärästi Turvan verkkosivuilta suoraan sähköpostiisi.

Tilaa matkavakuutustodistus tai viisumitodistus Turvan sivuilta!

Voit esittää matkavakuutustodistuksen jäsenkortin sijaan hoitolaitoksessa matkasi aikana. Jos joudut sairaalahoitoon ulkomailla tai hoitolaitoksen kanssa tulee ongelmia esimerkiksi laskutusasioissa, ota yhteys todistuksessa mainittuun SOS-hätäpalveluun. Siellä tunnetaan vakuutuksen sisältö, ja he auttavat ongelmatilanteissa.

Vakuutettu vastaa siitä, että hän käyttää todistusta vain vakuutuksen piiriin kuuluessaan ja jäsenyyden voimassa ollessa. Voit tarkistaa vakuutuksen sisällön, vakuutusehdot ja korvauksenhakuohjeet OAJ:n jäsenille räätälöidyltä sivulta.

Turvan OAJ:n jäsenille suunnattu sivusto

Jos kirjautuminen ei onnistu, ole yhteydessä Turvaan:

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin