• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

_X8A1874.jpg

Educa

Educa on opetusalan valtakunnallinen suurtapahtuma, joka järjestetään vuosittain Helsingin Messukeskuksessa. Vuoden 2023 Educa on käynnissä 27.-28.1. Tarkemmat tiedot ja ohjelma educamessut.fi.

Messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 27.-28.1. 2023. Tapahtuman teemana on Tulevaisuuden sivistys – kasvatuksen, opetuksen ja tutkimuksen merkitys. Tapahtuma on maksuton kaikille rekisteröityneille opetus-, kasvatus- ja tutkimusalan ammattilaisille. Educa kansainvälistyi vuonna 2020 ja messualueella on tänä vuonna myös uusi kansainvälinen lava.

Rekisteröidy tapahtumaan sivustolla educamessut.fi  tai suoraan Messukeskuksen sisäänkäynneillä saapuessasi messuille!

EDUCA 2023.jpg

Veso-koulutus

Educan korkeatasoinen seminaariohjelma on suosittu veso-koulutuskohde. Veso-kelpoisuudesta kannattaa sopia ajoissa oman työnantajan kanssa. Kävijät saavat halutessaan osallistumistodistuksen paikan päältä OAJ:n messuosastolta, messujen infopisteistä tai messuhelpeiltä.

Klikkaa tästä Educa-messujen rekisteröitymiseen ja ohjelmaan!

Keinutaan kuivalla maalla -iltajuhlan liput

Educa-risteilyn korvavan iltatilaisuuden liput löydät täältä! Keinutaan kuivalla maalla starttaa 28.1. klo 18.30.

Nappaa lippusi!

Tutustu jäsenten Educa-majoitustarjouksiin!