• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

educa-sovellus-1170x536.jpg

Educa

Educa on opetusalan valtakunnallinen suurtapahtuma, joka järjestetään vuosittain Helsingin Messukeskuksessa. Lämpimästi tervetuloa mukaan tammikuussa 2022. Voit rekisteröityä tapahtumaan jo nyt!

Educa-messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 28.–29. tammikuuta 2022. Tapahtuman teemana on Tulevaisuuden sivistys – kasvatuksen, opetuksen ja tutkimuksen merkitys. Tapahtuma on maksuton kaikille rekisteröityneille opetus-, kasvatus- ja tutkimusalan ammattilaisille. Educa kansainvälistyi vuonna 2020 ja messualueelle rakennetaan tänä vuonna myös uusi kansainvälinen lava. Koko ohjelma julkaistaan marraskuussa. Voit rekisteröityä tapahtumaan sivustolla educamessut.fi jo nyt tai Messukeskuksen sisäänkäynneillä saapuessasi messuille.

Veso-koulutus

Educan korkeatasoinen seminaariohjelma on suosittu veso-koulutuskohde. Veso-kelpoisuudesta kannattaa sopia ajoissa oman työnantajan kanssa. Kävijät saavat halutessaan osallistumistodistuksen paikan päältä OAJ:n messuosastolta, messujen infopisteistä tai messuhelpeiltä.

Aukioloajat

Perjantai 28.1. klo 10–n. 20  Huom! jatkettu aukioloaika ja illan päätteeksi juhlavampi jälki-istunto.

Lauantai 29.1. klo 10–17   Huom! Tämän messupäivän jälkeen starttaa supersuosittu OAJ-risteily!

Educa-messut, rekisteröityminen ja ohjelma

Tutustu jäsenten Educa-majoitustarjouksiin!

Lähde OAJ-risteilylle 29.1.

Upeaa ohjelmaa on jälleen kerran luvassa OAJ-risteilylle. Katso ohjelma ja fiilistele jo vähän etukäteen! Nyt voit lähteä matkaan kaverin kanssa. Yllätä ystäväsi hauskalla risteilyllä.