• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n verkkopalvelut

Haluamme palvella jäsenistöämme mahdollisimman hyvin. Tästä syystä olemme luoneet palveluita, joiden kautta asiointi OAJ:n kanssa sujuu kätevästi verkossa.

Omat tiedot -osio edelleen pois käytöstä, liittyminen avattu

Jäsentietoja ei valitettavasti tällä hetkellä voi päivittää OAJ:n Omat tiedot -osion kautta. Jäsenille on lähetetty kirje muutoksista 23.6. Kirje on luettavissa pdf-tiedostona kirjautumisen jälkeen täällä.

Omat tiedot -osion toimintoja ja näkymiä on rajoitettu.

Voit kirjautua mutta et päivittää vielä tietojasi. Pahoittelemme tilannetta. Järjestelmätoimittaja ei ole saanut korjattua kriittisiä virheitä, mutta työskentelemme kovasti sen eteen, että tilanne korjaantuu.

Ohjeita liittymiseen

Kun täytät liittymislomaketta ja haluat jäsenyytesi alkavan esimerkiksi 1.6. alkaen (käyttökatkon alku), tee liittymisprosessi loppuun asti ja ota sen jälkeen yhteyttä jäsenpalveluun yhteydenottolomakkeella. Jäsenpalvelu vaihtaa liittymispäivän puolestasi. Jäsenpalvelu ei voi tällä hetkellä käsitellä hakemuksia, mutta tätäkin ongelmaa järjestelmätoimittaja korjaa parhaillaan.

Seuraa viestintää oaj.fissä!

Yhteydenottolomakkeet toimivat normaalisti.

Lisätietoa on tulossa myös osoitteeseen oaj.fi/omattiedot

Tietoa ja palvelua

Saat OAJ:n sivuilta kattavasti tietoa järjestön toiminnasta, jäsenyydestä ja jäseneduista sekä koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan arjesta ja koulutuspolitiikasta. Lisäksi työelämäopas auttaa sinua erilaisissa työelämän kysymyksissä.

Osa palveluista vaatii kirjautumisen. Kirjaudu sisään sivuston oikeassa yläkulmassa olevan kirjautumisikkunan kautta. Kun kirjaudut OAJ:n sivuille, voit esimerkiksi päivittää tietojasi, tilata kalent

erin tai tehdä vaikkapa jäsenmaksun perintävaltuutuksen työnantajallesi.

OAJ:n sähköisen asioinnin sovellusten käyttöön tarvitaan internet-yhteys ja nettiselain. Suosittelemme Mozilla Firefoxia tai Google Chromea. Mozilla Firefoxin tai Google Chromen kaksi uusinta versiota ovat tuettuja.

Jos päivität tietojasi Chrome-selaimessa, tarkista, että tiedot jäävät vaihtamiisi kenttiin oikein. Selaimen automaattitäyttö on tehnyt tepposia muutamien jäsenten tietoihin niin, että esimerkiksi etunimenä ja sukunimenä on sama nimi.

Kirjautumista vaativat verkkopalvelut ovat:

Yhteydenottolomakkeille ei ole pakko kirjautua, mutta se on suositeltavaa.

Yhteydenottolomakkeet

Kirjautuneena jäsenenä hyödyt palveluistamme parhaiten

Jäsenenä pääset hyötymään sisällöistä, jotka eivät näy kuin kirjautuneille käyttäjille. Esimerkiksi jäsenetujen kampanjakoodit ovat ainoastaan kirjautuneiden jäsenten saatavilla. Jäsenille koottu tieto onkin eräs keskeinen OAJ:n jäsenetu – kirjautuneena jäsenenä näet enemmän!

Näet kaikki käytössäsi olevat palvelut jäsenen verkkoasioinnin uudelta sähköisten palveluiden työpöydältä. Myös salasanan vaihtaminen onnistuu siellä helposti.

Sähköisten palveluiden työpöytä