• Opettaja-lehti logo
  • OAJ-areena logo

OAJ:n sähköisissä jäsenpalveluissa on käyttökatko tiistaista 1.6. klo 16 tiistaiaamuun 15.6.  Lue lisää. Huom! Yhteydenottolomakkeet toimivat normaalisti!

Voisiko digitalisaatio edistää kohtaamista? Osallistu keskusteluun!

OAJ:n keskustelussa pohditaan digitalisaation mahdollisuuksia opetuksen kannalta. Voisiko digitalisaation eteneminen jopa vapauttaa opettajien aikaa tärkeimmälle eli oppilaiden ja opiskelijoiden kohtaamiselle?

Jaa ajatuksesi Facebookissa!

OAJ SuomiAreenassa

Suomen suurin yhteiskunnallin keskustelutapahtuma SuomiAreena järjestetään heinäkuussa 2021 uudenlaisena hybriditapahtumana. Koko tapahtuman teemana on yhteisöllisyys, digitaalisuus ja luonto. OAJ pureutuu keskustelussaan 14.7. klo 14–14.45 digialisaatioon ja yhteisöllisyyteen opetuksen näkökulmasta.

OAJ:n keskustelussa pureudutaan opetuksen digitalisaatioon

Opetuksessa tärkeintä on kohtaaminen. Koulut, päiväkodit ja oppilaitokset ovat myös tärkeitä paikkoja yhteisöllisyyden syntymisen ja vahvistamisen kannalta. Miten yhteisöllisyyttä voidaan tukea digitalisaation keinoin? Voisiko digitalisaation eteneminen jopa vapauttaa opettajien aikaa kohtaamiselle?

Vastauksia pohditaan OAJ:n SuomiAreena-keskustelussa keskiviikkona 14.7. klo 14–14.45. Keskustelua luotsaavat Ylen toimittaja Robert Sundman sekä OAJ:n koulutuspolitiikan päällikkö Jaakko Salo

Keskustelemassa monipuolinen joukko asiantuntijoita

Omia näkökulmiaan digitalisaation vaikutuksista opetukseen tuo monipuolinen joukko keskustelijoita:

• Professori Raija Hämäläinen Jyväskylän yliopistosta
  • Dosentti Mikko Salasuo Nuorisotutkimuskeskuksesta
  • Akatemiaprofessori Katariina Salmela-aro Helsingin yliopistosta
  • Puheenjohtaja Olli Luukkainen OAJ:stä

Jaa omat ajatuksesi aiheesta jo ennakkoon!

Jaakko Salo vastaa OAJ:ssä mm. digitalisaatioon liittyvistä asioista ja nostaa keskusteluun opettajien ja alan esihenkilöiden ajatuksia digitalisaation mahdollisuuksista opetuksessa. Jaa omat ajatuksesi jo etukäteen Facebook-tapahtumassamme!

Osallistu Facebookissa!

Seuraa SuomiAreena-keskusteluita etänä

MTV ja Porin kaupunki järjestävät SuomiAreenan 12.–16.7.2021 hybriditapahtumana. Keskusteluita on heinäkuussa 2021 luvassa kaikkiaan 120. SuomiAreenan kaikki sisällöt ovat katsottavissa suorina lähetyksinä mtv-palvelussa.

SUOMIAREENA.FI