Sauna-live: Keinoja somehäirinnän taklaamiseen

11.05.2023 - 16.30-18.00
Sauna-foorumi

Oletko kohdannut työssäsi häirintää sosiaalisessa mediassa? Pohdituttavatko somen uhat ja mahdollisuudet? Mitä somesta tarvitsee tietää? Tule kuulemaan, kysymään ja juttelemaan sosiaalisessa mediassa tapahtuvasta häirinnästä.

Sauna-live: Keinoja somehäirinnän taklaamiseen

Tule kuulemaan, kysymään ja juttelemaan sosiaalisessa mediassa tapahtuvasta häirinnästä. Saunaillassa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

• Mitä on somehäirintä ja kuinka paljon sitä tarvitsee sietää?
  • Jos ei itse someta, mitä somemaailmasta pitäisi kuitenkin tietää?
  • Miten hallita omaa yksityisyyttä ja tietoturvaa somessa?
  • Miten muodostaa yhteisiä pelisääntöjä somehäirinnän hallintaan työyhteisössä?

Livessä aihetta käsittelee LM Somecon sosiaalisen median ja viestinnän konsultti Suvi Salminen. Lisäksi paikalla lakitieteellisiä näkökulmia tarjoamassa on OAJ:n lakimies. Keskustelua vetää OAJ:n erityisasiantuntija Laura Nurminen. Voit esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen chatissa sekä etukäteen että liven aikana.

Liven kohderyhmänä ovat kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Tervetuloa lauteille!

OAJ:n Sauna-foorumi

Sauna lämpenee virtuaalisesti OAJ:n Howspace-alustalla. Saunaan pääsee tilaamalla itselleen sähköpostiin lähetettävän henkilökohtaisen Howspace-kutsun.

Lisätietoja Sauna-foorumista