Koulutuksessa opit taitoja ja tekniikoita, joilla parannat työssä jaksamista ja työhyvinvointia. Samalla vähennät eskaloituvia konflikteja ja turhia valituksia. Koulutus sopii kaikille, joiden työhön kuuluu ihmisten kohtaaminen.
Koulutuksen sisältö:
- Mistä tekijöistä toisen pettymys tai haastava käytös voi johtua?
- Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa?
- Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet ja tekniikat
- Näin asetat rajat ammattimaisesti
- Oma jaksaminen haastavan tilanteen jälkeen.
Koulutus tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään koulutukseen ilmoittautuneille sähköpostitse. Tallenne on katsottavissa 7 vrk ajan linkin toimituksesta.
Tähän Eduhousen tuottamaan webinaariin ovat tervetulleita kaikki OAJ:n jäsenet.
Osallistujapaikkoja on rajallisesti ja paikat täyttyvät ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu webinaariin Eduhousen koulutusportaalin kautta (linkki alla).
Tervetuloa mukaan!