Oppivelvollisuuswebinaari: Toimivan ohjauksen äärellä

Webinaarissa tarkastellaan oppivelvollisten koulutukseen kiinnittymistä ja oppivelvollisuuden suorittamista tukevaa ohjausta monialaisena kokonaisuutena. Webinaarin esityksissä kuullaan oppivelvollisten ohjausta ja tukea koskevista selvityksistä, asiantuntija- ja kokemusasiantuntijapuheenvuoroja sekä erimerkkejä erilaisista paikallisista toimintamalleista.

18.09.2024 - 09.30
Webinaari (Teams)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
11.09.2024 - 23.59

Lahtisen esittämä materiaali (PDF)

Liimataisen esittämä materiaali (PDF)

Niittyviidan esittämä materiaali (PDF)

Sirkiän esittämä materiaali (PDF)

Innasen esittämä materiaali (PDF)

Hietanen-Tanskasen esittämä materiaali (PDF)

Ekrothin esittämä materiaali (PDF)

Webinaari on tarkoitettu oppivelvollisten koulutuksen, ohjauksen ja siihen liittyvien tukipalveluiden parissa työskenteleville (perus- ja toisen asteen opinto-ohjaajat, rehtorit, erityisopettajat, kuntien sivistystoimen työntekijät, etsivät ja muut nuorisotyöntekijät sekä työpajojen työntekijät, hyvinvointialueiden oppivelvollisten tukipalvelut, ohjaamot, oppivelvollisuuskoordinaattorit).

Webinaari toteutetaan Opetusalan Ammattijärjestö OAJ:n, Into – etsivä nuorisotyö ja työpajatoiminta ry:n ja Valpas-verkoston yhteistyönä.

Webinaari on osallistujille maksuton ja se järjestetään Teams-yhteydellä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille webinaaria edeltävänä päivänä.

Webinaarin alustava ohjelma on alla. Lopullinen ohjelma lähetetään ilmoittautuneille viikkoa ennen webinaaria.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Lataa webinaarin ohjelma (PDF)

Uusimmat tapahtumat