OAJ:n 50-vuotiskonsertti: Anna Puu paikkaa Kaija Koota 14.10. Kuopiossa

14.10.2023 - 18.00
Kuopio, Musiikkikeskus

OAJ:n 50-vuotisen taipaleen kunniaksi juhlimme jäsenten kanssa neljän eturivin artistin konserteissa. Lokakuussa OAJ:n jäsenille esiintyy Kuopion Musiikkikeskuksessa Anna Puu yhdessä pianisti Jussi Liimataisen kanssa. He paikkaavat sairastumisen vuoksi perumaan joutunutta Kaija Koota. Konserttiliput on varattu loppuun, mutta jäsenet voivat seurata tapahtuman verkkolähetystä.

OAJ:n 50-vuotiskonsertti: Anna Puu paikkaa Kaija Koota 14.10. Kuopiossa

Loppuvuodesta 2023 tulee kuluneeksi 50 vuotta OAJ:n perustamisesta. Sen kunniaksi tarjoamme jäsenlahjana Suomen eturivin artistien konsertteja.

Anna Puun ja Jussi Liimataisen konsertti Musiikkikeskuksessa alkaa klo 18 ja päättyy noin klo 19.30. Anna Puu saatiin pika-aikataululla paikkaamaan valitettavan sairastapauksen myötä peruuntuneen Kaija Koon konsertin.

Live-liput on loppuunvarattu – konserttia voi seurata myös etänä!

Lippujen varaaminen konserttiin alkoi 1. syyskuuta. Liput on nyt varattu loppuun, mutta jäsenet voivat seurata konserttia myös etänä suorana lähetyksenä. Löydät linkin verkkolähetykseen alta, kun kirjaudut omilla jäsentunnuksillasi.

Lisätietoja muista 50-vuotisjuhlallisuuksista ja jäseneduista päivitämme osoitteeseen oaj.fi/50.

Anna Puun konsertin aikataulu
  • Sisäänpääsy musiikkitaloon alkaa klo 17 (Tai jo aiemmin, jos ravintolaan on tehty varauksia ennen klo 17)
  • Salin ovet avataan klo 17.30
  • Tapahtuma alkaa tasan OAJ:n puheenjohtajan Katarina Murron puheella klo 18.00
  • Kaija Koo aloittaa n. klo 18.10
  • Konsertti päättyy n. klo 19.15
Musiikkitalon konsertti jäsenille – muista ottaa jäsenkortti mukaan!

Konsertti on tarkoitettu vain OAJ:n jäsenille. Jäsenyys voidaan tarkastaa tapahtumassa, joten kannattaa ladata puhelimeen OAJ:n sovellus, josta löytyy jäsenkortti.

Majoitustarjouksia OAJ:n jäsenille Kuopiossa 14.–15.10.2023

Jäsenkonsertin yhteydessä Original Sokos Hotel Puijonsarvi tarjoaa Kuopiossa majoitustarjouksia OAJ:n jäsenille. Tarjoushinta on yhden hengen huoneesta 125 euroa ja kahden hengen huoneesta 145 euroa.

Kannattaa toimia ripeästi, sillä hotelleista on varattu OAJ:lle tietty määrä kiintiöpaikkoja, joita tilaisuuden lähestyessä vapautetaan muidenkin varattavaksi. Kiintiöistä varaamattomat huoneet vapautuvat hotellin myyntiin 15.9.2023.

Tarjoushinnan saa syöttämällä varauskoodin, jonka löydät alta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi.

yksittäiset varaukset nettisivulta osoitteesta www. sokoshotels.fi, puhelimitse numerosta +358 300 870 000 tai sähköpostilla osoitteesta sokos.hotels@sok.fi

Ryhmävaraukset (minimi 11 hlöä) puhelimitse numerosta 010 762 9500 tai sähköpostilla: sales.peeassa@sok.fi

Kirjaudu jäsentunnuksillasi, niin saat alennuskoodin majoitusta varten